Oon 3-Vuotias poika ja vanhempani ei anna minulle kuin 2€ viikossa, loput rahat ne ryyppää.
Minun tarvis jotenkin tienata pokemon palli maksaa 1500€ ja en saa viukkorahoilla sitä kuin 97vuoden päästä.
Eli oon 16kg painava 80cm pitkä ja tosi reipas. Voisin palkasta toimia
-hyllyttäjänä kaupassa, ulkoiluttaa esim karhukoiria, dopingmanneja, hoitaa pultsareita pestä oksennuksia yms tai vahtia alle 3-vuotiaita lapsia.
Se tietääkö kukaan mihin liittoon minun kannattaa liittyä, ja voiko kolmivuotias kuulua liittoon
pokenonnien palli rahaa
11
2059
Vastaukset
Oletpas reipas poika! Kannattaa huijata isovanhemmilta rahaa.
- PADU69
Liity Neuvostoliittoon.
- kiitostrolli
Nauroin :DDDDD
- SuperMarioOdysseyPlayer
Tämä ei ole vastaus, vaan toinen kysymys!
Miten ihmeessä osaat kirjoittaa 3-vuotiaana?
5v siskoni ei osaa lukea lainkaan.
Ööhhh... Ettei nyt vaan olisi iänvääristäjä liikkeellä.- IutcA
Osasin lukea 3-vuotiaana, puhua 4-vuotiaana ja kirjoittaa 5-vuotiaana.
Ihmettelen miksi tässä järjestyksessä, mutta tälle ilmiölle on selitys!
- iheminen
Olet jo iso 13-vuotias poika ja reipas trolli :D
Harvinaista se on, että 3-vuotias lapsi osaa kirjoittaa ja lukea, mutta osasin lukea 3-vuotiaana, puhumaan ja kirjoittamaan 4-vuotiaana.- d123d2132d3
vaikka oisit oppinu kirjoittamaan 4 vuotiaana ei se tarkoita että osaisit heti kirjakieltä. ehkä osasit yhen sanan äidin kanssa kynällä kirjaan sopertaa
- 21322
ei viddu :-DD
- elli98
tänne voi siirtää vaate rahaa 1-100e jos haluaapi FI93 5114 0220 0457 12
elli maria - pellepolle
No, niin. 10 Tonni siirrretty. Näkyykö?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun355732- 773383
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813151Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3152715- 412252
- 542201
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251470Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491379
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281283