Kuinka huomasin olevani ihmissusi.

Availin silmiäni varovasti. Kirkas valo sattui silmiin ja päässäni jyskytti. Olo oli tokkurainen. Ajatus ei liikkunut, mutta kun kohotin päätäni, liikkui vatsani sisältö purskahtaen suustani ulos. Vähitellen silmäni tottuivat kirkkaaseen valoon ja kykenin tekemään havaintoja niin itsestäni kuin ympäristöstänikin.

Makasin olohuoneeni lattialla ja olin alasti. Oksennus tuoksui ikävältä vieressäni, mutta tunsin jonkin muunkin tuoksun, jonkin tutun, mutta en millään pystynyt muistamaaan minkä.

Kohottauduin hieman ja katselin alastonta kehoani. Jalkani olivat karvaiset. Ovat ne yleensäkin, mutta nyt ne näyttivät entistä karvaisemmilta. Sain saman vaikutelman muistakin kehoni osista. Karvaisuus ei kuitenkaan minua huolettanut, vaan jotain punaista oli rinnuksillani ja suupielissäni. Outo haju tuli juuri tuosta punaisesta aineesta.

Ryntäsin vessaan, oksensin jälleen ja katsoin itseäni peilistä. Kasvoni olivat turvoksissa, silmäni verestivät ja leukaani peitti vahva parransänki. Oksennuksen lisäksi suussani maistui jokin eltaantunut. Yökkäsin, mutta mitään ei ollut enää tulossa.

Mitä oli tapahtunut? Miksi olin omalla lattiallani alasti ja veren tahrimana. Minussa ei ollut haavoja, eikä nenäni ollut kipeä. Veri ei siis ollut minun. Minulla ei ollut mitään selkeää muistikuvaa edellisestä illasta. Viimeisin muistoni oli täysikuu öisen kaupungin yllä.

Avasin tietokoneen ja kysyin googlelta selitystä oireisiini. Vastaus oli yksinkertainen, mutta elämän mullistava. Olin ihmissusi.

Opiskelin aiheesta kaiken mahdollisen. Kuinka minut voitaisiin surmata hopealuodilla - tärkeää!? Kuinka muuttuisin verenhimoiseksi pedoksi aina täysikuun aikana - hyvä tietää!! Oireita voisi yrittää lievittää, mutta parannusta tautiin ei olisi!! Vähän niinkuin AIDS. Sen kanssa olisi vain yritettävä elää.

Menin keittiöön ja siivosin edellisiltaisen hampurilaisen roskikseen ja laitoin pöydällä lojuvan ketsuppipullon takaisin jääkaappiin. Pari tyhjää viinapulloa lojui lattialla ja korjasin ne kaappiin, jossa muutkin pullot odottivat kiertoon palauttamista.

Olin siis ihmissusi. Voisin elää normaalia elämää, mutta minun täytyisi olla tarkkana niinä öinä, kun kuu oli täysi. Jos en olisi tarkkana ja lukitsisi itseäni sisätiloihin, saattaisi joku onneton yöllinen kulkija päästä hengestään. Katsoin almanakasta kuun vaiheet ja merkkasin kalenteriini yöt, jolloin minun tulisi olla yksin lukittujen ovien takana.

Oikeastaan asialla ei olisi minuun suurtakaan vaikutusta. Vietin muutenkin suurimman osan ajastani yksinään suljettujen ovien takana. Mitä väliä, jos muuttuisin sudeksi yhtenä yönä kuukaudessa? Pohdiskelin asiaa lisää ja tulin tulokseen, etten halua lattioille paskovaa elukkaa huoneistooni joka kuukausi. Niinpä merkkasin kalenteriini täysikuiset yöt ehdottomiksi ajankohdiksi baarikierrokselle.

9

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukava huomata, että meitä on muitakin.

    • Karvakuono_

      Itsekin olen susi, ja etsimme uusia jäseniä laumaamme. :)

      • Nuoriihmissusi

        Mikä lauma? Missä päin? :) Jos on kik voiks ottaa yhteyttä Midnight__Misty koska etsin laumaa :)


      • Haluunolla

        Haluaisin ihmisudeksi miten pääsen ja laulaa ei olisin koska asun pohjois-karjalassa


    • näinonnännit

      Minäkin olen kahdella jalalla kävelevä susi. Pukeudun sinisiin haalareihin ja hattuun. Olen nimeltäni Sepe.

    • karvakuono_

      toi oli hyvä :)

    • hoitavainen

      Mielenvikainen sinä olet. Menkää oikeasti hoitoon. Miten ihmeessä jotku kajahtaa noin pahasti? Nyrkkihoito on tehonnut tämmöiseen sairauteen parhaiten.

      • Sudenverinen

        Kun sanot vain huvittuneena ihmistä mielen vikaiseksi siitä että hän luulee olevansa ihmissusi niin enää vain itket kun hän suden muodossa tuleekin tappamaan sinut


    • moro123456

      pystyykö joku muuttaa mut kik:teenwolf_fan__

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe