Voi kakka.....

Kyllä alkaa jo nyppimään tämä keli, kun joka paikassa on märkää ja osittain jäistäkin. Eikös sitä ollut jossain säätietoa, että tulis piakkoin vähän lämmempää..?
Tulis vaan ja veis nuo jäät mennessään :/

Toinen asia..On se kumma tuo ylläpito, kun sinne laittaa palautetta, niin joka kerta tulee se sama vastauslitania..Minäkin olin mukamas jo ennakoinu ne kysymykset ja vastasin niihin jo siinä palautteessani, niin siltikin ne samat kysymykset tuli...:/
Mahtaako sielläkin vastata vaan joku konesysteemi.. :P

63

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon kyllä tyytyväinen, että tuo yks viesti poistettiin, koska ihan oikeestikkaan kenenkään oikeita henkilötietoja ei tartte julkisesti levittää..ei vaikka se onkin tollanen kolo peffassa..

• Koirakin tykkäisi paremmista keleistä..

• No ei ihme..Tää eestakane jäätyminen ja sulaminen on nii peestä. Sun sessuli taitaa muuteski olla semmonen kesäkoira :)

• tinttu-liina kirjoitti:

No ei ihme..Tää eestakane jäätyminen ja sulaminen on nii peestä. Sun sessuli taitaa muuteski olla semmonen kesäkoira :)

Chihut ei tykkää kylmästä ja märästä.. Neiti vain käväisee ulkona ja äkkiä takaisin sisään..😃

Voi kakka tätä palsta.. Ei tahdo millään saada viestejä laitettua.. On jo monta viikkoa ollut ongelmia.. Miksei korjata??!

• KittieChi-chi kirjoitti:

Chihut ei tykkää kylmästä ja märästä.. Neiti vain käväisee ulkona ja äkkiä takaisin sisään..😃

Voi kakka tätä palsta.. Ei tahdo millään saada viestejä laitettua.. On jo monta viikkoa ollut ongelmia.. Miksei korjata??!

Kissat on kans semmosia, että inhoavat märkää ja kylmää :) Tää toimii pikkasen paremmin, mut välillä menee sillai ettei pysty vastaamaan..Ihmetyttää miks se vaihtelee nii kamalasti. Oon huomannu että ylläpito ei oikeen myönnä että vika on heidän päässä.

• miksi_piti_muuttaa
        tinttu-liina kirjoitti:

Kissat on kans semmosia, että inhoavat märkää ja kylmää :) Tää toimii pikkasen paremmin, mut välillä menee sillai ettei pysty vastaamaan..Ihmetyttää miks se vaihtelee nii kamalasti. Oon huomannu että ylläpito ei oikeen myönnä että vika on heidän päässä.

Bottivarmistuksen syytä kaikki, kuvat on mitä sattuu tuhrua, eivät lataudu kunnolla. Lähetä painike jumittaa, palvelinvirhettä tarjoaa väliin. Tympäisee koko h*lvetin paska.

• miksi_piti_muuttaa kirjoitti:

Bottivarmistuksen syytä kaikki, kuvat on mitä sattuu tuhrua, eivät lataudu kunnolla. Lähetä painike jumittaa, palvelinvirhettä tarjoaa väliin. Tympäisee koko h*lvetin paska.

Saisivat jo korjata.. Ihme kun ei parannusta tapahdu..

• miksi_piti_muuttaa kirjoitti:

Nykyään luulis että löytyis ammattilaisia, jotka laittaa tämmöset hetkessä..vaan ei tällä sivustolla näköjään ole. Kannattaa kaikkien joilla vikaa ilmenee, niin laittaa tuolla palautelomakkeella ylläpidolle infoa, että tökkii.

• No mäki yritin muutamaan otteeseen kirjautuu nii tuli vaan jutskaa et 'Pahus. Sivustoo ei löydy'. Hitto vieköön mä jo luulin et mä oon jossain Suomi24:n mustal listal... :D

• näppituntumalla
        miksi_piti_muuttaa kirjoitti:

Näkyykö harmaana laatikkona? Raksitin äskön niitä sokkona ja oikein meni.

• artagnan kirjoitti:

No mäki yritin muutamaan otteeseen kirjautuu nii tuli vaan jutskaa et 'Pahus. Sivustoo ei löydy'. Hitto vieköön mä jo luulin et mä oon jossain Suomi24:n mustal listal... :D

Et ole mustalla listalla, sivu ei vaan toimi..

• viestit_ei_lähde
        KittieChi-chi kirjoitti:

Et ole mustalla listalla, sivu ei vaan toimi..

Yhtä takkuamista on ollut viime viikko.

• perseestä
        näppituntumalla kirjoitti:

Näkyykö harmaana laatikkona? Raksitin äskön niitä sokkona ja oikein meni.

Monesti näkyy jopa kolme, riippuu latautumisesta.

• aurinkoa_kiitos

Vettä ja räntää sekaisin, osaisi edes ilmojen haltijat päättää että kumpaa..

• Sanos muuta...Sataispa lämmintä vettä, niin jäät lähtis :)) Lunta ei ainakaan tarvi tulla enää yhtään..eikä kyllä räntääkään.

• edellisiä_kompaten

On kyllä poikkeuksellisen v*ttumainen keli:(

• Mä oon aina inhonnu jäisiä kelejä ja nyt on koko talvi melkeen ollu tätä souvaamista eestakas..Eipä vois enempää odottaa kesää..

• Joko mä oon nähnyt unta tai sit mä kuulin jostain et ens viikol lupas myräkkää ja takatalvee... Et sillai ;)

• Olis kyl hemmetin mageeta päästä paistatteleen päivää jonneki lämpimään. Mä tos tsiigailin noita äkkilähtöi et 250 egelläki lähtis jo reissuun...

• Piristäkää mieltäni.. Ollaan kohta viiko oltu miehen ja koirun kanssa hotellissa, kylppäri remppaa paossa. Mies päivisin töissä ja minä huolehdin koirasta. Alkuviikkolla ahdisti ja oli migreeniä..

• No voihan hittolainen Chihunen kun vaan meitsille ilmoitat hotellin nimen, osoitteen ja huoneen numeron niin tää sälli hoitaa piristämisen salarakkaasi ominaisuudessa ja antaa saletisti intohimoisen kielarin tai muiskun ainakin.. ;-¤

• Totta puhuen meikääkin hiukkasen yksinäisyys vaivaa kun maajussi oli täällä lomailemassa viime viikon tytsin luona ja kaikki illat olivat toimintaa täynnä elikkä piristäppä meikää Chihunen vuorostasi.. ;-D

• Huonepalvelusta tilaat samppanjaa ja vedät kunnon kännit.. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Totta puhuen meikääkin hiukkasen yksinäisyys vaivaa kun maajussi oli täällä lomailemassa viime viikon tytsin luona ja kaikki illat olivat toimintaa täynnä elikkä piristäppä meikää Chihunen vuorostasi.. ;-D

Tässähän punastuu..😘 En ole koskaan juonut sampanjaa.. Kun en juo, voisi mieheni hermostua jos sellaista tilaisin laskuun..😃 Mikäs sinua piristäisi? Lämmin hali? Niin ja en ole vähään aikaan piirrellyt.. Jos tekisin sinusta potretin?😉

Tässähän punastuu..😘 En ole koskaan juonut sampanjaa.. Kun en juo, voisi mieheni hermostua jos sellaista tilaisin laskuun..😃 Mikäs sinua piristäisi? Lämmin hali? Niin ja en ole vähään aikaan piirrellyt.. Jos tekisin sinusta potretin?😉

Tässä tapauksessa parempi on punastua kuin kalveta Chihuseni ;-) Meitsin kanssa kun lähdet halikaulaa iltakävelylle niin se saattaisi kenties sälliä hiukkasen piristääkin.. ;-)

• Kirmailtaisiin näin.. 💃🏃💞

Kirmailtaisiin näin.. 💃🏃💞

Toisinpäinkin meikälle käy kyllä vallan mainiosti.. ;-)🏃💃💞

Toisinpäinkin meikälle käy kyllä vallan mainiosti.. ;-)🏃💃💞

Kiitos piristyksestä!❤ Olen niin huono kestämään stressiä ahdisuisen takia.. Oltaisiin me näky kun kirmailtaisiin ulkona ja koira juoksisi perässä..😃

Millaisen potretin halusisit..?😉

Totta puhuen meikääkin hiukkasen yksinäisyys vaivaa kun maajussi oli täällä lomailemassa viime viikon tytsin luona ja kaikki illat olivat toimintaa täynnä elikkä piristäppä meikää Chihunen vuorostasi.. ;-D

Temmil on ny sit sillai snadisti univelkaa... ;)

• Kyl sä piristyt ku funtsit kesää ja lämpöö... :)

• artagnan kirjoitti:

Temmil on ny sit sillai snadisti univelkaa... ;)

Mikä on valvottanut Temmiä? Juu, aurinkoa ja luonnon vihreyttä odotan kyllä..😊

Kiitos piristyksestä!❤ Olen niin huono kestämään stressiä ahdisuisen takia.. Oltaisiin me näky kun kirmailtaisiin ulkona ja koira juoksisi perässä..😃

Millaisen potretin halusisit..?😉

No meitsi voisi tietenkin kaapata Chihusen toiseen kainaloon ja puudelin toiseen elikkä pysyisitte jaloiltanne kuivina kumpikin ;-) Potretissa meikä poseeraisi ylävartalo paljaana joten siinäpä olisikin sitten piirtelemistä kun taiteilisit jokaisen rintakarvan erikseen.. ;-D

Mikä on valvottanut Temmiä? Juu, aurinkoa ja luonnon vihreyttä odotan kyllä..😊

No tytsin luona lomailu pääsääntöisesti.. ;-D

No meitsi voisi tietenkin kaapata Chihusen toiseen kainaloon ja puudelin toiseen elikkä pysyisitte jaloiltanne kuivina kumpikin ;-) Potretissa meikä poseeraisi ylävartalo paljaana joten siinäpä olisikin sitten piirtelemistä kun taiteilisit jokaisen rintakarvan erikseen.. ;-D

Olet sitten aika vahva..?😉 No, kuule, kyllä saisin potretin tehtyä, olen hyvä tarkoissa ja yksityiskohtaisia piirustuksia ja maalauksia.. Eli jokainen rintakarva tulisi mukaan.😃

No tytsin luona lomailu pääsääntöisesti.. ;-D

Mitä te oikein puuhaatte kimpassa, kun noin väsy iskee..?😄

Mitä te oikein puuhaatte kimpassa, kun noin väsy iskee..?😄

Mä luulen et Temmii rasitti ku joutui yöpyyn Arielin pedis... :D

• Jokos sä ens viikol pääset takaisin himaan vai jatkatko sä hotellis oloo? ;)

• artagnan kirjoitti:

Jokos sä ens viikol pääset takaisin himaan vai jatkatko sä hotellis oloo? ;)

Kyllä me ainakin alku viikko ollaan edelleen hotellissa... Oli tuo remppa niin kesken vielä kotona/kylppärissä, kun mies kävi tsekkaamassa.

Olet sitten aika vahva..?😉 No, kuule, kyllä saisin potretin tehtyä, olen hyvä tarkoissa ja yksityiskohtaisia piirustuksia ja maalauksia.. Eli jokainen rintakarva tulisi mukaan.😃

No meitsillä on hauikset kuin Kippari-Kallella konsanaan ;-) Kun et vaan pure ja raavi sitten suutuspäissäsi niinkuin tytsillä on ollut tyylinä.. Meikä voisi huomenissa pistäytyä siellä hotellissa tosiaankin että saataisin se muotokuva aluilleen. Huonepalvelusta sitten ukkosi laskuun pullo samppanjaa kun kurkkua alkaisi vissiin kuivaamaan työläs mallina olo.. ;-D

• Liukkaus ei kuule sovi kuin yhteen paikkaan Lananen.. ;-P-:

• Mä pystyn näköjään huseeraamaan nimmarillani täällä mutta kun koitan avata spostia niin pääsy on estetty koska oon ilmoituksen mukaan vaihtanut salasanan. Siis saman salaisen sanani millä saan valtuutuksen kirjoittaa tämän viestin ylvään nimmarini nimiin:)

• Jepulista vaan :-) Meitsillä on sama häiriö myöskin. Elikkä te palstan kimulit jotka yritätte näppäimistöt kuumana meikää tavoittaa, koittakaa rauhoittua koska vika ei oo tästä sällistä ollenkaan lähtöisin.. :-(

• kirjoittasmullemyös
        butch-cassidy kirjoitti:

Jepulista vaan :-) Meitsillä on sama häiriö myöskin. Elikkä te palstan kimulit jotka yritätte näppäimistöt kuumana meikää tavoittaa, koittakaa rauhoittua koska vika ei oo tästä sällistä ollenkaan lähtöisin.. :-(

Týtöltäsikö odotat viestiä?

• Jää_vetäjän_käteen
        kirjoittasmullemyös kirjoitti:

Palstan alfauros odottaa turkoosipimun postia. Nulikat saa odottaa huomiota.

• kirjoittasmullemyös kirjoitti:

No ei meitsi tuonne pilipalipostiin rakastaan sotke ;-) Postin ja yhteydenpidon ylipäätään pitää katsoppas toimia moitteettomasti kun kumppanina on nainen jota muutkin halajaa..

• Tarkoitatko tätä palstan, siis nimimerkin sähköpostia? Se ei vissiin edes aina toimi.. En ole sitä itsekkään käyttänyt.

No ei meitsi tuonne pilipalipostiin rakastaan sotke ;-) Postin ja yhteydenpidon ylipäätään pitää katsoppas toimia moitteettomasti kun kumppanina on nainen jota muutkin halajaa..

No meitsi hoitaa työhommelit eli yhteydenpidot miljooniin alaisiini tonttuihin tätä kautta. Voi olla että tämä kuormittaa tuota hommelia ja saa systeemin hyytymään.

Sori;)

• HerraToljanter kirjoitti:

No meitsi hoitaa työhommelit eli yhteydenpidot miljooniin alaisiini tonttuihin tätä kautta. Voi olla että tämä kuormittaa tuota hommelia ja saa systeemin hyytymään.

Sori;)

No sitten Tontun on korjattava palsta kuntoon.

Tota noin... Mä ehdottaisin kuumaa linjaa ku oot Toljanterin kaa Suomi postis. Voisitte sillai vertailla mimmei ketkä teitä intopinkeenä pommittaa et onko heitä 0 vai sit tasan nolla ;)

• OuluntienSinkku
        butch-cassidy kirjoitti:

Jepulista vaan :-) Meitsillä on sama häiriö myöskin. Elikkä te palstan kimulit jotka yritätte näppäimistöt kuumana meikää tavoittaa, koittakaa rauhoittua koska vika ei oo tästä sällistä ollenkaan lähtöisin.. :-(

Butsi on komea tosikönsikäs.

Sori;)

No meitsipä heittää rohkeasti kyssäriä elikkä onkos siellä alaisten joukossa tään sällin vaativaan makuun soveltuvia tonttupimatsuja näkynyt? ;-D

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Mä ehdottaisin kuumaa linjaa ku oot Toljanterin kaa Suomi postis. Voisitte sillai vertailla mimmei ketkä teitä intopinkeenä pommittaa et onko heitä 0 vai sit tasan nolla ;)

Äläpäs Artsi kettuile ;-) Näkyypä tuossa Ouluntien sinkkukin meikää ihailevan..

No meitsipä heittää rohkeasti kyssäriä elikkä onkos siellä alaisten joukossa tään sällin vaativaan makuun soveltuvia tonttupimatsuja näkynyt? ;-D

Nuo mun alaiset ovat täysin sitoutuneita työhönsä eli mihinkään muuhun ei heiltä aikaa jää. Vaativinkin maku täyttyy koska olen pyytänyt 'tonttupimatsuja' siistimään partansa vähintäänkin viikottain:)

Nuo mun alaiset ovat täysin sitoutuneita työhönsä eli mihinkään muuhun ei heiltä aikaa jää. Vaativinkin maku täyttyy koska olen pyytänyt 'tonttupimatsuja' siistimään partansa vähintäänkin viikottain:)

No käytännöllisyyden nimissä meikä komppaa kun karvoja tuskin kukaan kovin mielellään suuhunsa nuolaisee, että että.. ;-D

No käytännöllisyyden nimissä meikä komppaa kun karvoja tuskin kukaan kovin mielellään suuhunsa nuolaisee, että että.. ;-D

Elikkä bikiniraja ainakin ellei muuta.. ;-D

Ai et ku magee jutska... :P Oli sit miltei mennä ohi silmäin ;)

• Uskollinen_alamaisesi

Missä mahtaa piilotella itseään palstan kuningatar? On ikävä:(

• Eiköhän hän pian palaa, ja onhan täällä muita rekattuja joille myös jutella.

• Odotellaan_tulevaksi

Niin missä turkoosipimu?

• ulkonäöltä_tunnen

Kyseinen neitokainen opiskelee lääkiksessä, tuskin ehtii täällä alvariinsa olla.

• Odotellaan_tulevaksi kirjoitti:

Niin missä turkoosipimu?

Onhan täällä muitakin kelle jutella.. Kyllä Ariel tulee varmasti jossain vaiheessa palstalle, kunhan ehtii, mutta älkää syrjikö palstan muita naisia..😐

• Arielil on vaan hemmetin pitkii päivii... Mitä sit Tinttikseen tulee nii hän kyl tarviiki breikkii et kestää meitä daijui ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2449
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2268
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      200
      1286
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1088
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      109
      1084
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      220
      932
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      909
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      827
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      779
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      51
      759
    Aihe