Siis kenelle ne on tarkoitettu käytettäväksi kun ovessa on kumman näköinen ihmistunnus. Olen nainen ja haluan mennä naisten vessaan. Nykyiset vessat ovat yhteiskäytössä ja haisevat aina pissalla ja ovat epäsiistejä. Tunnen että minun oikeuksiani on poljettu. Haluan mennä naistenvessaan enkä sukupuolivähemmistöjen tunnuksilla merkittyyn koska en kuulu niihin. Näin siis minun oikeuksiani poljetaan. Entressen kirjasto on ennenkin mennyt liian pitkälle vähemmistöjen nuoleskelussa, siitä vaikka esimerkkinä aikoinaan kirjastoon tehty ramadanin aikainen "rukousnurkka". Sitten kun asiasta nousi haloo kirjastonhoitaja perusteli hätäpäissään että rukousnurkka (huom. siis ramadanin ajaksi tehty) olisikin kaikkien hiljentymisnurkaksi tarkoitettu. Höpö höpö tämä nuoleskelu alkaa mennä liian pitkälle.
Entressen kirjaston vessat?
3
318
Vastaukset
- Järkeäkäyttöön
Pääkaupunkiseudun kirjastot ovat menneet huuhaa-linjalle. Esittävät sellaistakin, että sukupuolia on useita. Edes kirjastoilta pitäisi voida odottaa tieteellistä ajattelua.
Ihmeellistä on sekin, että jokin sellainen joukko kuin homot saavat erityisen esittelypöydän kirjastoon. - 4fase4
Suosittelen aloittajaa tekemään nestemäiset tarpeensa kirjaston jonkin kirjaston johtohenkilön päähän. Niin he ovat itsekin tehneet.
- ei.kai.iso.ongelma
Kymppikirjastossa on kaksi vessaa, toinen on lastenhoitoa varten, toinen liikuntaesteisille. Menin ensin siihen missä voi lapsia hoitaa, mutta sitten havaitsin että ne kaksi pikku koppia siellä ovat molemmille sukupuolille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770