Palstan uudet säännöt

Veemies

Päivää rakkaat Pattayan ystävät! Aamu alkoi palstalla näemmä tuttuun malliin, mutta hienosti on jätetty vastaamatta Hiekkaharjun lokapojalle! Jatketaan siis samaan malliin.

Hänellä on muitakin nimimerkkejä kuin numerosarja, joten älkää menkö lankaan. "Teppo68, roskakuskihki, taxiterojkl ja muutama muu ovat suosikkejaan.

Pahaa verta, riitaa, trollien lukemista ja tukemista ei kukaan halua. Siispä jätetään hyypiö täydellisen yksin. Älkää vastatko tähänkään. Antaa hänen vastailla kaikessa rauhassa. En saavu lukemaan vastauksiaan.

Kiitoksia ja mukavaa päivää! Minä lähden dallaamaan 10km lenkin Nakluasta Beach Roadille ja Walkkarin läpi mäkeen ja kolmosta takaisin Nualle, siitä takaisin Nakluaan ja sitten uimaan Wongamatille. :)

11

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäsatuinsepeämään

      En huomannut uusia sääntöjä ja vastasin lerpalle, yritän pysyä ruodussa vastaisuudessa.

    • tiukkananyt

      Pysykää tiukkana. Älkää vastatko. Lerppa selvästi jo hermostunut ja tuskissaan. Paras keino on olla vastaamatta tuon narsistisen turhakkeen poistamiseksi.

    • ThainMies

      PYYDÄN KAIKELLA KUNNIOITUKSELLA LUKEMAAN ALOITTAJAN VIESTIN VAIKKA TÄHÄN KIRJOITANKIN MYÖS ITSE RIKKOEN HÄNEN PYYNTÖÄÄN.

      JATKUUKO EIPÄS JUUPAS PATTYA HUAHIN VAI LOPPUUKO SE ???

      • hiljempaaplease

        Korvat meni lukkoon ja päätä alkoi särkeen en voi vastata.


      • sivunseuraaja

        Työtön aloittaja jaksaa jauhaa tota samaa sgagaa päivästä toiseen. Tämä ns. Lerppa ( jolle joku poikapolo on tuon "hauskan?" nimen keksinyt, tuntematta ihmistä ja tietämättä yhtään mitään hänen libidostaan. Kaveri kehuu lenkkeilevänsä nytkin patilassa, kuitenkin poikkeuksetta, AINA vastaa tämän lerpan kommentteihin alle 5 minuutissa. Taitaa poika lenkkeillä yksin kotona koneen äärellä virtuaali lenkkejä. Kuten joku joskus sanoi: Netti on siitä kiva, että täällä voi kertoa olevansa mitä tahansa ja olevansa missä tahansa. Kukaan ei tiedä totuutta? Siksi tällekkin foorumille on pesiytynyt pelkkiä miljonäärejä jotka tietävät Pattausta ja Thaimaasta omasta mielestään helvetin paljon. Uskon silti, että moni lukee aloittajankin tarinoita kieliposkessa? Totuuttahan niissä ei juuri kerrota? Mielummin haaveillaan olevansa reissunpäällä kun tunnustetaan elävänsä ilman pilluu, ystävii ja rockenrollii. Yksinäiset syrjäytyneet poikamiehet, ovat iso osa tämän palstan käyttäjäkuntaa. TÄMON TOTUUS.


      • hyhhyhlerppaa
        sivunseuraaja kirjoitti:

        Työtön aloittaja jaksaa jauhaa tota samaa sgagaa päivästä toiseen. Tämä ns. Lerppa ( jolle joku poikapolo on tuon "hauskan?" nimen keksinyt, tuntematta ihmistä ja tietämättä yhtään mitään hänen libidostaan. Kaveri kehuu lenkkeilevänsä nytkin patilassa, kuitenkin poikkeuksetta, AINA vastaa tämän lerpan kommentteihin alle 5 minuutissa. Taitaa poika lenkkeillä yksin kotona koneen äärellä virtuaali lenkkejä. Kuten joku joskus sanoi: Netti on siitä kiva, että täällä voi kertoa olevansa mitä tahansa ja olevansa missä tahansa. Kukaan ei tiedä totuutta? Siksi tällekkin foorumille on pesiytynyt pelkkiä miljonäärejä jotka tietävät Pattausta ja Thaimaasta omasta mielestään helvetin paljon. Uskon silti, että moni lukee aloittajankin tarinoita kieliposkessa? Totuuttahan niissä ei juuri kerrota? Mielummin haaveillaan olevansa reissunpäällä kun tunnustetaan elävänsä ilman pilluu, ystävii ja rockenrollii. Yksinäiset syrjäytyneet poikamiehet, ovat iso osa tämän palstan käyttäjäkuntaa. TÄMON TOTUUS.

        Chiang Main lerputtelija vastaa uudella nimimerkillään, kaikki ovat Hiekkiksen lerpaksi tunnistettavissa.


      • sivunseuraaja

        No voi voi. Yritä saada jostain oikeita kavereita? Arvauksesi (tai tietosi?) Kusee aina kun yrität jäljittää minua. Tänään allani squirttasi 24 vuotias suomalaistyttö, ( mua 24v nuorempi, Mutta se charmi, se charmi) joka sanoi aiemmin, että ei saa orgasmia panemalla? Ja puhut minua lerpaksi??


    • Veemies mis asut ? Itse asun potisaan soi 10 137/22 u 5. Vesa laine.

    • 65657454645

      Naklaun velkku jauhaa taas paskaa.

    • josjokukaipaa

      ICU baarissa on muuten lonkkua

    • mokomaspämmäri

      Vaikuttaa lerppis diskuteeransa yksinään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1781
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1436
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1240
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      12
      1034
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    6. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      933
    7. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      893
    8. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      61
      891
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe