laittakaa kokemuksia mitä ootte nähny jonkun tekevän, siis nolointa tai oudointa. Nähtiin tänää kaverin kans ku joku mies tuli vastaan ja sillä oli selkeesti tullu kuset housuun, pikkusen oli naurussa pitelemistä.
nolointa mitä ootte nähneet jonkun tekevän ..
12
365
Vastaukset
- tyukyuikyui
Mitä naurattavaa siinä o? Varsinki josse oli bultsari.
Kyllä noloa o se ku jokku joka syxy menee hakee inhulenssapiikin, viettää talven sairastellessa ja seuraavana syksynä taas ovat jonottamassa. - sofi03
Yhdelle meidän luokan pojalle tuli riitaa luokan kovimman tytön kans ja se yritti kaataa sitä tai jotai mut se tyttö sai otteen sen pojan munista. Sit se poika tietysti alko vinkumaan ja aneli tyttöä päästämään irti mutta se tyttö vaati pojan sanomaan kaikkee noloo. Sit se poika alko itkemään ja tyttö päästi vihdoinki irti, eipä oo sitä tyttöö paljo tönitty sen jälkeen :D
- pojuxdxdxdx
No onhan se nola ottaa tytöltä turpaan :D
Suomi24 on täynnä nolointa mitä olen nähnyt.
- Tähtäyslima
Nolointa oli se, kun alakerran naapurini sammui vessaan pää vessanpönttöön. Jätkä heitti sitä ennen pitkää sylkeä.
- boomshagalaga
n. 10-vuotias tyttö edellä ajavassa autossa kaiveli autuaasti nenäänsä ja tuotosta tarkasteltuaan työnsi sen parempiin suihin.
Missä päin näitte tän housuunsa kusseen miehen?
- justjooo
pirkkalassa nähtiin ja oli ihan siistin näkönen nuorimies eikä mikään pulsu, mut farkut oli polviin asti märät.
Ite oon pissannut usein housuun(tiukat farkut)julkisella paikalla(Seinäjoki).Eikä nolota yhtään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522