Hki-Isb-Dal

panniikki

Miten kamalan helppoa/vaikeaa on koneen vaihto? Meillä liki kileilitaidottomilla (olen ainoa joka hiukan osaa Englantia) On liput ostettu Suomen päästä ja tosiaan Helsinki-Dalaman,mutta Istanbulissa koneen vaihto. Jos en nyt väärin muista niin vaihtoaikaa on 1.5 tuntia. Alkaa panniikki iskeä,että päästäänkö Dalamaniin koskaan

11

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijo244

      Miten olisi se englannin kurssi ? Toisekseen eikai se niin vaikea ole lukea lapusta ja taululta lennon numero, tietääkseni siihe ei tarvita englantia ?

    • Szezezezeze

      Kyllä sen pitäisi onnistua tyhmälle turkkilaisiin ihastuneelle suomiakallekin.

    • TURKISa

      ei tarte englantia tuolla vaihdolla...me meennään tuo väli 2 kertaa vuodessa. n.300m kävely vaan terminaalin vaihtoon ja toiseen koneeseen...siinä se! Istambulin kenttä on yksi euroopan parhaiten ohjeistetuista kentistä ja Turkish Airlanes euroopan paras lentoyhtiö jo vuosien ajan eikä todellakaan turhaan valittu!

      • Kierrän.kaukaa

        "Turkish Airlanes euroopan paras lentoyhtiö jo vuosien ajan"

        Ahaa! Yhtiö on vaihtanut nimeään. Tai sitten tämä on jokin minulle tuntematon yhtiö. Se tunnetumpi Turkish Airlines keikkuu onnettomuustilastojen kärkipaikoilla. Viimeisten 20 vuoden aikana neljä kuolemiin johtanutta onnettomuutta. Keskimäärin siis joka viides vuosi.


      • TK1951
        Kierrän.kaukaa kirjoitti:

        "Turkish Airlanes euroopan paras lentoyhtiö jo vuosien ajan"

        Ahaa! Yhtiö on vaihtanut nimeään. Tai sitten tämä on jokin minulle tuntematon yhtiö. Se tunnetumpi Turkish Airlines keikkuu onnettomuustilastojen kärkipaikoilla. Viimeisten 20 vuoden aikana neljä kuolemiin johtanutta onnettomuutta. Keskimäärin siis joka viides vuosi.

        Jätit kuitenkin kertomatta että edellisestä kuolemaanjohtaneesta onnettomuudesta on aikaa jo yli 8 vuotta.


      • 8765
        TK1951 kirjoitti:

        Jätit kuitenkin kertomatta että edellisestä kuolemaanjohtaneesta onnettomuudesta on aikaa jo yli 8 vuotta.

        "Jo" yli 8 vuotta? Se on mielestäsi hyvä suoritus?


      • AF447
        8765 kirjoitti:

        "Jo" yli 8 vuotta? Se on mielestäsi hyvä suoritus?

        Samana vuonna oli myös AF447. Sä vissiin boikotoit myös Air Francea tästä syystä?
        Mä olen ite lentänyt TK:lla vajaa 50 kertaa ja 8 lentoa on varattuna lähitulevaisuuteen. TK:lla pääsee kätevästi moniin erikoisiin kohteisiin yhdellä vaihdolla ja useimmiten suht halvalla hinnalla.


    • Moi! En ole itse käynyt koskaan Istanbulissa tai vaihtanut siellä konetta, mutta koneen vaihtoa olen kokenut tosi monesti varsinkin kun meen New Castleen tai Dubaihin. Koneen vaihto ei oo mikään ongelma kunhan tiedät mitä tarkoittaa jatko lennot enkuks ja yleensä tuo koneen vaihto paikka on tosi lähel saapuvien koneiden alueella! Kannattaa kumminkin olla valmiin ryntäämään ulos koneesta kun sitä ei koskaa tiedä millaiset ruuhkat odottaa Istanbulin lentokentäl! Itse olin menos tos viime kesän britteihin, mut helsingist kone lähti eka tonne amsterdamiin, ja kivasti ku koneesta rauhallisesti tulin ulos niin oli semmoiset hupaisat yli 20m pituiset jonot passin tarkastukseen että pääsis sinne jatko lentoihin. Joten en suosittele kuuppaamaan vaan ryntäämään suoraan passin tarkastukseen! ;)

    • Babloliina

      Hei, kyllä te pääsette perille. Mutta aikaa teillä ei vaihtojen välillä liikaa ole, muista se. Passijonot voivat olla pitkät ja joskus pidasta edetä. Kysykää apua kentältä ja sitähän sieltä saa. Me matkustetaan samaa väliä kahdesti vuodessa. sitten linja-autolla Marmarikseen. Hyvää matkaa teille!!

    • 11.onnettomuutta

      Hupaisinta on, että tämä onnettomuusherkkä yhtiö mainostaa olevansa "Europe's best airline" — Euroopan paras lentoyhtiö, vaikka Turkki sijaitsee mitättömän pientä Bosporinsalmen länsipuolella olevaa tilkkua lukuun ottamatta Aasiassa. Mieleen tulee helposti ajatus, että yhtiön lentotaidot ovat samalla tasolla kuin sen maantiedon hallinta, ja onnettomuustilastot vahvistavat tämän: http://www.airsafe.com/events/airlines/turkish.htm

      Mainittakoon asiaan kuulumattomana faktana, että Finnairin viimeisin onnettomuus tapahtui vuonna 1963.

      • Heinelentävät

        Jos tapahtuneiden onnettomuuksien määriä tarkasteltaisiin oikeaoppisesti eri yhtiöiden koneiden määrät, lennetyt kilometrit ja kuljetetut kokonaismatkustajamäärät huomioiden, mitä huomattaisiin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkäsin rakas

      Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2236
    2. Hyvää iltaa!

      Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

      Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

      Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1226
    5. Olet onnellinen sinkku

      Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

      Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

      Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

      kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

      Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

      Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe