mulla on ovarikipuja!!
1vk ennen itsetapahtumaa. ihan kamalaa.
onko tietoa?
Ovulaatiokipuja kellään??
6
1643
Vastaukset
- Anna
Mullakin on jatkunu jo noin vuosi, ja kävin joskus lääkärissä ja se sanoi et se on kuulemma ihan normaalia, et jotkut naiset vaan on herkkiä.. mut mul on yleensä sellanen et kestän, mut joskus on ollu ihan kestämätönkin ..
- Nainen vaan
Ne on minulla todettu ihan normaaleiksi ovulaatiokivuiksi. Kaikki naiset eivät edes tunne näitä kipuja. Minulla ne yleistyivät, kun kuukautisrytmi säännöllistyi. Joskus ovat ihan pieniä nipistyksiä ja joskus olen ottanut särkylääkettäkin niihin.
- taylor82
Onhan se hyvä, että kivun tuntee ainakin jos haluaa raskautua:) Muuta positiivista en tuosta kivusta keksikään. Paitsi, että tiedän kivun perusteella milloin menkkoja sopii odotella. Yritetään kestää.
- Miss O
Joo, onhan noita ollut niin kauan kuin muistan. Yleensä kipuilee vuorokuukausin vasemmalla ja oikealla puolella. Siitä en tosin ole varma, että liittyykö kipu munasolun irtoamisvaiheeseen vai uuden munasolun kypsymiseen. Kuulemma molemmat voivat kipuilla.
Kipu ajoittuu 14-16 pv ennen menkkoja. Meillä on äitini kanssa samalla tavalla, että ovulaatio koskee usein enemmän kuin menkkojen alkaminen!
Vaivansa kullakin... - ish
Voiko jotakin kiertoon liittyvää kipua, hieman samankaltaista kuin ovarikipu, esiintyä heti kuukautisten loppumisen jälkeen? Vasemmalle alavatsaan on nipistellyt silloin tällöin viitisen päivää, alkoi menkkojen jälkeen. Yleensä ovulaation aikaan kyllä nipistelee, eli pari viikkoa menkkojen alkamisesta, muistaakseni useimmiten oikealla puolella, ja kestää ehkäpä päivän. Mietityttää vain, kun ei ole aiemmin tällaista ollut. Mutta varmaankin ihan normaalia myös tähän aikaan kierrosta?
- minullakin
Alkoi hiljalleen pahentua toisen lapsen syntymän jälkeen. Kohtu muuttuu araksi jotain muutama päoivä- viikko ennen ovulaatiota ja pahin kipu on yhden ovulaation aikana, yhden päivän. Sattuu munasarjoihin, selkään, kohtuun.. Arkuus kohdussa pysyy menkkoihin asti muttei niin pahana..
Sikamaista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691