laittakaa kokemuksia mitä ootte nähny jonkun tekevän, siis nolointa tai oudointa. Nähtiin tänää kaverin kans ku joku mies tuli vastaan ja sillä oli selkeesti tullu kuset housuun, pikkusen oli naurussa pitelemistä.
nolointa mitä ootte nähneet jonkun tekevän ..
12
365
Vastaukset
- tyukyuikyui
Mitä naurattavaa siinä o? Varsinki josse oli bultsari.
Kyllä noloa o se ku jokku joka syxy menee hakee inhulenssapiikin, viettää talven sairastellessa ja seuraavana syksynä taas ovat jonottamassa. - sofi03
Yhdelle meidän luokan pojalle tuli riitaa luokan kovimman tytön kans ja se yritti kaataa sitä tai jotai mut se tyttö sai otteen sen pojan munista. Sit se poika tietysti alko vinkumaan ja aneli tyttöä päästämään irti mutta se tyttö vaati pojan sanomaan kaikkee noloo. Sit se poika alko itkemään ja tyttö päästi vihdoinki irti, eipä oo sitä tyttöö paljo tönitty sen jälkeen :D
- pojuxdxdxdx
No onhan se nola ottaa tytöltä turpaan :D
Suomi24 on täynnä nolointa mitä olen nähnyt.
- Tähtäyslima
Nolointa oli se, kun alakerran naapurini sammui vessaan pää vessanpönttöön. Jätkä heitti sitä ennen pitkää sylkeä.
- boomshagalaga
n. 10-vuotias tyttö edellä ajavassa autossa kaiveli autuaasti nenäänsä ja tuotosta tarkasteltuaan työnsi sen parempiin suihin.
Missä päin näitte tän housuunsa kusseen miehen?
- justjooo
pirkkalassa nähtiin ja oli ihan siistin näkönen nuorimies eikä mikään pulsu, mut farkut oli polviin asti märät.
Ite oon pissannut usein housuun(tiukat farkut)julkisella paikalla(Seinäjoki).Eikä nolota yhtään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634