http://quizilla.com/users/oThatBitch/quizzes/Which Character from The L Word are You???/
Which Character
32
3015
Vastaukset
- Catsy_666
Mutta vahinkoja sattuu...
- suskunen
Marinahan toi tuli mullekin...en ois kyl ikuna uskonu.. =D
- just me
suskunen kirjoitti:
Marinahan toi tuli mullekin...en ois kyl ikuna uskonu.. =D
Minä myös, vaikka en kyllä tunnista itseäni varmaan kenestäkään noista.. vielä ainakaan. :)
- Ellen
just me kirjoitti:
Minä myös, vaikka en kyllä tunnista itseäni varmaan kenestäkään noista.. vielä ainakaan. :)
...yks Marina lisää!
- DoctorW
Ellen kirjoitti:
...yks Marina lisää!
Tosin osaan kysymyksistä kaikki vastausvaihtoehdot olivat huonoja ja vähiten huono piti sitten valita...
- sonja
Mäpä olin se tennisammattilainen. Heh..jaa-a..
- Lumikki
Dana tuli tulokseksi...hassua.
- Likka24
Lumikki kirjoitti:
Dana tuli tulokseksi...hassua.
olipa mielenkiintoinen vastaus tuo dana....olisin kyl ite odottanut jotain muuta...=/
- nadari
sopii hyvin, olen aika lailla samanlainen :)
- m.i.r.k.k.a
sama juttu... eipä yllättäny hirveesti.. :)
- huphup
you are JENNY! you are sweet, shy, and innocent, but you've got a darker, sexier side...and you cant hold it in forever! you're the closet freak of the group!
hehe. voi näitä stereotypioita. - Kaktustytto
you are JENNY! you are sweet, shy, and innocent, but you've got a darker, sexier side...and you cant hold it in forever! you're the closet freak of the group!
Hmm. Mutta kun minulla ei ole sitä closet freakiakaan enää. Olen yksinkertaisesti juuri niin tylsä kuin ikäni näyttää tätänykyä:-)- Flora
jenny täällä myös... yks closet freak lisää ;)
- hiiru
testi... Bette tuli tulokseksi
- kenai
Bette=)
- Hapsu
.. tota perkeleen lontoota joka paikas... minä ku juoksin jo sillon aikoinaan englannintunnit mimmien peräs ulkona :(
- Putkiratio
Jenny, en.
- laureen
Olin Bette! No, aika osuva tulos, kai. Kunnianhimoa on, mutta ei kyllä uraa.. Jennykin olisin mielestäni voinut olla..
- kkkk
huij järkytys ;) jossain toisessa testissä oli shane :)
- NoreraVen
kkkk kirjoitti:
huij järkytys ;) jossain toisessa testissä oli shane :)
Bette.
Oikeastaan kiitos siitä =))) Muita en oisi huolinutkaan. Olemaan itseni siis =D - -Eliö
Bette näytin olevan kanssa.. En sitten tiedä kuin se kuvaa kun en ole ko sarjaa kattonu. Tuliko hyvä vai paha nakki.
- Anna
Shane, arvattavissa.
- Lumienkeli22
minulle tuli =)
- bonaqua
Onneksi.:)
- Tiger72
No Bettehän mie, vaikka en kyllä ulkoisesti muistuta sitä (ikävä kyllä...)
- gemmi
Enpä olisi uskonut!
- freak
Vastaus: Bette... Olisinpa vain yhtä hyvännäköinen! Nam!
- kisu
Jenny! Niinpä, kun oisinkin oikeesti. Oishan se aika kihelmöivää jos muakin olisi joku kaunis kahvilanpitäjä piirittämässä;>
- shannia
Hah! Ainoa yhdistävä tekijä Betteen vois jotenkin löytyä ulkonäöstä, muut ura ym. jutut on kyllä ihan muuta..
- polla
Jaahans Jenny kuulemma olen. Mut Marina on mun suosikki
Tjaah, vaikea sanoa tuohon, kun sarjaakin on tullut vasta niin vähän... :)
- viola
a little insecure about yourself, but you're sexy just cuz you got a bangin ass body! but you really should get some ass before you explode or kill one of your friends out of jealousy.
hoh. yllättävän lähelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3562561Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362509- 1131412
- 421144
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo75932Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26841- 56833
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi118770En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30739