Miten opettajien sairaslomat

palkkapuolitettava

eikö ole vähän outoa että opettajat niin pienistä asioista jää sairaslomalle? Meillä neiti opettaja leikkasi saksilla kahteen sromaeen ja on viikon laiskalla lomalla.. pääsee kaljallle.

Se nyt ei olisi opettajan hommia häirinny kun laastarilla selvisi kuitenkin, mutta kaljottelu oli tärkeempää.
Toivon mukaan palkasta viikko pois ja huomautus.
Tästä lähin oma lapsieni jos pistää nuppineulalla sormeen se on kaksi viikko sairaslomaa.
Me opettajein pomot äidit jatkuvasti joudumme tämmöisiin haasteisiin, ja huomauttamaan opettajia lintsaamisesta. Pisteytys pitää uusia heidän kohdalla jotka lintsaa työstään. Olemme sentään heidän esimieheiä ja meille kuuluu tarkkailu ja neuvonta opettajille, koska maksamme heidän palkkansa. keväällä sitten taas näkevät miten ovat toimineet ja kuka saa pisteitä ja kuka moitteita ja valituksia.

5

306

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuu

Viikon sairasloma vaatii lääkärintodistuksen joten lääkäri on katsonut sen aiheelliseksi. Mitään huomautusta ei siis opettajalle voi antaa.
      Mutta provohan tämä kirjoitus tietysti oli...

• KAVUKOOP

Olet opettajan esimies?! MITÄ VITTUA???????

• samesame

Jos opettajalla olisi joku oikea sairaus, niin olisiko kivaa jos hän tartuttaisi oppilaille ken tietää mitä sairauksia

• tghjklö

Ketjun aloitti selvästi joku sosiaalipummi, jonka elämisen maksaa opettajat ja muut työssäkäyvät.

• tghjklö

Ketjun aloitti selvästi joku "viranomainen- lapsen tarhoitushakuinen vieraannuttaja viranomainen"
        perättömin lausumin, selvityksin lapsen olosuhteista-
        sosiaalipummi, jonka elämisen maksaa vieraannutetut
        isät- ja muut työssäkäyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      198
      2059
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      226
      1043
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. 58
      888
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe