vetouisteluun?on kuitu,monofiili,jne.mikähän näistä olisi vetouistelussa parasta?kohtuuhintasta ja kestävää.viimeksi ostin motonetistä n15e 200m jotain ja oli 2-3 reissun jälkeen aina kiharalla ja rupeaa tökkimään umpikelassa.ei viittis kokoajan olla siimaa vaihtamassa,sais kestää n10kg kun järvi voi välillä yllättää isollakin kalalla..tai uppotukilla.
paras siima
3
7980
Vastaukset
- Siimoissa
Ensinnäkin, uistella voi monilla eri viehe lajeilla. Lusikoilla, lipoilla, perhoilla, vaapuilla.
Lusikat ja lipat kiertävät siimaa eli kuulalaakerileikari ja paino vieheen edessä estävät siiman kiertymistä. Liian nopea uistelunopeus kiertää siimaa, kun vaappu pyörii vedossa.
Normaslisti vaappuun ei tarvita mitään muuta, kun siimslenkki nokkaan. Hauen ja kuhan uistelussa kuitenkin peruketta kannatta käyttää.
Jutustasi paljastui kelaksi umppari eli monofiilisiima, jossa on vähän muistia on parasta. - siimasoppa
joo,on leikarit ja perukkeet ja vaappuja vetelen suht hiljaisella nopeudella..kokeillaan monofiilia.kyllä koeuitan aina vaapun näkösyvyydellä että ei heilu ja pyöri kun hullun mulkku..silti muutamien reissujen jälkeen aina siimanvaihto.
- Parasvetouisteluun
Vetouisteluun paras Ava Shima ISO Big Game halkaisija 0,35 mm vetolujuus 21,50 kg värillä ei väliä. Hinta noin 20 € 1000 metriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606714- 1003452
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262780- 212448
- 271983
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251700
- 321558
- 111512
- 491502