paras siima

siimasoppa

vetouisteluun?on kuitu,monofiili,jne.mikähän näistä olisi vetouistelussa parasta?kohtuuhintasta ja kestävää.viimeksi ostin motonetistä n15e 200m jotain ja oli 2-3 reissun jälkeen aina kiharalla ja rupeaa tökkimään umpikelassa.ei viittis kokoajan olla siimaa vaihtamassa,sais kestää n10kg kun järvi voi välillä yllättää isollakin kalalla..tai uppotukilla.

3

9335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siimoissa

Ensinnäkin, uistella voi monilla eri viehe lajeilla. Lusikoilla, lipoilla, perhoilla, vaapuilla.
      Lusikat ja lipat kiertävät siimaa eli kuulalaakerileikari ja paino vieheen edessä estävät siiman kiertymistä. Liian nopea uistelunopeus kiertää siimaa, kun vaappu pyörii vedossa.
      Normaslisti vaappuun ei tarvita mitään muuta, kun siimslenkki nokkaan. Hauen ja kuhan uistelussa kuitenkin peruketta kannatta käyttää.
      Jutustasi paljastui kelaksi umppari eli monofiilisiima, jossa on vähän muistia on parasta.

• siimasoppa

joo,on leikarit ja perukkeet ja vaappuja vetelen suht hiljaisella nopeudella..kokeillaan monofiilia.kyllä koeuitan aina vaapun näkösyvyydellä että ei heilu ja pyöri kun hullun mulkku..silti muutamien reissujen jälkeen aina siimanvaihto.

• Parasvetouisteluun

Vetouisteluun paras Ava Shima ISO Big Game halkaisija 0,35 mm vetolujuus 21,50 kg värillä ei väliä. Hinta noin 20 € 1000 metriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe