Olen 13v tyttö. Pitäis saada kasaan 950€. Mutta en haluis pyytää vanhemmilta. Niin miten voi tienata rahaa alaikäisenä.
Miten voi tienata rahaa alaikäisenä
12
989
Vastaukset
Ja mihinkähän rahat tulisi..
- eräs.autisti
Se uusin ifoun
- Nuorityttö13v
Rahat tulee uuteen tietokoneeseen. Mä rikoin vahingossa vanhan :'(
Nuorityttö13v kirjoitti:
Rahat tulee uuteen tietokoneeseen. Mä rikoin vahingossa vanhan :'(
Halvemmallakin saa; ainakin jos kasaa itse.
https://youtu.be/LoadT7DiBdY
Näiden ohjeiden avulla saa helposti rahaa.- Nuorityttö13v
Joo niin varmaan
Nuorityttö13v kirjoitti:
Joo niin varmaan
Jos toimit oikein, saat vähän ekstraakin. Muista valita tiimisi huolella.
- Nuorityttö13v
No, täytyy sit kokeilla
- joku_ehdotus
No jos et suoraan halua kinuta vanhemmiltas rahaa, ni voithan tehdä jotain ylimääräisiä kotihommia, joista vanhemmat voisivat maksaa. Jos se sopii vanhemmillesi siis tietysti. Ja jos vanhemmat ovat sellaisia rahaa antelevia, niin esim. hyvistä koenumeroista voisi saada jonkun verran rahaa. Itselläni on ollut joskus ollut sellainen käytäntö.
Ja millasen koneen aiot hankkia? Katsoin itse tosta nopeasti Gigantin verkkokaupasta koneet ja halvin pöytäkone olisi jonkun 139€, halvin kannettava 185€, mutta esim. halvin Applen kannettava oli 985€. - 02p
Tulin tänne kattoon vaa et kui moni oli jo ehdottanu huoraamist mut ei ykskään olluviä
- Anonyymi
Xddddd itekki mietin samaa
- Anonyymi
Me jaettiin 80-luvulla tuon ikäisinä mainoksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun334943- 713234
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813111Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092614- 412232
- 542171
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo151360- 471308
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui271220