Mistä voi ostaa poro saunalampun?

etsiväeilöydä

Osaako joku neuvoa missä myydään sellaista poro saunalamppua? Facebookissa näin sellaisen saunalampun jossa oli kaksi poroa. Aloin tuumailemaan että olisi hieno mökille, mutta nyt en löydä sitä mistään.

5

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakentaj

Onko sinulla mitään käryä oliko näkemäsi lamppu mahdollisesti jonkun firman mainos? Jos ei ole niin voi olla neulan etsimistä heinäsuovasta. Joku vaikka postannut kuvan omasta tekemästään lampusta, niin ei varmasti löydy mistään.

Rakennus hommissa pitkään olleena on tullut paljon erilaisia saunan valaistus ratkaisuja nähtyä, mutta ei ole missään kuvailemasi kaltaista lamppua vastaan tullut. Onnea nyt silti etsintään.

• 45656
      • etsivälöysi

Tuo se oli, kiitos. Näitä olikin sitten näköjään useampi vaihtoehto. Olin varma että haluan sellaisen poro lampun jos vain sen löydän, mutta nyt menikin päätös vaikeaksi.

• Jarbe

Vau! Jopas on erikoisia saunan valaisimia. Enpä ole moisia ennen nähnyt... Itse tykkäsin kyllä eniten siitä tunturipöllöstä ja voisin ostaa vaikka heti sellaisen, jos ei vain tuo meidän saunan valaisimen paikka olisi tuolla lauteiden alla. Hukkaan menisi hieno valaisin, kun ei se sieltä edes kunnolla näkyisi.

• hfgndgfdgjy

Löytyy näköjään myös facesta https://www.facebook.com/Saunataiga/

On kyllä todella erilaisia mitä on saunassa yleensä tottunut näkemään. Onkohan näitä missään kaupoissa myytävänä. Olisi kiva nähdä miltä näyttävät livenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      84
      6432
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4606
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4337
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 57
      3517
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3098
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2778
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      38
      2394
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      205
      2208
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46