Minä sitä oon sitä mieltä että tänne pitäs ehottomasti ottaa lissää näitä pakolaisia. Mutta ei ihan mitä tahansa sattuu. Nämä irakilaiset, eritrealaiset, afkaanit sun muut pitäs kiireestä laittaa kotimatkalleen ja ottaa tilalle näitä ihan oikeasti avuntarpeessa olevia tilalle. Katseet tulisi suunnata tuonne thaimaan - filippiinien suuntaan ja auttaa hätää kärsiviä, 20-30 vuotiaita naisihmisiä, uuden elämän alkuun ja antaa heille turvapaikkoja Viitasaarelta. Ja tottahan niitä soppii ympäri suomen joku kymmenen tuhatta.
Lisää pakolaisia Viitasaarelle
Vanahapoeka
1
210
Vastaukset
- toinenvanhapoeka
Nuoria thaikkunaisia, kyllä kiitos!
Ei yhtäkään rättipäätä enää tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024158
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1423745Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431549Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211291Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191268Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321267Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151098Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151033