Miten kamalan helppoa/vaikeaa on koneen vaihto? Meillä liki kileilitaidottomilla (olen ainoa joka hiukan osaa Englantia) On liput ostettu Suomen päästä ja tosiaan Helsinki-Dalaman,mutta Istanbulissa koneen vaihto. Jos en nyt väärin muista niin vaihtoaikaa on 1.5 tuntia. Alkaa panniikki iskeä,että päästäänkö Dalamaniin koskaan
Hki-Isb-Dal
11
327
Vastaukset
- keijo244
Miten olisi se englannin kurssi ? Toisekseen eikai se niin vaikea ole lukea lapusta ja taululta lennon numero, tietääkseni siihe ei tarvita englantia ?
- Szezezezeze
Kyllä sen pitäisi onnistua tyhmälle turkkilaisiin ihastuneelle suomiakallekin.
- TURKISa
ei tarte englantia tuolla vaihdolla...me meennään tuo väli 2 kertaa vuodessa. n.300m kävely vaan terminaalin vaihtoon ja toiseen koneeseen...siinä se! Istambulin kenttä on yksi euroopan parhaiten ohjeistetuista kentistä ja Turkish Airlanes euroopan paras lentoyhtiö jo vuosien ajan eikä todellakaan turhaan valittu!
- Kierrän.kaukaa
"Turkish Airlanes euroopan paras lentoyhtiö jo vuosien ajan"
Ahaa! Yhtiö on vaihtanut nimeään. Tai sitten tämä on jokin minulle tuntematon yhtiö. Se tunnetumpi Turkish Airlines keikkuu onnettomuustilastojen kärkipaikoilla. Viimeisten 20 vuoden aikana neljä kuolemiin johtanutta onnettomuutta. Keskimäärin siis joka viides vuosi. - TK1951
Kierrän.kaukaa kirjoitti:
"Turkish Airlanes euroopan paras lentoyhtiö jo vuosien ajan"
Ahaa! Yhtiö on vaihtanut nimeään. Tai sitten tämä on jokin minulle tuntematon yhtiö. Se tunnetumpi Turkish Airlines keikkuu onnettomuustilastojen kärkipaikoilla. Viimeisten 20 vuoden aikana neljä kuolemiin johtanutta onnettomuutta. Keskimäärin siis joka viides vuosi.Jätit kuitenkin kertomatta että edellisestä kuolemaanjohtaneesta onnettomuudesta on aikaa jo yli 8 vuotta.
- 8765
TK1951 kirjoitti:
Jätit kuitenkin kertomatta että edellisestä kuolemaanjohtaneesta onnettomuudesta on aikaa jo yli 8 vuotta.
"Jo" yli 8 vuotta? Se on mielestäsi hyvä suoritus?
- AF447
8765 kirjoitti:
"Jo" yli 8 vuotta? Se on mielestäsi hyvä suoritus?
Samana vuonna oli myös AF447. Sä vissiin boikotoit myös Air Francea tästä syystä?
Mä olen ite lentänyt TK:lla vajaa 50 kertaa ja 8 lentoa on varattuna lähitulevaisuuteen. TK:lla pääsee kätevästi moniin erikoisiin kohteisiin yhdellä vaihdolla ja useimmiten suht halvalla hinnalla.
Moi! En ole itse käynyt koskaan Istanbulissa tai vaihtanut siellä konetta, mutta koneen vaihtoa olen kokenut tosi monesti varsinkin kun meen New Castleen tai Dubaihin. Koneen vaihto ei oo mikään ongelma kunhan tiedät mitä tarkoittaa jatko lennot enkuks ja yleensä tuo koneen vaihto paikka on tosi lähel saapuvien koneiden alueella! Kannattaa kumminkin olla valmiin ryntäämään ulos koneesta kun sitä ei koskaa tiedä millaiset ruuhkat odottaa Istanbulin lentokentäl! Itse olin menos tos viime kesän britteihin, mut helsingist kone lähti eka tonne amsterdamiin, ja kivasti ku koneesta rauhallisesti tulin ulos niin oli semmoiset hupaisat yli 20m pituiset jonot passin tarkastukseen että pääsis sinne jatko lentoihin. Joten en suosittele kuuppaamaan vaan ryntäämään suoraan passin tarkastukseen! ;)
- Babloliina
Hei, kyllä te pääsette perille. Mutta aikaa teillä ei vaihtojen välillä liikaa ole, muista se. Passijonot voivat olla pitkät ja joskus pidasta edetä. Kysykää apua kentältä ja sitähän sieltä saa. Me matkustetaan samaa väliä kahdesti vuodessa. sitten linja-autolla Marmarikseen. Hyvää matkaa teille!!
- 11.onnettomuutta
Hupaisinta on, että tämä onnettomuusherkkä yhtiö mainostaa olevansa "Europe's best airline" — Euroopan paras lentoyhtiö, vaikka Turkki sijaitsee mitättömän pientä Bosporinsalmen länsipuolella olevaa tilkkua lukuun ottamatta Aasiassa. Mieleen tulee helposti ajatus, että yhtiön lentotaidot ovat samalla tasolla kuin sen maantiedon hallinta, ja onnettomuustilastot vahvistavat tämän: http://www.airsafe.com/events/airlines/turkish.htm
Mainittakoon asiaan kuulumattomana faktana, että Finnairin viimeisin onnettomuus tapahtui vuonna 1963.- Heinelentävät
Jos tapahtuneiden onnettomuuksien määriä tarkasteltaisiin oikeaoppisesti eri yhtiöiden koneiden määrät, lennetyt kilometrit ja kuljetetut kokonaismatkustajamäärät huomioiden, mitä huomattaisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346