Kelpaisinko?

Kelpaisinko

Oon 12 vuotias tyttö. 164cm ja 54kg. Mul on vähän yli olkapäiden hiukset ja siniharmaat silmät. Urheilen paljon mutta en silti ole laiha:(

23

563

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sinä jollekin kelpaat.

    • Normipainoinen

      Varmasti kelpaat niille jotka tykkää noin lihavista.

      • Kelpaisinko

        Oon normaalipainoinen🖕🏻


      • 14v-uros

        Helvettiin kaikki paksu-kommentit! Ihan normi paino, ja koska urheilet uskon sinun kelpaavan jopa harvinaisen hyvin, sillä mikä on viehättävämpää kuin terve, urheilullinen keho?


      • Kelpaisinko
        14v-uros kirjoitti:

        Helvettiin kaikki paksu-kommentit! Ihan normi paino, ja koska urheilet uskon sinun kelpaavan jopa harvinaisen hyvin, sillä mikä on viehättävämpää kuin terve, urheilullinen keho?

        ghhrrr... pus


    • Jukka13v

      Varmaan kiva tyttö mutta aika paksu.

    • po1kaaa

      Kyllä kelpaisit

    • Aivan varmasti kelpaat.

    • Pete16v

      Siis oot olevinas normaalipainoinen??? No okei, jos lihavuus on normaalia.

      • Minäkyllätiedänääjutut

        Hän ei ole lihava. Itse olen 149,9 cm pitkä ja voisin olla niinku 45kg painava et... kävin just eilen terkkaril nii tiiän


      • Kelpaisinko
        Minäkyllätiedänääjutut kirjoitti:

        Hän ei ole lihava. Itse olen 149,9 cm pitkä ja voisin olla niinku 45kg painava et... kävin just eilen terkkaril nii tiiän

        Mä kävin lääkärintarkastuksessa joten tiedän että olen normaalipainoinen...


    • Vaikea sanoa ilman kuvaa. :P

      • Kelpaisinko

        No haluukko semmosen;)


      • Mä voisin haluta


    • 14v.p.kuhmoisista

      Mulle kyllä kelpais ja en ymmärrä miten jotkut sanoo sua lihavaks

      • Kelpaisinko

        Kiva säki ehkä kelpaisit;)


      • Mis asut


      • Kelpaisinko

        Tampereel


    • Hasse_

      Aika paksu. Muuten kyllä kelpaisit.

    • spsoekeenwöspo

      kyllä kelpaat :)

    • Kakstoistvuotiaat

      Minun sakseni ovat metallia, niiden väri on oranssi ja fiskar lukee kyljessä. Ne ovat noin 15cm pitkät. Kelpaisiko leikata niillä?

      Ketä kiinnostaa ulkoset ominaisuudet, jos olet tylsä (saksiviittaus:D)

    • Näinhänseon

      Siis en todellakaa tajuu noita jotka sanoo lihavaks:D ei sitä voi painon perusteel tietää ellei ny mitää sataa kiloo paina... kaikil on omal tavallaan kaunis vartalo!:)

      • Tyttösaattasinolla

        Näimpä. Ite oon 161cm/58kg, mutt mulla näkyy vatsalihakset (ei iha sixpakiks asti) ja oon muutenki aikase tiukka vartalo, mutt vissii en vaa voi olla siro.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe