Heips. Jos tuskailet miten hävittää vanhoja papereita joita ei voi laittaa roskiin sellaisenaan niin tee näin. Revi vähän, laita ämpäriin ja vettä päälle. Anna liota ja sitten puristele kuivaksi. Sen jälkeen roskiin. Ei mene hetut vääriin käsiin. Itselläni ei ole silppuria eikä uuninpesää, joten tuo edellä mainittu konsti toimi hyvin.
Niksipirkka
3
355
Vastaukset
- saksetparasbest
Välttämättä ei toimi aina. On erilaisia musteita.
On kai sinulla kotona yhdet tai useammat sakset!!!!
Minä leikkaan nopeasti kaikki leikattavat lappuset ennen kuin vien roskiin hyvin pieniksi paloiksi ja lajittelen sitten tuon silppuläjän kolmeen neljään eri roskakassiin, niin on turvattu niiden kohtalo.
Sakset ovat parempi vaihtoehto kuin silppuri, sillä silppuri tekee pitkiä kapeita liskoja, jotka voi koota ja saa sitten selville asioita. Saksilla saat sellasta sälää, josta ei ota pirukaan selvää. Ihan kivaa puuhaa kun inspis iskee.- ristiinleikkaava
Aika pelle silppuri sinulla. Kaupasta saa muutamalla kympillä ns. ristiin leikkaavia, jotka tekevät parin cm mittaisia soiroja. Nämä halvat vaan ei jaksa kunnolla silputa kuin paria arkkia kerrallaan silppusäiiö on onnettoman pieni, joten isojen määrien silppuamisessa mene aikaa & tupakkaa.
- yksi_ratkaisu
Minä laitan arkaluontoiset paperit biojätteiden joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941216Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne113791Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613