Nyt saa tosi tehokasta puhdistusainetta.Itse ostin Rautiasta Vesiteknon valmistamaa Teknoseesam saniteetti, ainetta.0.5 litran pullo 6.5 euroa.Kaatsille tuomittu wc:n pönttö uudenkirkas ei pilkkuakaan paksusta mustanruskeasta ruosteesta.Wc:n mekanismin purin liotin aineessa ja kasasin puhtaaseen säiliöön.Wc ei enään vuoda, täyttyy nopeasti ja on hiljaisempi.Tuotteessa on fosforihappoa.Käytin raakana.Toinen melkein vielä tehokkaampi on Kiilto oy;n Sartek EH-1,sisältää oksaalihappoa. Ja kyllä lähtee.Laitoin sumutinpullolla tiskikoneeseen ainetta ja upea rosteri tuli ruskean tilalle.Muoviosatkin ovan uuden värisiä.Hanoista lähti saippua ja kalkkisaostumat sihisten.Tosi tehokasta ainetta .
Ruosteen/kalkinpoisto
4
5208
Vastaukset
- T.Ahra
Vesitekno löytyy,www.vesitekno.fi ja Kiilto löytyy,www.kiilto.com
- kokeilen
Saako tuota kiillon ainetta jostain marketista??
- vaihtoehto
Jos ei halua oksaalihappojen yms. kanssa siivota, löytyy myös hapottomia puhdistusaineita. Asumme Lohjalla ja sekä kalkki että ruoste ovat tosi hankalia saada pois. Naapuri kehui Universal Stone -ainetta ja meidän saunan lasinen ovi on kuin juuri asennettu, lähti kaikki harmaus. Kaakeleiden saumat puhistuu ja teräksinen tiskipöytä. Tilasin netistä, mutta löytyy myös kaupoista.
- Katrin
Minä olen kanssa kokeillut tuota Universal Stonea ja on tosi hyvää ainetta. Ostin luomumessuilta, sillä voi tuon teräksen lisäksi kiillottaa myös hopeat ym ym...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661