Tyttöni 23-vuotta haluaisi lähteä Etelä-Suomeen lomalle.
Onko mitään kohteita jotka olisivat erityisesti suunniteltu kuuroille yms. jotka kuuluvat erityisryhmiin.
Minä en pääsisi mukaan, eikä hän minua mukaan haluakaan. Vaan haluaisi kierrellä yksin taikka sitten kavereiden kanssa.
kuurotyttöni kaipaa lomailua
3
546
Vastaukset
- MaaKoo
Varmaan esimerkiksi kuurojen yhdistykset, yleensä keskiviikkoisin, joissakin torstaisin.
Kannattaisi katsoa teksti-tv s. 550, esim. yhdistyksen tiedotteet on s. 552. Tai urheilutapahtumiin... niissä on nuoria ollut paljon, se tieto 553.
www.kl-deaf.fi ja www.skul.org netistäkin voi kattoo. - tii
Mä olen 24-vuotias turkulainen tyttö ja kuuleva, mutta osaan viittoa jonkun verran kun olen opiskellut sitä kahdessa paikassa vähän pitempään (Turussa ja Rovaniemellä).. Ainakin jos häntä kiinnostaisi Turun kuurojen yhdistyksellä käydä tai jossain niin meillä saisi ainakin majoittua turvallisesti =) En tiedä millaista lomaa hän tahtoisi viettää ja milloin.. Enkä oikein tiedä, no kuurojen leirejä taitaa olla kesällä ainakin jotkut ev lut seurakunnat järjestää kaikkien erityisryhmien leirejä joissa on hirmu kivat ohjelmat omalla kielellä.. Niistä saa tietoa varmaan omalta paikkakunnalta =) Muista en tiedä.. Mutta mun osoite on [email protected] jos tahdot miettiä asiaa.. Mulle vain tuli mieleen että olisi ihana pitkästä aikaa (2 vuotta..) päästä viittomaan, ja vielä jonkun aika samanikäisen kanssa =) Vaikka kielitaitoni voikin olla vähän ruostunut, niin ainakin varmaan pärjäisi.. Mutta ehkä etsit tietoja juuri leireistä tai retkistä tai jostakin, niistä en osaa sanoa, ehkä joku muu osaa? (=
Kaunista päivää!- susi
kuurojen leirit.. löydät www.kl-deaf.fi sivustolta... ja sieltä myös näet, milloin ja missä järjestetäään ja millaisia leiriä on tulossa... ja samalla on hakuaika..ketkä pääsee, mutta yleensä ensikertalaiset pääsevät sinne heti...
toinen mahdollisuus on kysyä kuurojen lasten vanhempain liitosta.. sielläkin järjestetään joskus leirejä.. en tarkaan tiedä... onko tänä vuonna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086