Pojat kyselkää multa ihan mitä vaan kysymyksii oon 13 vuotias tyttö;) Vastaan kaikkiin kysymyksiin!
Kyselkää kysymyksii
22
573
Vastaukset
Mitä tietoisuus on?
Eikö kukaan osaa vastata?- 13wtyttö
Tietoisuus on tietoisuutta😂
Mistä musiikista pidät?
- 13wtyttö
Pop musata ja amerikkalaisista eniten:)
Miten voit luvata vastaavasi kaikkiin kysymyksiin?
- 13wtyttö
Kun käyn tääl joka päivä ja katon et onko uusii kysymyksii😂🤔
13wtyttö kirjoitti:
Kun käyn tääl joka päivä ja katon et onko uusii kysymyksii😂🤔
Kysymyksiä voi tulla viidenkin vuoden päästä...
- 13wtyttö
No ei väliä. Mulla ei oo muuta elämää kun internet. Eikö se jo näy?
- Jello_Biafra
Amerikkalaista pop musaa. Tarkoitatko etelä- vai pohjoisamerikkaa?
- kyselijäxd
Uskotko voittavasi suurimman osan ikäisistäsi pojista tappelussa potkaisemalla heitä munille?
- Poikasuomesta9
Tuu äddää snäpissä: leevi144
Itekki oon 13v- 13wtyttö
Juu addasin
- 13wtyttö
Kusipäää🖕🏻🖕🏻🖕🏻 Älä tuu haukkumaan toisii jos ite sanot et tuu addaa😡
- siffer
13wtyttö kirjoitti:
Kusipäää🖕🏻🖕🏻🖕🏻 Älä tuu haukkumaan toisii jos ite sanot et tuu addaa😡
Joo tuo leevi onkin täys kusipää ja paska homo ja munaton mies.
- pervokysymys
Haluisitko nähä pojan alasti?
- vnimimerkki
Mitä kuoleman jälkeen tapahtuu?
- 13wtyttö
Kukaan ei tiedä sitä. Mutta perhe varmaan itkee ainaki😂
- jfjfj
Addaa snäpis @jabeww_02 :d
- stadissratt
kiinnostaisko 99 poika seuraks ;)
- 13wpoika
Missä päin asut?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515866Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714595Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613265SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209