Järkyttävät kuukautiskivut

Tyttöjokakärsii

Hei!
Olen 16-vuotias tyttö jolla on aivan järkyttävät menkkakivut joiden takia joudun jäämään koulustakin pois. Syön tasminetta pillereitä 2kk tekniikalla ja muuten toimivat mutta en tiedä johtuvatko kivut niistä ja syön lääkärin määräyksestä 1g panadoli 3krt päivässä sekä pronaxen 500mg 2krt päivässä ja ensimmäiset 2-3 päivää ovat täyttä helvettiä. Onko kellään antaa apua? Lämpötyynyä on kokeiltu ja se auttaa vähän

4

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muitakeinoi

      Mene uudelleen lääkäriin. Joku toinen pillerimerkki voi toimia paremmin. Jokin muu lääke tai lääkeyhdistelmä voi toimia paremmin.
      Liikunta ja siihen liittyvä lihashuolto kannattaa.
      Voivatko vanhempasi kustantaa sinulle akupunktiota, vyöhyketerapiaa, hierontaa tms?
      Kannattaa kokeilla magnesiumia. Itse käytän jatkuvasti, mutta esimerkiksi aloittaa viikkoa ennen suunniteltua pilleritaukoa.

    • 518469

      Onko tuota vaivaa tutkittu kunnolla vai saitko vaan lääkityksen? Mikäli ei ole ultrattu ja suljettu pois mm. endometrioosia, niin kannattaa vaatia kunnollisia tutkimuksia.

      • eienäämenkkakipuja

        Itselläni oli hirvittävät menkkakivut kunnes löysin luonnonlääkkeen joka todellakin toimii. Osta kaupasta mahdollisimman iso banaani lämmitä se mikrossa ja työnnä analiin. Noin 30 min ja kivut ovat poissa.

        Voi kuulostaa brutalilta tai jopa naurettavalta mutta toimii koita niin yllätyt.


    • Kannatan

      Mulla on aina ollu ihan järkyttävät mensukivut, pillereillä ja ilman. Nyt syön Microlutonia. Sillon kun on vuotoja, kivuliaita ovat. Lämpötyyny ja alavatsan kevyt hieronta auttaa sekä lääkäri määräsi Miranax 550 mg. Jo yksi auttaa ja nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe