Elikkä nyt mulla olisi vuorostaan se ongelma, että mitäs anime rupeaisi seuraavaksi seurailemaan?
Tietääkö joku millaista tuo X hunter on? Niin ja jos joku voisi suositella jotain toiminta/seikkailu/romanssi animea? Kiitän ^_^
Hunter X hunter?
2
315
Vastaukset
- Himura Kenshin
Hunter x Hunter on yksi parhaista shounen sarjoista mitä itse olen koskaan nähnyt. Ei ikuisesti kestäviä taisteluja, ei jatkuvia taisteluturnauksia eikä loputtomia supervahvoja vastuksia. HxH on ihan oikeasti seikkailua, eikä sitä ole seikkailua naamioituna silkaksi mätöksi. Mättöäkin löytyy, mutta taistelut eivät veny liian pitkiksi, ja niilläkin on yleensä selkeä tarkoituksensa. Juoni on alkupäässä hiukan kliseista, mutta syvenee ja paranee sarjan edetessä. Hyviä hahmojakin löytyy vaikka millä mitalla (miten ne aina saavat tungettua niin älyttömän paljon hyviä hahmoja samaan sarjaan?). Musiikki taitaa olla niitä HxH:n heikoimpia anteja. Openingit ja endingit eivät paljon kolauta suuntaan tai toiseen, vaikka itse OST onkin suurimmaksi osaksi vallan hyvin onnistunut.
No joo, menihän tämä nyt ylisanailun puolelle, mutta kun HxH yksinkertaisesti vain on niin pirun hyvä sarja. Maailma on originaali ja hyvin luotu, ja Greed Islandista olisi helposti saanut tehtyä vaikka uuden Pokemon trendin. Vaan kun sekin on toteutettu niin kertakaikkisen hyvällä maulla ettei voi kuin itkeä onnesta. Hanki, hanki HANKI ihmeessä HxH:ta heti, varsinkin kun sitä ei ole edes lisensoitu. Pari ensimmäistä jaksoa eivät vielä välttämättä niin potkaise, mutta kun Hunter Exam alkaa, niin koukkuun jää taatusti.
Sarja on jaoiteltu hiukan sekavasti, kun se sisältää 62 osaisen tv-sarjan, kaksi kahdeksan osaista OVA:aa ja yhden 14 osaisen OVA:n. Ensiksi kannattaa katsoa tv-sarja kokonaisuudessaan, sitten ensimmäinen kahdeksan jaksoinen OVA-sarja, sitten toinen kahdeksanosainen OVA-sarja Greed Island ja viimeiseksi 14 osainen Greed Island Final.
Ja niitä muita sarjoja...
Romanssi puolelta ehdottomasti Aishiteruze Baby tai Kanon. Laatusarjoja kumpikin. Tai jos ei haittaa ettei sarja ole ilmestynyt kokonaan, niin Oh! My Goddess TV. Takuuvarmaa laatua.- Umi*
Juuh eiköhän tota x Hunteria nyt ruveta hankkimaan, kiitos vaan selostuksesta Kenshin. ^_^ Vaikuttaa juuri sarjalta mun "makuuni"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053163GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!331011- 67878
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 45847
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831