Gamer Girlfriend?

LonelyGamer

hei haluaisin sellasen tyttöystävän joka tykkäis pelata.(mielellään battlefield cs etc) tässä tulee vähän tietoja musta:
Oon 13
Noin 170cm
noin 50kg
Oon hyvässä fyysisessä kunnossa
Ja oon ihan hyvän näkönen.
Haluaisin myös että tyttö asuu Oulussa, koska en halua kaukosuhdetta. Jos jotakuta kiinnostaa niin laittakaa alas kikki.

6

1610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasianssimaija

Mää oon 47v likka Oulusta! Olen erittäin aktiivinen pelaaja, pelaan pasianssia lähes joka viikko!

• Einäinyleensä

Odotan muutaman vuoden että olet 17-18 ja voit käyttää vaikkapa tinderiä

• Niin varmaan haluaisit. Kaikki haluavat jotain.

• Kcdt12

Itse haluan Nuoret-palstan, jota säälittävät kakarat eivät käytä deittisivuston korvikkeena. Aina ei saa mitä haluaa.

• anni13v

Moi. Oon 13v tyttö ja tykkään pelaa cs. Asun Oulus ja käyn Rajakyläs kouluu ja oon 7lk. 165cm 48kg. Must saatat olla se. Ku ketään ei vittuukaa kiinnosta mun olemus koulus ja kaikki kiusaa. Nii ois joku jonka kanssa saa olla ja rentoutua ku koulu alkaa vituttaa..

-Anni, 13v

• Mietinvaa

Mikä rankki cs?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4667
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3942
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      147
      3661
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2635
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1840
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1709
    Aihe