voisiko joku neuvoa selvällä suomenkielellä millä saan firefoxin poistettua
firefoxin poisto
6
270
Vastaukset
- dkkdkdkd
Ohjauspaneeli lisää /poista,klikkaa .Täytyy olla järjestelmänvalvojan oikeudet.Mikäli koneesi on kaapattu ,oikeutesi ei riitä poistamaan ohjelmaa.Suojausasetusten
muuttaminen ja koneen omistukseen otto.Aja korjaa win10 ?Verkkoversio.
Kokeile myös ,mene program ,sitten firefox,sitten hae uninstall. - adkasdklaskdask
miksi pitää poistaa?
voithan vaan olla käyttämättä...- vlmvdvd
Mikäli modulaattori on saanut selaimen hallintaan niin ei sitä ole järkeä
säilytellä ,vaan poistaa ja uusi tilalle.Verkkorikollisuus ja tietojen kalastelu "pankki ja perheasiat"kannattaa turvata ,ettei jää rikolliselle mahdollisuutta tehdä pahaa esim.mainittuja asioita kohtaan.Virustorjunta ohjelmat tuntuu olevan huonosti rakennettuja ,eivätkä pysty estämään nakkisormi modulaattorien toimintaa. - uteliaskinolen
Mikä modulaattori se sellainen on joka saa koneen hallintaansa?
Minulla on RF-modulaattori mutta ei se konetta hallitse.
- Käyttövika
Näissä ohjelmissa on yleensä oma uninstallerinsa lue esim https://support.mozilla.org/t5/Install-and-Update/Uninstall-Firefox-from-your-computer/ta-p/1364
- ppowiow
Aseta virheenkorjaustila käyttöön asetuksista .Jos tulee ilmoitus virheenkorjaus
niin zekkaa ja huomaa kutsumaton objekti yrittää ottaa yhteyttä.säädä suojaukset
tiukemmiksi rastitus asetuksista.Aseta win 10 tilaan ,jossa se ilmoittaa kaikki muutokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076