miten saa veren hyytymään viilloista

aloittelevaviiltäjä

Hei
Olen 13v. tyttö ja olen aloittanut viiltelyn muutama päivä sitten. Ja ongelmana ilmeni se, että verta vuotaa viiltokohdista tosi paljon ja pelkään, että jään kiinni. Olen viillellyt jalkoihin korkealle, ettei näy shortseissa ja rintaan. Joten se ei ole ongelma. Mutta joo, miten saan estettyä suuren verenvuodon viiltokohdista. Onko jotain tapaa millä tyrehdyttää se?

13

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saat tuon kuulostamaan siltä, että aloitit viiltelyn harrastuksena.

Tuollainen toiminta pilaa henkilöiden, joilla oikeasti on ongelmia viiltelyn kanssa, maineen. Lopeta, ennenkuin sinulla on oikeasti ongelma, silloin asia ei tunnu enää niin siistiltä.

• aloittaja1272737

Vaikka kuulostaisikin sitä se ei ole. Minulla on paha olo ja teen sitä siksi. Olen kiusattu ja yksinäinen. Vihaan itseäni. Tämä on syy miksi teen niin.

• aloittaja1272737 kirjoitti:

Vaikka kuulostaisikin sitä se ei ole. Minulla on paha olo ja teen sitä siksi. Olen kiusattu ja yksinäinen. Vihaan itseäni. Tämä on syy miksi teen niin.

Okei, suosittelen silti lopettamista.

Lässytys sikseen, ja oikeiden neuvojen aika: pidä käsi sydämen yläpuolella, älä liiku ennen viiltelyä ja pidä käsi kylmässä.

• Käytä paperia.

• aloittaja727371553

Käytän, mutta aina kun pyyhin haavoista veret niin tulee vaan lisää.

• aloittaja727371553 kirjoitti:

Käytän, mutta aina kun pyyhin haavoista veret niin tulee vaan lisää.

No käytä muuta tapaa.. mene vaikka narun jatkoksi, vähemmän verta

• Viilto

Laita viiltoihin suolaa, se hyydyttää vuodot.

• No, kyllä se kipua lisää, sehän viiltelyn tarkoitus on.

• alottaja

Auttaaks se suola?

• fgjhmgyjkgyu

auttaa se, ainakin keksimään uusia kirosanoja, mikäli edelliset on jo hoettu niin puhki ettei niitä lausumalla paha olo karkoitu

• Verta ei tule jos lopettaa.

• tyranbanksit

Käy sairaalassa poltattamassa haavat kiinni.
      Itelläni alkoi viime vk:lla yhten yönä, kahe aikaa ku vielä hereillä olin, vuotaa verta nenästä, sain loppumaan. 2 tunni päästä taas, loppui silloinkin. Sitten aamu seittämältä ja ei meinannu loppuukkaa, tuli varmaan monta desiä siinä aamupv:n aikana, vuoti nieluun osa ja nielin sitä. Karu viilis, vaikka mitään kipua ei tuntunu missään! Täynnä verta oleva nenäontelo tosin antoi samanlaisen tunnelman kuin se kun uimahallissa mänee vettä nokkaan.
      Verta tuli nenästäki ja koko aja sai olla tupot kuin Kete Rahkosella, mutta ne kastu verestä monesti. Piti koittaa maata sängysä hiljaa ja kylmää niskassa niin sillaan verenvalu nieluun lakkasi ehkä vartissa, mutta heti kun vaihto tupot sieraimiin nii saatto alkaa uuestaan. Montaki kertaa ehin aamupäivän aikana niistää nenäontelon tyhjäksi hyytyneestä verestä. Viimein pääsin yheltä terkkariin, 40 minsaa myöhässä, ja siinä toolisisa vielä vartin varroin, ennenku lääkäri jouti paikalle. Koitti polttaa kiinni suonia muttei yltäny riittiseen vuotokohtaan. Laitto kuitenki atrenaliinisen tupon nenään että se pienentäisi suonia ja kyllähän siihen se verentulo lä'hes lakkaskin.
      Isossa sairaalassa siten pääsin aika pian lääkärin tooliin istumaan, laitto puudutteita ja sitten puski nenään puikkoja, peilejä, kolveja, väkeviä sumuja, pirtuisia pumpuleita ja rättejä. Edellisenä yönä olin vaan pari tuntia varovasti nukkunut enkä paljo mitään syöny koko pv:nä
      Hiki tuli siinä liikkumatta istuessa, välillä kuulo sumeni, pyörryin ja oksensin pitkin hoitotuolia ja vähän oksennuspussiinkin sitä verta minkä olin nielly, hoitsu laski kylmänpuhuvia märkiä pyyheitä otalle sillaan olo vähitelle selveni.
      Sitten päälle sain viikon sairaslomaa ja rehkimiskieltoa että ehtii nenä parata.
      Seuraavana päivänä oli aika reilu nälkä ja uni maitti.
      Semmone verenluovutus.

• Laastari?
      Millä viiltelet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8777
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1721
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1077
    8. Olisit ottanut yhteyttä jos olisit halunnut

Ei kö niin mies?
      Ikävä
      92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49