ex:n puoliso

Patja_123

En ymmärrä miten minua ahdistaa nähdä miehen ex:ää? Ja kuulla hänen ääntään joka ilta?Näemme viikottain lasten vaihdon yhteydessä.Olen koittanut jättäytyä näistä vaihdoista pois,mutta miehelle tuntuu olevan tärkeää että olen mukana.

En tiedä olenko epävarma jostain tai miehen tunteista ex:ää kohtaa?
Toki olen asiasta kysynyt mieheltä ja hänen tunteista exää kohtaan,koska tiedän että heidän ero oli vaimon ajatus.Mieheni olisi aikoinaan halunnut jatkaa.
Miehen mukaan tunteita ei ole,ja rakastaa minua.Mutta silti,tiedän ettei tunteet noin vain häviä.."ja aika kultaa muistot"..

Kuulen vielä tämän naisen äänen joka ilta,soittelevat lapsille iltaisin.Miehellä puhelin aina kaiuttimella.Tähänkin olen koittanut antaa vinkkiä nätisti,että eikö voisi jutella ilman kaiutinta lapset pelkästään vaikka tai joka toinen ilta.Vastaukseni oli,että onhan se kiva kuulla aina lasten ääntä ja mitä heille kuuluu.

Onhan se hyvä ja hieno asia lasten kannalta tämä järjestely,mutta itse en haluaisi olla aina mukana näissä vaihdoissa.

Onko teillä vastaavia kokemuksia?Millaiset välit teillä on ex:n puolison kanssa?

50

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistahäpeeoikeinkauan

      Oletko hakenut mielenterveysongelmiisi apua? Hae ihmeessä.
      Asiahan ei sinua koske yhtään, nuo asiat on mihen ja lasten ja lasten äidin asioita ei sinun.
      Sit se tekee omatunto alkaa soimaan kun rikkoo toisten perheen on hyvä että sua hävettää ja mietit asioita miski rikoit toisten perheen, siinä on sulle pohtimista.

      Ei kannata rikkoa toisten perheelämää, siitä omatunto alkaa soimaan ja se kiusaa sinua läpi elämän, omatunto ei laske sua rauhaan.
      On säälittävää että rikoit ja nyt syytät miehen lapsia siitä että sulla on mieli sairas, sitä se tekee kun rikkoo toisten perheen.
      Hae apua ja pyydä anteeksi mieheltä lapsilta ja lasten äidiltä ja sydämestäsi pyydät anteeksi muutoin et saa rauhaa mielesi kiusaa sinua koko elämän.
      Psykologi voi auttaa sinua mutta se vaatii paljon työtö sulta.
      Ehkä seuraavat miehet otat sitten vapaita, vapaana on mieheiä, kohta tulee kesä ja puistot täynnä vapaita miehiä.
      Hyvä etä asia selkiytyy miski voit noin pahoin, perheenrikkominen tuo aina ongelmia ei mitään hyvää, vaikka niin luulit että joku huomaa sen että olet parempi kuin miehen lapset ja exä, mutta ei ollut, omatunto on hyvä kaveri, se antaa neuvoa kun tekeee hyvin hyvin väärin. Harmi että sun piti rikkoa perheitä ennenkuin ymmärrät että se ei ole hyvä eko vaan erittäin typerä ja idioottimainen.
      Pyydä nyt kauniisti anteeksi kaikilta ja jatka oma elämää, omatunto ei jätä sua rauhaanennkjuin teet oieka työn, jätät miehen oman perheen pariin.

      • patja_123

        Aika pimee kommentti sinulta.Mä en ole kenenkään perhettä rikkonut.Edes tuntenut miestäni hänen naimisissa ollessaan.


      • Miraaaaaaaa

        TÄÄLLÄ RUIKUTTAA NAURETTAVAT KATKERAT YH-ÄÄMÄT, jotka eivät oo ex-miehilleen kelvanneet. :D :D :D :D :D :D :D


    • miem

      Älä ex akkoja ajattele tee vain niinko miehes pyytää ex:llä ei ole mitään päätös valtaa teidän kotona täysin ulkopuolinen ihminen teidän taloudessa

    • Voi.näitä.tapoja

      Jaa, ettet ymmärrä miksi sua ahdistaa nähdä ja kuulla exäsi entistä. Kysy mieluummin nykyiseltäsi ja itseltäsi MIKSI SINUN PITÄÄ??? Ite hyppisin seinille moisesta. Hei, älä rääkkää itteäs. Yrität teennäisesti näytellä ja venyttää itteäs semmosiin mittoihin ettei kenenkään hermokapasiteetti siihen pysty. Anna olla. Neuvottele ukkos kanssa sellainen systeemi jossa saat kokea, että sinäkin olet ihminen. No, vahinko on päässyt tapahtumaan. Yritä järjestellä omaasi ja lastesi elämää niin että pääsette selville vesille. Lastesi tähden!

    • jdkjfdkjdkjkdfjk

      Heh.. on nää nykysutturat sitten lapsellisia ja mielipuolia oikeesti. Valivlivali... mutta sitähän ne hakee, ensin rikotaan sitten syytetään ja sitten juopotellaan ja valitetaan kun ei osata mitään. Sitä se on kun aivot kutistuu rusinaksi tai niitä ei ole ollenkaan. Katkeruus ja epätoivo, sitä on nykysutturan elämä. Valitettavaa mutta totta.

      • luetunymmärtäminen

        Kuuleppas deeku, sinulta ei ole mitään kysytty, keskity sinä vaan siihen viinan juontiin, älä sekoa asioihin, joista et ymmärrä hevonpaskaa.


    • miem

      Ei ap oo mikään uus suttura eikä oyp Lissu mikään järjen jättiläinen ole vaan juoppo vanha luuska !

      • täysviti

        Kyllä on sehän paistaa kirjotuksen läpi. Täys mielipuoli. Kukaan fiksu ihminenei estä ja hankaloita lasten äidin ja isän tapaamisia, lapset ovat heidän yhteiset, suttura vaan haluaa riitauttaa ja estä miestä nkemästä omia lapsiaan.
        Mutta sellaista se katkeruus on kun halutaan vaan pahaa. Ei riitä että rikkoo perheen, pitää vielä hankaloitaa tapaamisia, soittamisia ja muutenkin haukkua ja kieroilla miehen lähiesten kanssa, jottei vaan isä saa nähdä lapsiaan.

        Tuo on niin sairasta että hoitoon pitäisi ohjata ihminen joka rikkoo ja vielä hankaloittaa ja estää.


      • aivanaivan
        täysviti kirjoitti:

        Kyllä on sehän paistaa kirjotuksen läpi. Täys mielipuoli. Kukaan fiksu ihminenei estä ja hankaloita lasten äidin ja isän tapaamisia, lapset ovat heidän yhteiset, suttura vaan haluaa riitauttaa ja estä miestä nkemästä omia lapsiaan.
        Mutta sellaista se katkeruus on kun halutaan vaan pahaa. Ei riitä että rikkoo perheen, pitää vielä hankaloitaa tapaamisia, soittamisia ja muutenkin haukkua ja kieroilla miehen lähiesten kanssa, jottei vaan isä saa nähdä lapsiaan.

        Tuo on niin sairasta että hoitoon pitäisi ohjata ihminen joka rikkoo ja vielä hankaloittaa ja estää.

        siis Raision kaupungin "lastensuojelu" viranomaiset HOITOON!!!


      • täysviti kirjoitti:

        Kyllä on sehän paistaa kirjotuksen läpi. Täys mielipuoli. Kukaan fiksu ihminenei estä ja hankaloita lasten äidin ja isän tapaamisia, lapset ovat heidän yhteiset, suttura vaan haluaa riitauttaa ja estä miestä nkemästä omia lapsiaan.
        Mutta sellaista se katkeruus on kun halutaan vaan pahaa. Ei riitä että rikkoo perheen, pitää vielä hankaloitaa tapaamisia, soittamisia ja muutenkin haukkua ja kieroilla miehen lähiesten kanssa, jottei vaan isä saa nähdä lapsiaan.

        Tuo on niin sairasta että hoitoon pitäisi ohjata ihminen joka rikkoo ja vielä hankaloittaa ja estää.

        Ei nykyinen vaimoni estä mitään vaan minä estän vaadin noudattamaan tapaamis sopimusta ja siihen sopimukseen ei liity minun ,lasteni ja vamoni koti mitenkään


      • eiolesun
        radikaal kirjoitti:

        Ei nykyinen vaimoni estä mitään vaan minä estän vaadin noudattamaan tapaamis sopimusta ja siihen sopimukseen ei liity minun ,lasteni ja vamoni koti mitenkään

        sopimuksia näkynyt..


    • välejäeiole

      lapsen/ lasten äidin ja Raision kaupungin "viranomaisten" lasten tarkoitushakuisen vieraannuttamisen, manipulaation
      perättömin lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa..

    • Niinmakaakuinpetaa

      Jos on noin heikko itsetunto kuin avaajalla, olisi kannattanut olla krantumpi kun miestä valitsi.
      Itse en katsoisi sellaiseen mieheen päinkään, jolla on lapsia, koska tiedän, että en kestäisi vastaan tulevia ongelmia.

      • enkestäisikinä

        En ymmrrä miksi miesten pitää tunkea lapsensa uuteen suhteeseen? Eihän he kuulu siihen, vaan ovat enempi heikentämässä isän uutta onnea.
        Luulisi lasten äidin hoitavansa kersat, senhän ne on, isällä ei eron jälkeen mitään osaa velvollisuutta hoitaa entisiä lapsia.


      • Helppojalöytyy

        Ei vaan, jos ukko on tehnyt lapsia, niin uudesta, pysyvästä parisuhteesta ei fiksun naisen kanssa kannata toivoa, ennenkuin lapset ovat aikuisia. Isän pitää pääasiassa olla isä lapsilleen ja harrastaa vain yhden yön juttuja.


      • mörköpörkönene
        Helppojalöytyy kirjoitti:

        Ei vaan, jos ukko on tehnyt lapsia, niin uudesta, pysyvästä parisuhteesta ei fiksun naisen kanssa kannata toivoa, ennenkuin lapset ovat aikuisia. Isän pitää pääasiassa olla isä lapsilleen ja harrastaa vain yhden yön juttuja.

        Kolmannet osapuolet on saatava kuriin ja vastuuseen että rikkovat lapsipeheitä. Miten, se onkineri juttu, osaavat hyvin syyttää lapsia siitä että isä lähti uuden naisen mukaan. Lapset ovat aina syyllisiä.


      • kasvaaikuiseksi
        mörköpörkönene kirjoitti:

        Kolmannet osapuolet on saatava kuriin ja vastuuseen että rikkovat lapsipeheitä. Miten, se onkineri juttu, osaavat hyvin syyttää lapsia siitä että isä lähti uuden naisen mukaan. Lapset ovat aina syyllisiä.

        woi wittu, et joku voi olla tyhmä.....


      • hullutrolli
        mörköpörkönene kirjoitti:

        Kolmannet osapuolet on saatava kuriin ja vastuuseen että rikkovat lapsipeheitä. Miten, se onkineri juttu, osaavat hyvin syyttää lapsia siitä että isä lähti uuden naisen mukaan. Lapset ovat aina syyllisiä.

        TROLLIIIIIIIII


    • Hmmm.et ymmärrä koska olet ääliö tyhmä ! Minä olen lähivanhempi ja olen seurustellut ja mennyt uudelleen naimisiin ja lapseni ovat olleet läsnä ihan alusta alkaen ! Ongelma on ollut usein että entinen ei ymmärrä että kun avioliitto on lopppu niin se on loppu eikä entinen ymmärtänyt ettei minun kotona ole mitään sellaista mikä oikeuttaisi/velvottaisi hänen läsnä oloa minun kodissa jote 200 lähemmäksi hän ei saa tulla asuntoamme

      • semmoistaseon

        Surullista että valitsit uuden sutturan lastensi tilalle. Kannattiko? No eivarmaan, menetit lapset, elämän tärkeimmät ihmiset kun annoit sutturan tulla lasten ja sun väliin. Mutta se on sun tiesi ja lapset kulkevat äitinsä kanssa kun sinä vaihdoit heidät pois. Miksivihaat omia lapsia? En ymmrrä, äidit ei koskaan hylkää. Sure nyt ja itke omaa mokaasi.


      • miem
        semmoistaseon kirjoitti:

        Surullista että valitsit uuden sutturan lastensi tilalle. Kannattiko? No eivarmaan, menetit lapset, elämän tärkeimmät ihmiset kun annoit sutturan tulla lasten ja sun väliin. Mutta se on sun tiesi ja lapset kulkevat äitinsä kanssa kun sinä vaihdoit heidät pois. Miksivihaat omia lapsia? En ymmrrä, äidit ei koskaan hylkää. Sure nyt ja itke omaa mokaasi.

        Ei en vaihtanut /valinnut naisystävää lasteni tilalle vaan itselleni elämänkumppanin !


      • Kossut
        miem kirjoitti:

        Ei en vaihtanut /valinnut naisystävää lasteni tilalle vaan itselleni elämänkumppanin !

        Eikö sinun lapsesikin asu sinun kanssa.?


      • miem
        Kossut kirjoitti:

        Eikö sinun lapsesikin asu sinun kanssa.?

        Asuu joo mut tämä Lissu ei ymmärrä muuta kuin omaa mantraansa !
        Enkä todellakaan hylännyt lapsia vaan hankin/löysin uuden elämän kumppanin !


      • hylkäsitlapsesimiksi
        miem kirjoitti:

        Asuu joo mut tämä Lissu ei ymmärrä muuta kuin omaa mantraansa !
        Enkä todellakaan hylännyt lapsia vaan hankin/löysin uuden elämän kumppanin !

        Sitä saat mitä tilaat. Puolin ja toisin, kerrot väirtettyjä juttuja meistä muista niin miksi ei sinustakin? Tehdään yhdessä, eikö? Et voi valehdella asioita muista jos et ole itse valmis samaan. Nääs... Puolin ja toisin.


      • hylkäsitlapsesimiksi kirjoitti:

        Sitä saat mitä tilaat. Puolin ja toisin, kerrot väirtettyjä juttuja meistä muista niin miksi ei sinustakin? Tehdään yhdessä, eikö? Et voi valehdella asioita muista jos et ole itse valmis samaan. Nääs... Puolin ja toisin.

        Älä lissu selitä suurimman osan jutuista olet itse kertonut


      • Oletkaheliämmä
        hylkäsitlapsesimiksi kirjoitti:

        Sitä saat mitä tilaat. Puolin ja toisin, kerrot väirtettyjä juttuja meistä muista niin miksi ei sinustakin? Tehdään yhdessä, eikö? Et voi valehdella asioita muista jos et ole itse valmis samaan. Nääs... Puolin ja toisin.

        Mistä muista, ei täällä ole muut kertoneet elämän tarinaansa, vain sinä tilität elämääsi täällä vuodesta vuoteen, kaikki täällä tietää sun suttura ja naikkos juttusi ja haukkumiset oletetun miehen lapsista.
        Sulla ei ole miestä eikä lapsia, mutta silti sua vaivaa uusperheiden suhteet.


      • Oletkaheliämmä kirjoitti:

        Mistä muista, ei täällä ole muut kertoneet elämän tarinaansa, vain sinä tilität elämääsi täällä vuodesta vuoteen, kaikki täällä tietää sun suttura ja naikkos juttusi ja haukkumiset oletetun miehen lapsista.
        Sulla ei ole miestä eikä lapsia, mutta silti sua vaivaa uusperheiden suhteet.

        Kyllä sinä Lissu Lässy olet kertonut kaiken sutturoista ja millanen mielipiuoliäiti olet käskyttäjänä yms.


      • miksirikotperheitä
        radikaal kirjoitti:

        Kyllä sinä Lissu Lässy olet kertonut kaiken sutturoista ja millanen mielipiuoliäiti olet käskyttäjänä yms.

        Aivan kuin sinäkin, ja toiseksi sinä haukut kaikki jotka tänne kirjoittaa. Ne jotka on sun mieleen on semmseia samanlaisia perheenrikkojia ja ihmisiä jotka vihaat omia lapsia kuin sinäkin. Jos tksti miellyttää susta ok mutta jos haukutaan pehreenrikkojaa ja arvostellaan niiden toimia sinä riemastut ja haukut akikki täällä lyttyyn koska olet itse ja toki heitä ei silloi saa mollaa.


      • eihänhaukukunsinuu
        miksirikotperheitä kirjoitti:

        Aivan kuin sinäkin, ja toiseksi sinä haukut kaikki jotka tänne kirjoittaa. Ne jotka on sun mieleen on semmseia samanlaisia perheenrikkojia ja ihmisiä jotka vihaat omia lapsia kuin sinäkin. Jos tksti miellyttää susta ok mutta jos haukutaan pehreenrikkojaa ja arvostellaan niiden toimia sinä riemastut ja haukut akikki täällä lyttyyn koska olet itse ja toki heitä ei silloi saa mollaa.

        Ei hän ole minua ainakaan koskaan haukkunut, yleensä tuo radikaal kommentoi sinun kanssa ja on eri mietä sinun kanssa ja me muut sitte taas lähes samaa mieltä radikaalin kanssa, koska hänellä terveemmät mielipiteet, kun sulla, ja sinä vaikutat mielisairaalta tai olet tyhmä trolli.


    • Ei en hauku kaikkia vain ja ainoastaan Lissun sivupersonineen ! Ja minä olen onnistunut saamaan asiani perille että ex se entinen ei kuulu elämääni ja olen onnistunut siinäkinnettä entinen ottaa/saa lapset vain sopprin mukaan eli jos jokin aika ei sovi niin se on menetetty aika lasten kanssa ja olen onnistunut löytämään kumppanin joka ei rakasta käskyttämistä niinko Lissu eikä passauta itseään ja kakaroitaan

      • oyp

        Samoin, ei ole miesreppanalla ollut koskaan meidän kotiimme asiaa. Olen saanut onnituneesti asiani perille ettei sutturoita tuoda meille eikä lasten lähelle, eikä ole mies koskaan tuonutkaan, hyvin on pitänyt poissa meidän perheestä ja suvusta. Onneksi. En voisi kuviellakaan millaista olisi elämämme nyt jos mies olisi pakottanut meidät ottamaan sutturat meille tai olisi pakottanut meidät menemään sutturan kotiin sitä katsomaan. Huh huh... Hirvee ajatuskin.
        Mies ja sutturat ei kuulu meidän hienoon perheeseen eikä sukuun.
        Lapset nyt jo perheellisiä itsekin sanovat aina miten ihana ja paras äiti ja mummi oon, kun ajattelin aina heitä enkä koskaan hylännyt. Nyt isä parka on yksin ilman lapsia ja lastenlapsia kun vaihtoi heidät aikanaan sutturoihin, ei olisi pitänyt. Sitä saa mitä tilaa, ja olemme iloisia että tietää nyt itsekin tehneensä väärin ja katuu ja häpee ettei mitään rajaa. Hahaaa.. meistä on kiva kun mhyöntää suuren virheen.


      • hyihelvetti
        oyp kirjoitti:

        Samoin, ei ole miesreppanalla ollut koskaan meidän kotiimme asiaa. Olen saanut onnituneesti asiani perille ettei sutturoita tuoda meille eikä lasten lähelle, eikä ole mies koskaan tuonutkaan, hyvin on pitänyt poissa meidän perheestä ja suvusta. Onneksi. En voisi kuviellakaan millaista olisi elämämme nyt jos mies olisi pakottanut meidät ottamaan sutturat meille tai olisi pakottanut meidät menemään sutturan kotiin sitä katsomaan. Huh huh... Hirvee ajatuskin.
        Mies ja sutturat ei kuulu meidän hienoon perheeseen eikä sukuun.
        Lapset nyt jo perheellisiä itsekin sanovat aina miten ihana ja paras äiti ja mummi oon, kun ajattelin aina heitä enkä koskaan hylännyt. Nyt isä parka on yksin ilman lapsia ja lastenlapsia kun vaihtoi heidät aikanaan sutturoihin, ei olisi pitänyt. Sitä saa mitä tilaa, ja olemme iloisia että tietää nyt itsekin tehneensä väärin ja katuu ja häpee ettei mitään rajaa. Hahaaa.. meistä on kiva kun mhyöntää suuren virheen.

        Mitä sitte kun tuo miesparka kuolee, niin kenet te sitte otatte hampaisiinne, kenestä sinä sitte tänne kirjoitat, teiltähän menee siinä elämältänne pohja vallan pois.....no kakarasi pääsee perimään isänsä ja varmaan jo odottavat isänsä kuolemaa ja tää halveksittu äijä perii myös vanhempansa sitäkin kakarasi varmaan odottaa, olethan heidät kasvattanut vihaan ja katkeruuteen ja vain he ja sinä olette hyviä ja täydellisiä, hyi helvata mitä seurakuntaa.
        On se sukkelaa kun eläminen perustuu yhden ihmisen haukkumiseen ja mollaamiseen eikö teillä ole muuta elämisen aihetta.


      • miem
        hyihelvetti kirjoitti:

        Mitä sitte kun tuo miesparka kuolee, niin kenet te sitte otatte hampaisiinne, kenestä sinä sitte tänne kirjoitat, teiltähän menee siinä elämältänne pohja vallan pois.....no kakarasi pääsee perimään isänsä ja varmaan jo odottavat isänsä kuolemaa ja tää halveksittu äijä perii myös vanhempansa sitäkin kakarasi varmaan odottaa, olethan heidät kasvattanut vihaan ja katkeruuteen ja vain he ja sinä olette hyviä ja täydellisiä, hyi helvata mitä seurakuntaa.
        On se sukkelaa kun eläminen perustuu yhden ihmisen haukkumiseen ja mollaamiseen eikö teillä ole muuta elämisen aihetta.

        Ei pääse perimään isäänsä asut ja omaisuus vaimon nimissä


      • hyihelvetti
        miem kirjoitti:

        Ei pääse perimään isäänsä asut ja omaisuus vaimon nimissä

        ai jaa, exäsi on tollatavalla suojannut omaisuutensa, et ei kakarat saa mitään.


    • totuusontoinen

      Miehesi rakastaa exäänsä ihan ehdottomasti. Muuten hän ei kaipaisi puhelua exän kanssa joka ikinen ilta. Jo 5-vuotiailla lapsilla on nykyään omat kännykät ja niihin voi soittaa jos haluaa lasten ääntä kuulla. Miehesi haluaa kuulla exän äänen ja fantasioi siitä. Varmaan näkee märkiä uniakin jos tietää tapaavansa exänsä. Niin meilläkin menee. Ystävänpäivää ei voi viettää kun joutuisi ehkä ostamaan kukan jossa on sydän tms minulle eikä sille, jota oikeasti rakastaa.

    • ututututu

      No tuosta voi päätellä jo ettei se mies ole sun kanssa edes ollut tosissaan. Olet hänelle se laastari, joka siivoo, kokkaa ja pyykkää ja on tarvittaessa puhekumppani kun ex vaimo ei ole tavattavissa tai mies ei jaksa lähtä hänen ja lapsensa kotiin heitä elää kenenkään siivellä ja juoda viinaa joka pivä, kun olet kurja työtön jolla ei ole omaa elämää.

      Nyt surkuttelet kun pelkäät miehen lähtevän rakkaan perheensä luokse, etkä voi ja juopotella joka pienää elää miehen siivellä ja juosta kapakoissa joka päivä .

      Kannattaisko myöntää että mies otti sut vaan siivoojaksi ja iltojen iloksi. Yksin on osi kurjaa olla. Mies yleensä kaipaa kokkia ja siivoojaa.

    • Eikannatarikkoa

      No onhan se ahdistavaa kun rikkoo toisten perheen, niin ei ole ihme ettei kehtaa näyttäytyä ja pelkää koko ajan että miehen exä ja lapset tulevat vastaan. Hävettäähän semmonen. Kannattaisi miettiä mitä etekee jo etukäteen, ettei tule tilannetta että hävettää ja pelkää. Miksi rikoit? Oliko sulla joku katkeruus tunne päällä että halusit kostaa lapsiperheelle oman musta mielen ja kohtaamasi takaiskun ja rikoit toisten perheen? Surullista että kosto on sun mielessä.
      Mutta häpeilehän sinä siellä, ensi kerralla tiedät ettei niin pidä toimia, pitää rikkoa perhe jossa ei ole lapsia, silloin mieskään ei jää lapsiaan suremaan kun niitä ei ole. Kaikki pääsee suht koht helpolla. Vain sinun omatunto saattaa soida, sillä tuo ei oel normaalia toimintaa, mutta jos on mieli sairastunut ja kostonhimoinen niin eihän sitä mikään paranna.

      • Ei mitään pelättävää jos ex ämmä on LissuLässy... ...ei se ex mies halua nähdä Lissua eikä uudella oo mitään hävettävää... ...mitä hävettävää on hullussa juopossa


      • paipaipaipai
        radikaal kirjoitti:

        Ei mitään pelättävää jos ex ämmä on LissuLässy... ...ei se ex mies halua nähdä Lissua eikä uudella oo mitään hävettävää... ...mitä hävettävää on hullussa juopossa

        Pai pai sua ressukkaa. Miten sulla taas on tuommonen päivä, että katkeruus velloo velloo ja velloo..kannattaisiko sun mennä hakemaan työtä, saisit jotainmuuta ajateltaa kuin mollat toisten kirjoituksia? Jos on musta mieli niin koita parantaa se.
        Tipuja pääsiäiseesi.


      • paipaipaipai kirjoitti:

        Pai pai sua ressukkaa. Miten sulla taas on tuommonen päivä, että katkeruus velloo velloo ja velloo..kannattaisiko sun mennä hakemaan työtä, saisit jotainmuuta ajateltaa kuin mollat toisten kirjoituksia? Jos on musta mieli niin koita parantaa se.
        Tipuja pääsiäiseesi.

        Ei mun päivä mitenkään LässyLissusta sen tervempää tee kuin seinähullun


    • Eikannataei

      Aina jaksatte joka asiaan vetää Lissun ja täällä kirjoittaa tosi moni muukin. Ei kannata rikkoa on tosi hyvä kirjoitus.

      • Kossut

        Älä lissu selitä, kaikki idiootit avaukset on sun, ja vielä ite vastaat niihin, koska täältä on paljon lähtenyt porukkaa pois.


      • säootainoatäällä
        Kossut kirjoitti:

        Älä lissu selitä, kaikki idiootit avaukset on sun, ja vielä ite vastaat niihin, koska täältä on paljon lähtenyt porukkaa pois.

        Oko täällä ollutkaan muita kuin sä???? ei musta, me muut käymme vaan kurkkaamassa mitä taas kirjotat, sinä täällä yksin maleksit.


      • säootainoatäällä kirjoitti:

        Oko täällä ollutkaan muita kuin sä???? ei musta, me muut käymme vaan kurkkaamassa mitä taas kirjotat, sinä täällä yksin maleksit.

        Lissu taas vauhdissa ÄLÄ LISSULÄSSY S E L I T Ä


      • muistakiittäämyös
        radikaal kirjoitti:

        Lissu taas vauhdissa ÄLÄ LISSULÄSSY S E L I T Ä

        Lissu on paras. Hyvä että luet hänen enuvojaan. Hän opastaa sinuan ajatusmaailmaa ei sinua ihmisenä, sinä olet hyvä tyyppi varmasti mutta ajatukset ovat hulluja. Kannattaa kysyälissulta, hän tietää, lukeneena ihmisenä hän ottaa taustas huomioon sinussa joten kerro musta mieli ja hyväksy apu.


      • voivoisentään
        muistakiittäämyös kirjoitti:

        Lissu on paras. Hyvä että luet hänen enuvojaan. Hän opastaa sinuan ajatusmaailmaa ei sinua ihmisenä, sinä olet hyvä tyyppi varmasti mutta ajatukset ovat hulluja. Kannattaa kysyälissulta, hän tietää, lukeneena ihmisenä hän ottaa taustas huomioon sinussa joten kerro musta mieli ja hyväksy apu.

        Et sinä lässy osaa edes lukea ja kirjoittaa, sun on parasta itse käydä se peruskoulukin loppuun, ennen ,kun alat muita neuvomaan.


      • pääsiäisenähiljennysinä
        voivoisentään kirjoitti:

        Et sinä lässy osaa edes lukea ja kirjoittaa, sun on parasta itse käydä se peruskoulukin loppuun, ennen ,kun alat muita neuvomaan.

        Moni ymmärtää huolesi ja kakeruutesi, mutta et pääse elämässäeteenpäin jos moitit muita täällä. Ole kiitollinen että me muut täällä haluamme auttaa sinua, jotta pääset pelkotiloista ja ahdistuksesta ulos. Lissu uýrittää kaikkensa auttaakseen ja sinä vaan kiukkuat kun et saa omaa elämääsi järjestykseen. Oletko yritänyt, hae ulkopulista apua ja kerro sitten miten kävi.


      • muistakiittäämyös kirjoitti:

        Lissu on paras. Hyvä että luet hänen enuvojaan. Hän opastaa sinuan ajatusmaailmaa ei sinua ihmisenä, sinä olet hyvä tyyppi varmasti mutta ajatukset ovat hulluja. Kannattaa kysyälissulta, hän tietää, lukeneena ihmisenä hän ottaa taustas huomioon sinussa joten kerro musta mieli ja hyväksy apu.

        Joo paras tai hulluin hulluudessa


      • pääsiäisenähiljennysinä kirjoitti:

        Moni ymmärtää huolesi ja kakeruutesi, mutta et pääse elämässäeteenpäin jos moitit muita täällä. Ole kiitollinen että me muut täällä haluamme auttaa sinua, jotta pääset pelkotiloista ja ahdistuksesta ulos. Lissu uýrittää kaikkensa auttaakseen ja sinä vaan kiukkuat kun et saa omaa elämääsi järjestykseen. Oletko yritänyt, hae ulkopulista apua ja kerro sitten miten kävi.

        Ei kukaan muita moiti vain LÄSSYLISSUA ja kukapa lissun hännän nostaa kuin lissu itse


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe