Kuhmoisten paras autohuolto

kesämökkiläinen_

Mitä liikettä suosittelette? Löytyykö liikkeestä nykyaikaiset testerit myös uusimpiin autoihin, vai jääkö osaaminen pelkästään pakoputkien ja jarrupalojen vaihtoon?

7

1696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrvänsyylä_

      Ei täällä muuta autoihin liittyvää osata, kuin paukutella jokkis-luokan autoista ruttuisia peltejä pajavasaralla vähän suoremmaksi.

    • Rehti-Rane

      Ne on perinteisesti parhaita ja luotettavimpia autokorjaamoita, missä kirjanpitoa ei säilytetä rasvaisella verstaalla, vaan ihan muualla ja vielä lisäksi tulenkestävässä kaapissa.

    • romut.pois.luonnosta
      • Q2e45

        Romutekstit pois näytöstä. Vähemmän etevä kärry ei älyä huollon tekemisiä. Pitäisi käyttää merkkihuollon töpselissä.
        Aataminaikaista tekniikkaa.


    • Pekko-Aikamiespoika

      Minul meni tääll Pihlajakoskell Pappa-Tunturist piikki tulppaa. Voisko sielt Kuhmoiste parhaast autokorjaamost tull vikapartio pikasest yöll tänn Pihlajakoskell korjaamaa via?

    • Ilmavoimien_Kenraali

      Kyllä Kuhmoisten LADA-huollossa ainakin on nykyaikaiset työvälineet auton huoltoon. Sirpin terä laitetaan sytytystulpan kärkien väliin ja paukautetaan pajavasaralla päälle, niin on tulpissa kärkiväli kohdallaan.

      • Kesäkuhmoislainen

        Löytyyköhän Suomi24:ssä mihinkään Kuhmoista koskevaan kysymykseen yhtään asiallista tai järkevää vastausta?

        Ja onko näistä vastaajista yksikään oikeasti kuhmoislainen, sillä Kuhmoinenhan on noista ruikutuksista huolimatta paikkana hieno, ja ainakin kaikki itse tuntemamme kuhmoislaiset ovat hyvinkin mukavia, älykkäitä, avuliaita ja jopa hauskoja ihmisiä, mitä täysin luokattomia ja lähinnä sääliä herättäviä "vastauksia" lukeva ulkopuolinen ei taatusti vähällä uskoisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe