VAROITUS: elijah wood antisankarointi!

c

joskus olen pyhästi vannonut, että tähän (peeloiluun jonkun mielipidettä vastaan vain koska se on mun mielestä ärsyttävää) en ala. mutta nyt ei VOI vastustaa kiusausta. siis alkakoon:

ELIJAH WOOD EI OLE TÄMÄN FOORUMIN PÄÄAIHE!1! EIKÄ ELOKUVAN AINOA HYVÄ NÄYTTELIJÄ (eikä mun mielestä edes sitä, siis hyvä näyttelijä)!!11! otetaan esim ian mckellen (meniköoikein?) gandalfina. karismaattinen vanhus, 'oikean velhon' stereotyyppi; parta, tuuheitten kulmakarvojen alla tuikkivat silmät. kaapu, sauva. huikea roolisuoritus esim. balrogia vastaan, sarkkua vastaan, kontuun saapuminen ja pettyneet hobittilapset.... eipäskun iloiset hobittilapset! ja mitä herra wood teki leffassa? seisoi sormus kämmenellä itku silmässä koko leffan ajan. BAH!

elijah wood, hate th' guy, dunno why.... just hate him.

18

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaruSorHer

      Muita hyviä näyttelijöitä: Legolas eli Orlando Bloom! Hahahaa. Tiadan kiusata sua 'c' :D Aahh, Legolas oli kyllä mun mielestä kaikista parasss-ss... Tämän foorumin pääaihe on... *rummut soi* ... Legolas! Julistan täten uuden keskustelun alkaneeksi. No ei vaineskaan. Ei kiusata enää muita, OK?

      Kyllä sillä Legolasilla oli niin ihana (piip)...

      • c

        *grumble*

        juu, orlando kaboom oli myös loistava näyttelijä. sekä aragornia näytellyt tyyppi jonka nimeä en muista.

        juu, ei kiusita enää toisia. *lupaa pyhästi kaksi sormea TSHyhteispainoksella.....................
        taas*


      • Manson
        c kirjoitti:

        *grumble*

        juu, orlando kaboom oli myös loistava näyttelijä. sekä aragornia näytellyt tyyppi jonka nimeä en muista.

        juu, ei kiusita enää toisia. *lupaa pyhästi kaksi sormea TSHyhteispainoksella.....................
        taas*

        on Viggo Mortensen.


    • Milli

      ei munkaan mielestä eliah wood ole tämän paikan pää aihe...
      Muitakin hyviä ja söpöjö näytteliöitä siinä on.. esim: Legolas (orlando bloom) Aragorn (Viggo Mortensen) ja ei nyt niin kauheen söpö, Elrond.. Hugo Weawing tai jotenkin noin... On ne muutkin hyvii... ;);););)
      Arwekin on iha hyvä...

    • >)

      Ettekö te ole lukeneet sitä kirjaa? Jos satun oikein muistamaan niin eikö siinä kuvailla Frodon tuskia ja ahdistuneisuutta mitä lähempänä ollaan Mordoria? Ja eikö Elijah siinä onnistunutkin?

      • Minä

        Oon lukenu sen kirjan, ja kyllä se Elijah osasi näytellä sen tosi hyvin. Valitsivat ihan oikean näyttelijän siihen Frodon osaan


    • ada

      Mahtaa siellä tuuli ulvoa korvien välissä. Kannattaa tosiaan aloittaa uusi keskustelu aiheesta, jota ei halua palstalla käsiteltävän. EW on suositumpi henkilö kuin sinä, eikä sinun taida auttaa muu kuin hyväksyä asia. Tuskin EW:N suosio on kuitenkaan sinulta pois. Voisit varmaan heittää pari esimerkkiä, niistä kohdista, joissa EW toimii oleellisesti eri tavalla kuin kässäri ja ohjaajan tahto edellyttävät? Hyvään näyttelijäsuoritukseen kun ei kuulu sooloilu ellei tarkoituksellisesti haeta improvisointia.

      Toisekseen, aika ihmeellisiä noi seikat joilla perustelet Ian jotain:n suoritusta Gandalfina. Tuskin se ukko itse niitä kaapuja ja sauvoja on hankkinut, niistä saa kiittää puvustajaa ja tarpeiston hoitajaa tjtn. Kelpo suoritus kuitenkin.

      • TaruSorHer

        Eipäs nyt suuttuunutattuduta (enhän minä osaa kirjoittaa!) tosillimme. Rauhaaaa! *Lähtee opiskelemaan äidinkieltä*


      • TaruSorHer
        TaruSorHer kirjoitti:

        Eipäs nyt suuttuunutattuduta (enhän minä osaa kirjoittaa!) tosillimme. Rauhaaaa! *Lähtee opiskelemaan äidinkieltä*

        ... lievästi sanottuna ...


      • c

        *wirn*


    • Sypra

      Ihan samaa mieltä...! :)

    • tytsi

      eikös tämä oo otsikon alla 'kirjat'... miksi te ihmettelette näyttelijöitä? menkää väitteleen 'elokuviin' ja antakaa kirjafriikkien pauhata keskenään.

    • Naaras-Smeagol

      Tän keskustelun ainakin pitäis käsitellä KIRJAA, ei mitään jenkkitähtiä! (Orlando, ei tarkoita sua, sähän oot britti *huokaa*). Ensin E.W oli musta aivan ihana, mut sitten tajusin, ettei se ookkaan niin ihana! Itseasiassa tunnen suomalaisia poikia, jotka ovat paljon ihanempia ja söpömpiä kuin Elijah! Ja Elijahilla on varmaan kans häntä...

    • ilpovits

      onhan toi wood ihan jees tos osas, mutta vakuuttavimpia leffassa on ehdottomasti christopher lee, jonka takia olen pienempänä menettänyt monet yöunet... on ne sen silmät sen verran vaikuttavat. hyvänä kakkosena tulee ian mckellen.

    • happy

      Elijah ei todellakaan oo ainoo hyvä näyttelijä leffassa, mutta ei sitä silti tarvii haukkua!!! Voi hyvänen aika ku sä et ees tunne sitä... Ja mieti ensin ja kirjota vasta sitten.

    • Nasty

      Elijah ei tietenkään oo ainoo hyvä siinä leffassa mutta se oli kuitenkin suloinen aina kun se itki,mä itkin myös ja itkin kans silloin kun Gandalf kuoli ja silloinkin ku Frodo oli kuolemaisillaan! Eikä sitä Elijahii tarvi koko ajan haukkuu,sehän on mun aviomies ja pentukin on tulossa lokakuussa!Ei ilkeitä kommenteja tälle viestille,kiitos!!!

      • Nocturna

        salli mun nauraa. :D


      • Sanon suoraan
        Nocturna kirjoitti:

        salli mun nauraa. :D

        Okei...Miks hemmetissä te tosiaan puhutte näyttelijöistä ja niiden roolisuorituksista??Eihän ne kuulu tänne genreen ollenkaa!!Ja sinä joka mollasit Frodoa ja ehkä enemmän Woodia ja kehuit Aragornia...Ethän edes tienny Aragornia näytelleen Viggon oikeaa nimeä!!Luuletko olevasi oikea henkilö arvioimaan ja valittamaan Sormusten herran rooleista ja suorituksista, kun et edes tiedä yleisimpiäkään asioita elokuvasta!!Mutta hei menkää kinaamaan näistä tuonne elokuva-genren puolelle, jos tästä tosiaan on pakko jauhaa....Piste.Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe