Joku kuvista instassa, muttei seuraa sua

Kerromullekin

Asun tällä hetkellä ulkomailla ja teen työtä, jossa joudun olemaan tekemisissä somen ja erilaisten ihmisten kanssa. Esimerkkejä seurattavista käyttäjistä ovat tiskijukat.

En vietä kuitenkaan mitään julkista elämää, kuten nää tähdet tekevät. Kaksi näistä maailman luokan tähdistä ovat alkaneet tykkämään kuvistani aina, kun niitä lisäilen edes vaikka hashtagit eivät liittyisi lainkaan musikkiin vaan esim. kuvassa saatan olla mä itse luonnon keskellä tai joku perus luontokuva. Nämä kaksi eivät kuitenkaan seuraa mua takaisin, mutta kuvasta riippumatta tykkäävät niistä. Tiedän että en ole ainoa, jonka kuvista tykätään, mutta tietäen tiskijukkien elämänmenon ja tahdin, mikä on varsin hektistä ja kiireistä aloin miettimään, että miten he ehtivät "kytätä" kuvia ilman, että edes seuraavat ja kuvat liittyvät musiikkiin.

Onko instassa joku uudistus, että pystyt seuraamaan toista vaikka et oikeasti olisi painanut kyseisen käyttäjän seuraa-nappia?

1

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useimmiten etenkin suosituimmat käyttäjät eivät käytä some-tilejään itse, vaan ovat palkanneet jonkun tähän tehtävään, mikä saattaa selittää ehtimisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe