Kenenetuon

Ärtynyt

Kenen etu on levittää negatiivista viestiä kotikunnasta ja samalla karkoittaa tänne muutosta haaveilevat muihin kuntiin.

15

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syynsä

      Kyllä jokaisella on syynsä negatiivisiin asioihin, ehkä on jotain siinä kunnassa hoidettu huonosti tai epäoikeudenmukaisesti. Syitä on yleensä paljon. Ei negatiivisuus yleensä tule aiheetta, sen olen pitkän urani aikana nähnyt ihmisiä haastattelemalla. Siis mene itseesi, syy voit olla vaikka sinä, joka avasit tämän keskustelun. Saatat vain olla niin peruskiusaaja, ettet tiedä tehneesi hallaa omassa paikkakunnassasi

    • Eissalaisuuksiakiitos

      Jokaisella on oikeus tietää millaista missäkin on. Sitä paitsi sanonta: Toinen tykkään Äidistä toinen tyttärestä. Pitää hyvin kutinsa. Silloinhan toinen voi tykätä semmosesta mistä toinen taas ei.

      • isänjaäetinpoeka

        ...ja jos äetiisä tulloo niin antaa ja issääsä niin suorastaan pyytää :D


      • kuusiharjultatuulee

        Ei kyse voi olla tykkäämisetä vaan kyse on sitä, että asiat hoidetaan asiallisesti ja laillisesti!


    • A.Sustelen

      Tokihan hyrynsalmella on omat -ja isot- ongelmansa, jotka kaikottavat toisilta paikkakunnilta tulevia, erinomaisen maksukykyisiä ihmisiä täältä poies: Eräs asia on tuhopoltot. Ihmisten omaisuus ei saa kertakaikkiaan olla täällä rauhassa. Taloja, ja muuta omaisuutta poltetaan surutta matalaksi. Joka vuosi palaa useita taloja, jotka joku -toki tunnettu- veljessarja tuikkaa tuleen. Poliisikaan ei vaan uskalla saada mitään pelastusta tähän asiaan aikaan

      Toinen on homous; Hyrynsalmella esiintyy perinnöllistä homoutta, eli perseenporaamista, Kukaan miehenpuoli ei saa olla rauhassa pelkäämättä, että joku pyllyhaukka alkaa kesken kaiken nuohoamaan tuhkaluukkuansa.

      Kolmas on Multimäen laiton ampumarata; Missään muualla suomen maassa ei saa ampua isokalibeerisilla aseilla niin lähellä taajamaa kuin hyrynsalmella. Ei kukaan täysipäinen kuuntele saatana tällaista pauketta, jossa sosiaalipummit paukuttaa hirvikiväärillä ympäri vuorokauden ja vuoden yhteiskunnan varoja pitkin hiekkapenkkaa. Ei saatana tosijaan!

      • A.Sustelen

        Unohtui mainita, olen gay-homo


      • Jeesustelen

        Aha, hyvä tietää


      • A.Sustelen

        Tarkennan vielä että junapoikia eli hinureita jo kolomannessa polovessa.


    • Muutpoissavustetaan

      Kaikki ne joilla viisari värähtää Siukkosta kohtaa niin täältä saa paljo ystäviä.Täällä ja tietenki koko Kainuussa sama.Täällä miehet osaa pitää siskostaan hyvää huolta varsinkin taloudellisesti.

    • joros

      jospa sillä puhujalla ON omakohtasia huonoja kokemuksia omasta asuinpaikastaan,mitäpä sitä valehtelemaan,ei asiat kaunistelemalla ja valehtelemalla parane

    • Kyseenalainen

      Yleensä ne jotka muuttaa aivan uuteen ympäristöön ilman että sieltä olisi syntyjään löytyy yleensä kaapista epäilyttäviä luurankoja. On halu aloittaa alusta puhtaalta pöydältä.

      • Emävale

        Etsintäkuulutus:Vainoharha eksynyt Hyrynsalmelle;)


      • Kyseenalainen
        Emävale kirjoitti:

        Etsintäkuulutus:Vainoharha eksynyt Hyrynsalmelle;)

        Totta toinen puoli


    • kärtynyt

      Mitali pitäsi jokkaeselle lähetteä jäläkikätteen postissa, joka älyvää lähteä teältä, mihin suuntaan tahansa paetsi Puolangalle.

    • KunnanEtu

      Kenen etu? No kunnan tietenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe