Kertokaa mistä voisi tehdä esitelmän 6lk
Vastaukset 11
Quantum suicide on kyllä kiinnostava aihe.
Minä tein kasilla neljän sivun aineen viivoittimista. Sain 9½.
- eräs.seksitauti
Minä tein esitelmäni kivistä. Miksi olin aina yksin?
- Kk__
Tee esitelmä minusta ja Puohitien elämästä. Tarvittava aineisto löytyy alkoholipalstalta ja Keijo Keripukin kanavalta.
Tee esitelmä Blue whale nimisestä itsemurha pelistä
- Tietoajanoava
Koulukiusaamisesta, hyvästä itsetunnosta , ihmiseksi kasvamisesta, perheen merkityksestä , isovanhempien merkityksestä.
Ruutuaika ja sen merkitys, unen merkitys oppimiseen, harrastukset tai niiden puute tai siitä harrastuksesta mitä harrastat, tässäpä muutamia. Itse pidin aikanaan esityksen Aleksis Kivestä. Joku entinen presidenttikin voisi olla kiinnostava. Mikä itseäsi kiinnostaa niin valitse se aihe. Näin saat itsekin aiheesta enemmän tietoa. Itseä varten opiskellaan ei opettajaa. Tsemppiä esitelmääsi. - Svvvk
Jokelan koulusurmista tulee tänä vuonna 10 vuotta täyteen. Pidä sen kunniaksi esitelmä Auvisen ylivertaisesta neroudesta.
- Sorietenlöytänysuomeksi
Tee tästä esitelmä varma ysi ainakin :D
http://time.com/4711023/how-to-keep-your-dna-from-aging/ - Juuseonminä
Itse tein Jeesuksesta ja sanoin häntä saatanaksi
- sersepeksi
Tee pakkoruotsista, itse pidin puheen siitä koulussa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119757
- 58646
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?68616Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha75555Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55541Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26513- 152444
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40438Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6414- 41405