Oon 12 vuotias tyttö. 164cm ja 54kg. Mul on vähän yli olkapäiden hiukset ja siniharmaat silmät. Urheilen paljon mutta en silti ole laiha:(
Kelpaisinko?
23
578
Vastaukset
Kyllä sinä jollekin kelpaat.
- Normipainoinen
Varmasti kelpaat niille jotka tykkää noin lihavista.
- Kelpaisinko
Oon normaalipainoinen🖕🏻
- 14v-uros
Helvettiin kaikki paksu-kommentit! Ihan normi paino, ja koska urheilet uskon sinun kelpaavan jopa harvinaisen hyvin, sillä mikä on viehättävämpää kuin terve, urheilullinen keho?
- Kelpaisinko
14v-uros kirjoitti:
Helvettiin kaikki paksu-kommentit! Ihan normi paino, ja koska urheilet uskon sinun kelpaavan jopa harvinaisen hyvin, sillä mikä on viehättävämpää kuin terve, urheilullinen keho?
ghhrrr... pus
- Jukka13v
Varmaan kiva tyttö mutta aika paksu.
- po1kaaa
Kyllä kelpaisit
Aivan varmasti kelpaat.
- Pete16v
Siis oot olevinas normaalipainoinen??? No okei, jos lihavuus on normaalia.
- Minäkyllätiedänääjutut
Hän ei ole lihava. Itse olen 149,9 cm pitkä ja voisin olla niinku 45kg painava et... kävin just eilen terkkaril nii tiiän
- Kelpaisinko
Minäkyllätiedänääjutut kirjoitti:
Hän ei ole lihava. Itse olen 149,9 cm pitkä ja voisin olla niinku 45kg painava et... kävin just eilen terkkaril nii tiiän
Mä kävin lääkärintarkastuksessa joten tiedän että olen normaalipainoinen...
Vaikea sanoa ilman kuvaa. :P
- Kelpaisinko
No haluukko semmosen;)
- 14v.p.kuhmoisista
Mulle kyllä kelpais ja en ymmärrä miten jotkut sanoo sua lihavaks
- Kelpaisinko
Kiva säki ehkä kelpaisit;)
- Kelpaisinko
Tampereel
- Hasse_
Aika paksu. Muuten kyllä kelpaisit.
- spsoekeenwöspo
kyllä kelpaat :)
- Kakstoistvuotiaat
Minun sakseni ovat metallia, niiden väri on oranssi ja fiskar lukee kyljessä. Ne ovat noin 15cm pitkät. Kelpaisiko leikata niillä?
Ketä kiinnostaa ulkoset ominaisuudet, jos olet tylsä (saksiviittaus:D) - Näinhänseon
Siis en todellakaa tajuu noita jotka sanoo lihavaks:D ei sitä voi painon perusteel tietää ellei ny mitää sataa kiloo paina... kaikil on omal tavallaan kaunis vartalo!:)
- Tyttösaattasinolla
Näimpä. Ite oon 161cm/58kg, mutt mulla näkyy vatsalihakset (ei iha sixpakiks asti) ja oon muutenki aikase tiukka vartalo, mutt vissii en vaa voi olla siro.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767