Mitä liikettä suosittelette? Löytyykö liikkeestä nykyaikaiset testerit myös uusimpiin autoihin, vai jääkö osaaminen pelkästään pakoputkien ja jarrupalojen vaihtoon?
Kuhmoisten paras autohuolto
7
1752
Vastaukset
- kyrvänsyylä_
Ei täällä muuta autoihin liittyvää osata, kuin paukutella jokkis-luokan autoista ruttuisia peltejä pajavasaralla vähän suoremmaksi.
- Rehti-Rane
Ne on perinteisesti parhaita ja luotettavimpia autokorjaamoita, missä kirjanpitoa ei säilytetä rasvaisella verstaalla, vaan ihan muualla ja vielä lisäksi tulenkestävässä kaapissa.
- romut.pois.luonnosta
Heti tämmöinen ratsia myös Kuhmoisten autokorjaamoihin.
http://www.iltalehti.fi/autot/201704032200095920_au.shtml- Q2e45
Romutekstit pois näytöstä. Vähemmän etevä kärry ei älyä huollon tekemisiä. Pitäisi käyttää merkkihuollon töpselissä.
Aataminaikaista tekniikkaa.
- Pekko-Aikamiespoika
Minul meni tääll Pihlajakoskell Pappa-Tunturist piikki tulppaa. Voisko sielt Kuhmoiste parhaast autokorjaamost tull vikapartio pikasest yöll tänn Pihlajakoskell korjaamaa via?
- Ilmavoimien_Kenraali
Kyllä Kuhmoisten LADA-huollossa ainakin on nykyaikaiset työvälineet auton huoltoon. Sirpin terä laitetaan sytytystulpan kärkien väliin ja paukautetaan pajavasaralla päälle, niin on tulpissa kärkiväli kohdallaan.
- Kesäkuhmoislainen
Löytyyköhän Suomi24:ssä mihinkään Kuhmoista koskevaan kysymykseen yhtään asiallista tai järkevää vastausta?
Ja onko näistä vastaajista yksikään oikeasti kuhmoislainen, sillä Kuhmoinenhan on noista ruikutuksista huolimatta paikkana hieno, ja ainakin kaikki itse tuntemamme kuhmoislaiset ovat hyvinkin mukavia, älykkäitä, avuliaita ja jopa hauskoja ihmisiä, mitä täysin luokattomia ja lähinnä sääliä herättäviä "vastauksia" lukeva ulkopuolinen ei taatusti vähällä uskoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191