Kerava rallin reitti

Laukkosken_pohjat

Nonniin penkkarunkkarit ja muut ammot ja runkipellet.... kenelläs on tietoo reitistä?

37

2813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulluutuuss

      Kuulutus,missä kuulutus

    • menkäävaakyttåä

      Sehän on peruttu.

    • karttapöytään

      miksi täällä muuten turhaan huutelette

    • tallillinenkännyköitä

      Tänään ajoin reitin läpi. Paskahan se.

      • Ikämiestuunaaja

        Kävin ajamassa taas ja vielä paskempi kuin viimeksi.


    • nyppytäys

      rautaniemi ykkönen

    • Keravallaeirunkia

      Keravalla kaikki ok kunnes tulee yleisöä paikalle. Siten laitetaan pätkä siirtymälle. Ihan kuin viimeksi. Ei kannata lähtee katsomaan.

    • Sulkuun

      Ei varmaankaan liiku pornainen/laukkoski alueella, koska ei lappuja teiden sulkemisista ole tipahtanut postilaatikkoon. Ainakin aikasemmin on tullut jo kuukausi ennen tietoa että tiet on suljettu klo se-sen välisen ajan..

      • Kyllä se siellä nurkissakin liikkuu.


      • SS225

        Joo.. eka siirtymä 15min..


    • etuauto

      ai, että ku o jännää. ja näkee liipejä. 4 pätkää, joista 1 peltihallien pihoissa tynnyrin kiertoo.

    • rutunvinkkarit

      missä on kuulutus?mutta missä on kuulutus,onko videoo...ei muka ralli kiinnosta mutta silti pyöritte valittamassa täällä keskustelupalstoilla.Ei ole pakko mennä katsomaan ,eihän äiti anna kuitenkaan pensarahaa...

    • reittimestarin-apuri

      Kisa peruttu.Etelän mulkut kun ei saa tarpeeksi sulkuja pätkälle.Saamatonta sakkia tosin kuin mikkelissä missä tekijöitä liikaakin...

      • sorakupsa

        ONKO VARMA TIETO?


      • MIXÄÄHUUDAT

        Ei oo, se on arvaus. Ja huono sellainen.


      • uskonvaienentiedä

        Kaikki mitä täällä yleensä huudellaan kannattaa ottaa ison suola lusikan kanssa... ja välillä ei edes sen jälkeen.


      • 9033775

        vtut peruta mut oikeesti sääliksi käy järjestäjiä kun ei saa talkooväkeä..


    • Viimesenautonpelastus

      Peruttu on

      • mitenniimuka

        ei ainakaa kitissä


    • Polliisi112

      www.ymparisto.fi - tee omat johtopäätökset reitistä !!!

      • Tyhjää-ei-hakutulosta

        Ympäristö.fi ei ole terravicestä mitään. Helppo päätellä miten käy kisan.


    • Keravaeirulaa

      Keravalla ralli perutaan sen jälkeen kun kaikki mahdollinen raha on saatu kerättyä talteen.
      Tänä vuonna ne myy liput pätkälle ja peruu sen sitten kun ensimmäisen auton pitäisi lähtee pätkälle.
      Turha luulla et ne ilmoittaa ennakkoon jonkin pätkän tai koko kisan peruutuksesta.
      Saa jäädä kerava toistaiseksi katsomatta.

      • nyppytäys

        Kaksi sorapätkää luulis ny sulkumiehiä löytyvän


    • tienvarsiasukas

      Nyt oli meidän postilaatikkoon tullut tieto kisan peruuntumisesta. No pääsee kaljakauppaan ihan tavalliseen aikaan eli ei huono homma.

      • ojanvarsiasukas

        juu, postilaatikkoonhan ne peruutukset tulee..... asukkaat tietää, mutta kilpailijat eivät :D :D


    • Ajetaankosittenkin

      Laukkoskella olis vissiin tarkoitus ajaa. Toinen lienee sama kuin viimeks oli tupla pätkänä.
      Ajetaakas tuo laukkoski idästä länteen vai lännestä itään.

      • vetari1

        pohjosesta eltelään


      • nyppytäys

        Laukkoski kahteen kertaan ja särkijärvi


    • sataakotänävuonna

      Krouvarintie mukana? Alamäki?

      • norunkihere

        näinpäin ajettaessa ylämäki


      • sataakotänävuonna

        Toimiiko ylämäkeen?


      • 1580joo

        sulut ja ihanteet keravalle


      • http://www.mut-palvelu.fi/online2011/
        Siinä ihanteet.


      • norminäkyvämutka
        sataakotänävuonna kirjoitti:

        Toimiiko ylämäkeen?

        aivan varmasti toimii..... veikkaan 4 plus 6 saldoa


    • juhasenlaaksonen

      missä kuulutus ?miksei ole kuulutusta!kyselee juha laaksonen täältä turun suunnalta

      • Turuust_toispuolt

        Opettele onneton turun murre . Ei kuulutusta kukaan tarvi. Keravalla ajetaan joko pätkä a tai pätkä b. Pitää vaan tietää mitenpäin ja missä järjestyksessä.
        Mut pidä kiirettä ettet myöhästy kisasta.


    • Kusipaska11

      Tylsä kisa. Kisan paikat askolan pätkällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe