Miksi sähköposti viestit ei lähde vaan valittaa jostakin vääristä ja puuttuvista kirjautumisentiedoista? Muuten toimii posti normaalisti. Käskee tarkistamaan asetuksista valtuudet mutta asetuksissa ei ole kyseistä valikkoa...
Rupee jo vähän kärsii ku toista päivää putkeen sama ongelma. Välillä kyllä toimii. Ylläpito HERÄTYS!
Sähköposti viestit ei lähe!
9
225
Vastaukset
- johto-hirteen-
Saman teki minulle, joten johdossa on vika.
- Mikä.mättää.taas
Sama! Se posti toimimaan taas tai ohjeet miten sen saa toimimaan!
- Vaihtamalla.paranee
Jo on. Vuosikausia ootte joka ikinen viikko parkunu tota yhtä ja samaa. Eiks oo kertaakaan välähtäny, et ei paskaa tartte alvariinsa kaivellä. Kasan voi jättää kärpästen iloksi. Ootte te melkosii luusereita.
- Juupajaapajoo
Hauska heppu oot ku käyt täällä lukee vaikka sulla ei ole enää suomi24 postia? Pitäskö sun hankkia elämä? :D
- Vaihtamalla.paranee
Juupajaapajoo kirjoitti:
Hauska heppu oot ku käyt täällä lukee vaikka sulla ei ole enää suomi24 postia? Pitäskö sun hankkia elämä? :D
Mullahan on. Naureskelu tyhmille.
Mutta kai te joskus keksitte saman viisauden kuin minä.
Vielä moinen ei teiltä onnistu.
- osa-1
Suomi24 Posti ei toimi selaimella. Käytä IMAP-mahdollisuutta ja ota käyttöön oikea sähköpostiohjelma, vaikkapa vain kännykkäsi sähköposti ja homma toimii.. tai tietokoneella Outlook tai Thunderbird. Ohessa ohjeet:
http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset- osa-2
Ainakin mobiililaitteiden sähköposteissa (mm. WindowsPhone 8.1) ei kaikissa ole erikseen paikkaa porttinumerolle, jolloin portti pitääkin laittaa palvelinnimen perään seuraavasti:
SAAPUVA POSTI, IMAP
Palvelinnimi: imap.suomi24.fi:993
LÄHTEVÄ POSTI, SMTP:
Palvelinnimi: smtp.suomi24.fi:587 - osa-3
Eräissä laitteissa (Android) saattaa olla useita vaihtoehtoja SSL-suojaukselle. Mutta siis palvelu vaatii SSL-suojauksen kuten ohjeessakin kerrottu.
Windows 10:ssä Suomi24:n käyttöönotto helppo. Ei tarvitse kuin Sähköpostiosoite ja salasana. Windows Mail osaa muut asetukset itse. Suosittelen.
- Jurppiikovasti
Posti ei toimi. Natisee jostain varmenteesta. Mitä se tarkoittaa? Onko vika minun laitteessani?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846