Hei mistä vois ostaa lomaosakkeita pohjoisesta, mietittiin kun kerran on varaa ,niin ostettaisiin ainakin kolme, ehkä neljäkin viikkoosaketta, mökkiihmisiä meistä ei saa , mutta lomaosakkeet kyllä on alkanut kiinnostaa, se oli helppo ja sopis meille, katinkullastakin vois ostaa , mutta mieluummin ehkä kuitenkin jostain kuusamon suunnalta
Holiday lomaosake kiinnostaa
17
796
Vastaukset
- kuusamossa
Hei, minulla myynnissä uusi tasokas kohde Kuusamossa. Perheen sairastumisen vuoksi emme voi sitä enää hyödyntää. Tärkeintä olisi kohde saada sellaisille jotka siitä pystyvät nauttimaan. Otatko yhteyttä niin kerron enemmän. s posti [email protected].
- Djjdjjdjdbdb
No ei kai sillä mitään väliä kuka ostaa?
- onontarjolla
Kun osakkeita myydään vapaillamarkkinoilla alkaen 250 eur kappale ja jos ostat sen neljä viikkoa niin sittenhän sulla menee näihin yhteensä rapiat 1000 euroa. Paljon enempää ei kantsi maksaa.
- LIsako
Hei!! voisin myydä kaksi villaksen osaketta Katinkullasta . Itse en elämäntilanteen takia voi kayttää niitä. lisää tietoa saa . [email protected]
- Vippipooki
Minä myyn Rukalta yhden viikko-osakkeen edullisesti heti. Viikko 24. Saat tarkemmat tiedot sähköpostissa: [email protected] (Vippipooki tarkoittaa majakkalaitetta. Minulla on sen niminen yritys myös.)
- Jiiär65
Pikku neuvo elä osta mulla on ja ei millään eroon
Yhtiövastikkeet nousee joka vuosi ja lisävastikkeita peritään
Mutta mieti mulle saatiin myytyä noin hyviä puhumaan
Tampere ainut missä vuokratakuu jos et itse käytä niin saat vastikkeetta takaisin- Jiiär65
Moi. joo autoin yhtä joka omistaa osakkeen pyhältä ja ei oo käyttänyt sitä moneen vuoteen niin välitin sen uudelle omistajalle. Osake ollut HCF:llä myynissä hintaan 2500 eur. Eivät oo saaneet myytyä no kauppahan pitää hyväksyttää heillä no mitä tästä seuras ovat nyt Lokakuusta asti vetkutelleet. Eivät varmaan halua että tää nykyinen pääsee siitä eroon. Aivan typerää toimintaa eli älkää hyvät ihmiset ostako mitään hcf:ltä. ostakaa ennemmin jonkin sortin clubijäsenyys joka on voimassa tietynajan ja jossa on tietty määrä viikkoja. Ja samat paikat käytössä kuin jonkun typerän HCF:N osakkeissakin eli 4-5 tähden kohteet ja myös kaikki suomen paikat käytössä. On Hcf:llä aivan ala-arvoista toimintaa. En suosittele
- Osakkeetmyyntiin
Minulla on myytävänä Kuusamon Tropiikista hyvä osake jonka voin myydä, hintapyyntöni 9000e. [email protected]
- tuuliakki
Älä osta lomaosaketta. Niistä on vaikea päästä eroon. Et koskaan saa rahojasi takaisin jos kalliilla ostat.
Lomaosakkeita myydään pilkkahintaan huutokaupoissa. (200-300/osake). - 2020century
Huutokaupissa myydään se vanha roska, mitä muut ei halua. Pääset kohta sitten makselemaan remonttilainoja ym. ylimääräistä kun osake on jo mätänemispisteessä. Lopunelämän sama lomaviikko! Hanki pistesysteemi holidayclubilta, sieltäkin löytyy kohtuuhintaisia aloituspaketteja, niin et ole sidottu aikaan etkä paikkaan.
- neitipimpula67
huutokaupat.com 9000e:n osakkeita muutamalla satasella tai tonnilla parilla.
- neitipimpula67
mul ois myynnissä kuortanetta pari miljardia kpl.
- 2020century
Joo älkää ostako pisteitä esim ulkomailla on kohteita joihin et pääse kuin kerran 3 vuodessa ja hcf:n porukkahan ei tätä kerro ja myöskään mitään hcf-points systeemiä ei edes ole. ne käytää rci:n pistejärjestelmää ja Rci.n omistajat menee etusijalle varauksissa. unohtakaa jo hyvät ihmiset toi Hcf ja eihän siitä ole kuin enää 5% Suomalisten omistuksessa. Intian hemmot omistaa sen nyt !
- Langervist
Mikä vitun jäsen systeemi. Taasko jotain kusetusta uutta.Onko aikalomien hommaa.
- langervist
Voi pyhä sylvi myyhän hcf:n ns tytäryhtiö Gran Canariallakin ns jäsenyyspaketti . ei oo mitään kusetusta . Myymävät 6vkon pakettii hintaan 4500 ja samaten voit ostaa lisäviikkoja mielin määrin RCi:ltä. On menneentalvea lumia sitouduttaa itseänsä 50v . johonkin Loma-osake systeemiin kun on paljon joustavampia ja saat samat edut ilman osaketta.
- Ägevist
Mitä 6 Viikkoo sisältää mitä jäsen maksaa vuodessa kuluja
- Eegerbär
Ei kannata laittaa mitään jäsenyyttä siinä ne vasta rahasi menetät. K guugleta jäsenyydestä matkailu .kehuvat jäsenyyttä kuinka hyvä systeemi mutta aivan fiasko.Rinnastettava lomaosakkeesseen samat kohteet ei toimi kallis kokeilu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822