Holiday lomaosake kiinnostaa

vaaramaisemiin

Hei mistä vois ostaa lomaosakkeita pohjoisesta, mietittiin kun kerran on varaa ,niin ostettaisiin ainakin kolme, ehkä neljäkin viikkoosaketta, mökkiihmisiä meistä ei saa , mutta lomaosakkeet kyllä on alkanut kiinnostaa, se oli helppo ja sopis meille, katinkullastakin vois ostaa , mutta mieluummin ehkä kuitenkin jostain kuusamon suunnalta

17

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuusamossa

      Hei, minulla myynnissä uusi tasokas kohde Kuusamossa. Perheen sairastumisen vuoksi emme voi sitä enää hyödyntää. Tärkeintä olisi kohde saada sellaisille jotka siitä pystyvät nauttimaan. Otatko yhteyttä niin kerron enemmän. s posti [email protected].

      • Djjdjjdjdbdb

        No ei kai sillä mitään väliä kuka ostaa?


    • onontarjolla

      Kun osakkeita myydään vapaillamarkkinoilla alkaen 250 eur kappale ja jos ostat sen neljä viikkoa niin sittenhän sulla menee näihin yhteensä rapiat 1000 euroa. Paljon enempää ei kantsi maksaa.

    • LIsako

      Hei!! voisin myydä kaksi villaksen osaketta Katinkullasta . Itse en elämäntilanteen takia voi kayttää niitä. lisää tietoa saa . [email protected]

    • Vippipooki

      Minä myyn Rukalta yhden viikko-osakkeen edullisesti heti. Viikko 24. Saat tarkemmat tiedot sähköpostissa: [email protected] (Vippipooki tarkoittaa majakkalaitetta. Minulla on sen niminen yritys myös.)

    • Jiiär65

      Pikku neuvo elä osta mulla on ja ei millään eroon
      Yhtiövastikkeet nousee joka vuosi ja lisävastikkeita peritään
      Mutta mieti mulle saatiin myytyä noin hyviä puhumaan
      Tampere ainut missä vuokratakuu jos et itse käytä niin saat vastikkeetta takaisin

      • Jiiär65

        Moi. joo autoin yhtä joka omistaa osakkeen pyhältä ja ei oo käyttänyt sitä moneen vuoteen niin välitin sen uudelle omistajalle. Osake ollut HCF:llä myynissä hintaan 2500 eur. Eivät oo saaneet myytyä no kauppahan pitää hyväksyttää heillä no mitä tästä seuras ovat nyt Lokakuusta asti vetkutelleet. Eivät varmaan halua että tää nykyinen pääsee siitä eroon. Aivan typerää toimintaa eli älkää hyvät ihmiset ostako mitään hcf:ltä. ostakaa ennemmin jonkin sortin clubijäsenyys joka on voimassa tietynajan ja jossa on tietty määrä viikkoja. Ja samat paikat käytössä kuin jonkun typerän HCF:N osakkeissakin eli 4-5 tähden kohteet ja myös kaikki suomen paikat käytössä. On Hcf:llä aivan ala-arvoista toimintaa. En suosittele


    • Osakkeetmyyntiin

      Minulla on myytävänä Kuusamon Tropiikista hyvä osake jonka voin myydä, hintapyyntöni 9000e. [email protected]

    • tuuliakki

      Älä osta lomaosaketta. Niistä on vaikea päästä eroon. Et koskaan saa rahojasi takaisin jos kalliilla ostat.
      Lomaosakkeita myydään pilkkahintaan huutokaupoissa. (200-300/osake).

    • 2020century

      Huutokaupissa myydään se vanha roska, mitä muut ei halua. Pääset kohta sitten makselemaan remonttilainoja ym. ylimääräistä kun osake on jo mätänemispisteessä. Lopunelämän sama lomaviikko! Hanki pistesysteemi holidayclubilta, sieltäkin löytyy kohtuuhintaisia aloituspaketteja, niin et ole sidottu aikaan etkä paikkaan.

    • neitipimpula67

      huutokaupat.com 9000e:n osakkeita muutamalla satasella tai tonnilla parilla.

    • neitipimpula67

      mul ois myynnissä kuortanetta pari miljardia kpl.

    • 2020century

      Joo älkää ostako pisteitä esim ulkomailla on kohteita joihin et pääse kuin kerran 3 vuodessa ja hcf:n porukkahan ei tätä kerro ja myöskään mitään hcf-points systeemiä ei edes ole. ne käytää rci:n pistejärjestelmää ja Rci.n omistajat menee etusijalle varauksissa. unohtakaa jo hyvät ihmiset toi Hcf ja eihän siitä ole kuin enää 5% Suomalisten omistuksessa. Intian hemmot omistaa sen nyt !

    • Langervist

      Mikä vitun jäsen systeemi. Taasko jotain kusetusta uutta.Onko aikalomien hommaa.

    • langervist

      Voi pyhä sylvi myyhän hcf:n ns tytäryhtiö Gran Canariallakin ns jäsenyyspaketti . ei oo mitään kusetusta . Myymävät 6vkon pakettii hintaan 4500 ja samaten voit ostaa lisäviikkoja mielin määrin RCi:ltä. On menneentalvea lumia sitouduttaa itseänsä 50v . johonkin Loma-osake systeemiin kun on paljon joustavampia ja saat samat edut ilman osaketta.

    • Ägevist

      Mitä 6 Viikkoo sisältää mitä jäsen maksaa vuodessa kuluja

    • Eegerbär

      Ei kannata laittaa mitään jäsenyyttä siinä ne vasta rahasi menetät. K guugleta jäsenyydestä matkailu .kehuvat jäsenyyttä kuinka hyvä systeemi mutta aivan fiasko.Rinnastettava lomaosakkeesseen samat kohteet ei toimi kallis kokeilu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe