Olemme varanneet 9 päivän pituisen jakson Kroatian Splitiin . Nyt Monte Negro on alkanut kovasti kiehtoa. Olen suunnitellut sinne 450 km kierroksen. Nyt pitäisi saada täysi varmuus Taran kanjonista. Emme laske koskia , mutta haluamme ajaa autolla kanjonissa kulkevaa tietä. Missä kohtaa on kaikista vaikuttavimmat maisemat ?
Onko se väli esim. Mojkovac- Zabljak ?
On niin vaikeaa netistä löytää vastausta
Tara-joen kanjoni
3
1646
Vastaukset
- Schkodra
Jos sinne asti menee kannattaa ne laskea..2 paivaa ja 250 euroa..ja samalla kannattaa kayda Albaniassa..kun siell on ne kunnon rannat mita M.Negrosta ei ole
Autolla ajetaan lähellä kanjonin pohjaa, vaikuttavimmat maisemat näkyy junan ikkunasta, tämä kulkee ylempänä rinteiden halki. Mielestäni kannattaa käydä siihen tutustumassa, vaikka auto olisikin käytössä muuten. Junia ei ole kovin paljon, valitettavasti. Paras väli on ehkä Podgorica - Kolasin. Aikataulut: http://www.zcg-prevoz.me/search (katso myös https://youtu.be/MgZqJTxb0hU ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481