Kelpaisinko?

Kelpaisinko

Oon 12 vuotias tyttö. 164cm ja 54kg. Mul on vähän yli olkapäiden hiukset ja siniharmaat silmät. Urheilen paljon mutta en silti ole laiha:(

23

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sinä jollekin kelpaat.

    • Normipainoinen

      Varmasti kelpaat niille jotka tykkää noin lihavista.

      • Kelpaisinko

        Oon normaalipainoinen🖕🏻


      • 14v-uros

        Helvettiin kaikki paksu-kommentit! Ihan normi paino, ja koska urheilet uskon sinun kelpaavan jopa harvinaisen hyvin, sillä mikä on viehättävämpää kuin terve, urheilullinen keho?


      • Kelpaisinko
        14v-uros kirjoitti:

        Helvettiin kaikki paksu-kommentit! Ihan normi paino, ja koska urheilet uskon sinun kelpaavan jopa harvinaisen hyvin, sillä mikä on viehättävämpää kuin terve, urheilullinen keho?

        ghhrrr... pus


    • Jukka13v

      Varmaan kiva tyttö mutta aika paksu.

    • po1kaaa

      Kyllä kelpaisit

    • Aivan varmasti kelpaat.

    • Pete16v

      Siis oot olevinas normaalipainoinen??? No okei, jos lihavuus on normaalia.

      • Minäkyllätiedänääjutut

        Hän ei ole lihava. Itse olen 149,9 cm pitkä ja voisin olla niinku 45kg painava et... kävin just eilen terkkaril nii tiiän


      • Kelpaisinko
        Minäkyllätiedänääjutut kirjoitti:

        Hän ei ole lihava. Itse olen 149,9 cm pitkä ja voisin olla niinku 45kg painava et... kävin just eilen terkkaril nii tiiän

        Mä kävin lääkärintarkastuksessa joten tiedän että olen normaalipainoinen...


    • Vaikea sanoa ilman kuvaa. :P

      • Kelpaisinko

        No haluukko semmosen;)


      • Mä voisin haluta


    • 14v.p.kuhmoisista

      Mulle kyllä kelpais ja en ymmärrä miten jotkut sanoo sua lihavaks

      • Kelpaisinko

        Kiva säki ehkä kelpaisit;)


      • Mis asut


      • Kelpaisinko

        Tampereel


    • Hasse_

      Aika paksu. Muuten kyllä kelpaisit.

    • spsoekeenwöspo

      kyllä kelpaat :)

    • Kakstoistvuotiaat

      Minun sakseni ovat metallia, niiden väri on oranssi ja fiskar lukee kyljessä. Ne ovat noin 15cm pitkät. Kelpaisiko leikata niillä?

      Ketä kiinnostaa ulkoset ominaisuudet, jos olet tylsä (saksiviittaus:D)

    • Näinhänseon

      Siis en todellakaa tajuu noita jotka sanoo lihavaks:D ei sitä voi painon perusteel tietää ellei ny mitää sataa kiloo paina... kaikil on omal tavallaan kaunis vartalo!:)

      • Tyttösaattasinolla

        Näimpä. Ite oon 161cm/58kg, mutt mulla näkyy vatsalihakset (ei iha sixpakiks asti) ja oon muutenki aikase tiukka vartalo, mutt vissii en vaa voi olla siro.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe