voisiko joku neuvoa selvällä suomenkielellä millä saan firefoxin poistettua
firefoxin poisto
6
247
Vastaukset
- dkkdkdkd
Ohjauspaneeli lisää /poista,klikkaa .Täytyy olla järjestelmänvalvojan oikeudet.Mikäli koneesi on kaapattu ,oikeutesi ei riitä poistamaan ohjelmaa.Suojausasetusten
muuttaminen ja koneen omistukseen otto.Aja korjaa win10 ?Verkkoversio.
Kokeile myös ,mene program ,sitten firefox,sitten hae uninstall. - adkasdklaskdask
miksi pitää poistaa?
voithan vaan olla käyttämättä...- vlmvdvd
Mikäli modulaattori on saanut selaimen hallintaan niin ei sitä ole järkeä
säilytellä ,vaan poistaa ja uusi tilalle.Verkkorikollisuus ja tietojen kalastelu "pankki ja perheasiat"kannattaa turvata ,ettei jää rikolliselle mahdollisuutta tehdä pahaa esim.mainittuja asioita kohtaan.Virustorjunta ohjelmat tuntuu olevan huonosti rakennettuja ,eivätkä pysty estämään nakkisormi modulaattorien toimintaa. - uteliaskinolen
Mikä modulaattori se sellainen on joka saa koneen hallintaansa?
Minulla on RF-modulaattori mutta ei se konetta hallitse.
- Käyttövika
Näissä ohjelmissa on yleensä oma uninstallerinsa lue esim https://support.mozilla.org/t5/Install-and-Update/Uninstall-Firefox-from-your-computer/ta-p/1364
- ppowiow
Aseta virheenkorjaustila käyttöön asetuksista .Jos tulee ilmoitus virheenkorjaus
niin zekkaa ja huomaa kutsumaton objekti yrittää ottaa yhteyttä.säädä suojaukset
tiukemmiksi rastitus asetuksista.Aseta win 10 tilaan ,jossa se ilmoittaa kaikki muutokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797