Hei.
Mulla on todella huono itsetunto johtuen edellisen suhteen henkisestä väkivallasta. Joten kysyn ja toivon rehellisiä vastauksia. Jos nainen on 173cm ja painaa 70kg, rinnat on aika isot eli tupla D ja vartalon malli kohtuu tiimalasi, mutta ylipainoa on hieman niin voiko sellaista naista aidosti rakastaa tai kiihottua? Maha on pömppö ja siinä venymisarpia lihomisesta. Nyt tiputan 10kg kyllä mutta silti.
Voiko tälläistä rakastaa
Voikorakastaa
4
194
Vastaukset
- 78877287
Tietysti! :)
- Vähätkehosta
Kaikkea voi rakastaa ja loppuen lopuksi mielestäni luonne se on mikä ratkaisee
Mua ihmetyttää, miksi ihmiset luulee, että ihmisen koko vaikuttaa siihen, voiko häntä rakastaa.
- Toivotonta_tohelointia
Käsivartes lepattaa tuulessa. Se on sen halavan hiilarin aiheuttama ilimiö, sen jota imet roppaasi tolokuttomia määriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768142Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362119- 232080
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611647
- 181609