Ovulaatiokipuja kellään??

Nimetön

mulla on ovarikipuja!!
1vk ennen itsetapahtumaa. ihan kamalaa.
onko tietoa?

6

1643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna

Mullakin on jatkunu jo noin vuosi, ja kävin joskus lääkärissä ja se sanoi et se on kuulemma ihan normaalia, et jotkut naiset vaan on herkkiä.. mut mul on yleensä sellanen et kestän, mut joskus on ollu ihan kestämätönkin ..

• Nainen vaan

Ne on minulla todettu ihan normaaleiksi ovulaatiokivuiksi. Kaikki naiset eivät edes tunne näitä kipuja. Minulla ne yleistyivät, kun kuukautisrytmi säännöllistyi. Joskus ovat ihan pieniä nipistyksiä ja joskus olen ottanut särkylääkettäkin niihin.

• taylor82

Onhan se hyvä, että kivun tuntee ainakin jos haluaa raskautua:) Muuta positiivista en tuosta kivusta keksikään. Paitsi, että tiedän kivun perusteella milloin menkkoja sopii odotella. Yritetään kestää.

• Miss O

Joo, onhan noita ollut niin kauan kuin muistan. Yleensä kipuilee vuorokuukausin vasemmalla ja oikealla puolella. Siitä en tosin ole varma, että liittyykö kipu munasolun irtoamisvaiheeseen vai uuden munasolun kypsymiseen. Kuulemma molemmat voivat kipuilla.

Kipu ajoittuu 14-16 pv ennen menkkoja. Meillä on äitini kanssa samalla tavalla, että ovulaatio koskee usein enemmän kuin menkkojen alkaminen!

Vaivansa kullakin...

• ish

Voiko jotakin kiertoon liittyvää kipua, hieman samankaltaista kuin ovarikipu, esiintyä heti kuukautisten loppumisen jälkeen? Vasemmalle alavatsaan on nipistellyt silloin tällöin viitisen päivää, alkoi menkkojen jälkeen. Yleensä ovulaation aikaan kyllä nipistelee, eli pari viikkoa menkkojen alkamisesta, muistaakseni useimmiten oikealla puolella, ja kestää ehkäpä päivän. Mietityttää vain, kun ei ole aiemmin tällaista ollut. Mutta varmaankin ihan normaalia myös tähän aikaan kierrosta?

• minullakin

Alkoi hiljalleen pahentua toisen lapsen syntymän jälkeen. Kohtu muuttuu araksi jotain muutama päoivä- viikko ennen ovulaatiota ja pahin kipu on yhden ovulaation aikana, yhden päivän. Sattuu munasarjoihin, selkään, kohtuun.. Arkuus kohdussa pysyy menkkoihin asti muttei niin pahana..
      Sikamaista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1835
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      461
      1179
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1063
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      841
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      786
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe