laittakaa kokemuksia mitä ootte nähny jonkun tekevän, siis nolointa tai oudointa. Nähtiin tänää kaverin kans ku joku mies tuli vastaan ja sillä oli selkeesti tullu kuset housuun, pikkusen oli naurussa pitelemistä.
nolointa mitä ootte nähneet jonkun tekevän ..
12
352
Vastaukset
- tyukyuikyui
Mitä naurattavaa siinä o? Varsinki josse oli bultsari.
Kyllä noloa o se ku jokku joka syxy menee hakee inhulenssapiikin, viettää talven sairastellessa ja seuraavana syksynä taas ovat jonottamassa. - sofi03
Yhdelle meidän luokan pojalle tuli riitaa luokan kovimman tytön kans ja se yritti kaataa sitä tai jotai mut se tyttö sai otteen sen pojan munista. Sit se poika tietysti alko vinkumaan ja aneli tyttöä päästämään irti mutta se tyttö vaati pojan sanomaan kaikkee noloo. Sit se poika alko itkemään ja tyttö päästi vihdoinki irti, eipä oo sitä tyttöö paljo tönitty sen jälkeen :D
- pojuxdxdxdx
No onhan se nola ottaa tytöltä turpaan :D
Suomi24 on täynnä nolointa mitä olen nähnyt.
- Tähtäyslima
Nolointa oli se, kun alakerran naapurini sammui vessaan pää vessanpönttöön. Jätkä heitti sitä ennen pitkää sylkeä.
- boomshagalaga
n. 10-vuotias tyttö edellä ajavassa autossa kaiveli autuaasti nenäänsä ja tuotosta tarkasteltuaan työnsi sen parempiin suihin.
Missä päin näitte tän housuunsa kusseen miehen?
- justjooo
pirkkalassa nähtiin ja oli ihan siistin näkönen nuorimies eikä mikään pulsu, mut farkut oli polviin asti märät.
Ite oon pissannut usein housuun(tiukat farkut)julkisella paikalla(Seinäjoki).Eikä nolota yhtään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a626843Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2205529Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,704533Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1063782Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii732941Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662887Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1162602SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het212044Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621927Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2551821