Mitä siellä on yritetty polttaa viime yönä?
Mitä siellä palanut..
7
457
Vastaukset
- Räkäkiiski
Olisiko Vanhat valtuutetut polttaneet vanhoja vaalilupauksiaan,joita eivät ole
kerinneet toteuttaa määrä aikaan mennessä.Kysykää näiltä uusilta uudistuvilta
valtuutetuilta ovatko he valmiit,Suomen 100 vuotis juhlan kunniaksi,vaatimaan
eduskunnan kautta jokaiselle Suomalaiselle "Saman suuruiset eläkkeet 64 vuoden
ikään tultaessa.Laatimaan tästä aloitteet eduskunnalle.Jokainen meistä on Suomea
osaltansa rakentanut työllänsä,on väärin joutua (pula-ahoksi) tultuaan eläkeikään.- Vastarannaltakiiski
Hyvä kirjoitus juuri näin.
Kun eläkeikä koittaa pitäisi kaikkien olla saman arvoisia ,kaikki yli suuret eläkkeet tasattava ja jokaiselle sellainen eläke jolla pärjäisi eikä tarvitsisi tinkiä jokapäiväisistä menoista.
Jokainen ihminen on ollut tätä yhteiskuntaa rakentamassa ja jokaisen työ on tärkeä muuten ei yhteiskunta pyöri.
- Lama-tuli
Varmaankin Verotuloja tuottava tila on.Montako on vielä jäljellä?
Suomessa oli 185.000 tuhatta tilaa -80 luvulla.2014 oli enää 35.000 tilaa.
Verotulot Kunta poisti.siirtymällä suurtilallisten kannattajaksi ja ajoi nuorison
kaupunkilaisiksi samalla kunnan väkiluku alkoi romahtamaan.Kysymys?
Miten uudet kuntaehdokkaat aikovat elvyttää syrjäkyliin ja taajamiin jäävät
tyhjät autiotilat?Laadittu, Kuntapudjetti tulevaksi kausiksi näyttää olevan.poistuvien
valtuutettujen kautta "tapissa",Meinaatteko rakennuttaa Kyliin "Kaikenkattavat
Palvelukioskit"koska Kuntaliitosten aikaan Kunnasta jää jäljelle vain nimi.
Aika osuva otsikko;Mitä siellä palanut...........Vastaus näyttää yksiselitteiseltä,
Valtiontuloja ja Kuntaveroja.(Kiiskeiltä hyvä kirjoitus,Pula-ahot eivät palaa
autiotiloilleen jollei Kunnat avusta.) - 5698
Verotuloja tuottava tila,missä sellanen on?
- 5699
Mitä? Keskusta voittoinen kunta ilman tuottavaa tilaa.
- Mennäänk
Joko saitte kokon poltetuksi?
Vai teittekö Sipilät jatkoitte säästölinjaa.
Ensi Juhannuksena samat betoniset havut. - Kokkokokonkokkoon
Kyllä mä käräytin pikku kokkoset, savu ei ole haihtunut vieläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374