Äitipuolen äitienpäivä

äitipuolenäitipäivä

Vaaditteko miehen laposai äiteinpäivänä olemaan läsnä perheen suuressa juhlassa? Minä sanoinmiehelle että olisi kiva kun lapset olisvat täällä auttamassa siivouksessa ja kakun teossa ja muutenkin olisi kiva saada lahjoja ja kortteja ja huomiota, jota muuten ei saa. Tunnen olevani kuitenkin miehen lasten äiti kun täällä kuitenkin ovat ja syövät ja oleilevat ja tarviivat paljon minun apua ja neuvoa, joita ilman eivät pärjäisi niin olisi kiva kun muistaisivat minua äitienpäivänä.
Itsellä kun ei ole lapisa niin olisi kiva kun voisin viettää äitienpäivää niinkuin monet muut naist viettävät.miehen lasten touhute
Eihän se helppoa ole ollut tuo äitinä oleminen sijaisenakaan, mutta kaikki on viakeeta ja hankalaa ensin ennenkuin saa lapsetkin hymmärtämään kuka määrää ja kuka on se suuri auktoriteetti heidän elämässä ja kuka ohjaa heitä oikealle tielle.
Olisi kiva äitienpäivänä herätä kahvin tuoksuun, onnitteluihin ja valtvaan määrrään lahjoja ja kortteja ja minä olen sankari heidän mielestään.
Uskon että lasten äitikin thykkäisi kun lapset eivät ole aina riesana siellä ja ymmrtävät kuka todella välittää ja kuka tarvii siivousapua ja huomiota. Äitipuolena on rankkaa kun pitäisi ottaa huomioon toisen äidin tahtomiset mutta kun ne siirtää sivuun omista tavoitteistaan, niin siitäkin selvii. Äitienpäivä olisi hienoa viettää vaifkkei äiti olekkaan oiekeesti mutta toisaalta taas on, ja siihen vaan pitää omistautua ja toivoa että lapsetkin joskus sanoisivat äiti. Se olisi unelma. Ekä joskus tai pian, kun kasvattaa oikein heidät.

19

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiveesitoteutuukyllä

      Ilmanmuuta miehen lapset ovat teillä äitienpäivänä, sehän on perhejhla, jossa onisä äiti ja lapset. Jos lasten äiti on yksinäinen niin eihän se ole perhe sillon, lapset kuuluu olla siellä missä on kokonainen perhe. Äitipuoli on äiti lapsillo jos miehellä on lapsia.
      Juhla kuuluu hänelle jolla on mies.
      Antakaa ex äidin vikistä, hänen ei kuulu puuttua teidän päätöksiin, ja lapset on siellä missä saavat tehdä ja touhutaja syödä kakkua.

    • jkuio

      Eikö olisi jo aika sopia niin, että oikeita omia äitejä muistetaan kortein, useinhan lapsilla ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin se koulussa tai päiväkodissa tehty kortti, sillä uusperheiden lapsilla ei ole juurikaan rahaa ostaa mitään ja on tietenkin ihan ydinperheitäkin, joissa tällaiseen ei rahaa yksinkertaisesti riitä.

      Nämä itseään äitipuoleksi kutsuvat saakoon omilta lapsiltaan näitä pyytämiään asioita ei miehen ex liiton lapsilta.
      Minä koen koko sanan äitipuoli ihan hirveäksi, mieluiten noita-akoiksi kutsuisin, eivät he mitään äitejä näille lapsille ole, joten annetaan sen oikean äidin olla äiti, silloin kun hän on elossa.

      • hirveitäperheenrikojia

        Kortti on liikaa äidille joka jätää lapset äitipuolen kasvatettavaksi. Eikämaksa palkkaa vaan isä ja äitipuoli maksaa elareita ja kasvattaa ja tekee kaiken.

        No siksipä perhe rikotaaan jotta tällä perheenrikkojalla olisi meis joka maksaa heidän elämisen, se on tarkoiuts, siivellähän he elävät miehen kodissa. Yhtä käyhä se on hylätty ex vaimo ja miehen lapsetkin älä yhtään syyttle vain miehen lapsia.

        Katkria on ihmiset jotka leikkivät miehelle äitipuolta.


      • isäpuolijoojoomies
        hirveitäperheenrikojia kirjoitti:

        Kortti on liikaa äidille joka jätää lapset äitipuolen kasvatettavaksi. Eikämaksa palkkaa vaan isä ja äitipuoli maksaa elareita ja kasvattaa ja tekee kaiken.

        No siksipä perhe rikotaaan jotta tällä perheenrikkojalla olisi meis joka maksaa heidän elämisen, se on tarkoiuts, siivellähän he elävät miehen kodissa. Yhtä käyhä se on hylätty ex vaimo ja miehen lapsetkin älä yhtään syyttle vain miehen lapsia.

        Katkria on ihmiset jotka leikkivät miehelle äitipuolta.

        Onko miehen äiti kuollut, jos mies kaipaa äitipuolta ittelleen?


    • Pimee provo aloitus

      • Häpeepilkkuoot

        Taispa kolahtaa!! Näinhän se on kun tuntuu pistos sydämessä niin provoksihan sitä pitää moittia.
        Kannattaisko seuraavan kerran sun miettiä, rikkooko toistenperheen vai etsiikö vapaan miehen? Kohta on puistot täynnä vapaitamiheiä, senkun sieltä valkkaamaan, ei tarvi rikkoa koossa olevia onnellisia perheitä.
        Rikkoja saa erittäin huonon maineen ja miehen lapset menettää isänsä lopullisesti. Niin nyt voit miettiä ruahssa sanojani. Mieti ja kerro mihin tulokseen tulit? En usko että kehut itseäsi, etköhän häpee ja kadu sydämesi kyllyydestä? Kyllä sitä sinä teet.


      • Häpeepilkkuoot kirjoitti:

        Taispa kolahtaa!! Näinhän se on kun tuntuu pistos sydämessä niin provoksihan sitä pitää moittia.
        Kannattaisko seuraavan kerran sun miettiä, rikkooko toistenperheen vai etsiikö vapaan miehen? Kohta on puistot täynnä vapaitamiheiä, senkun sieltä valkkaamaan, ei tarvi rikkoa koossa olevia onnellisia perheitä.
        Rikkoja saa erittäin huonon maineen ja miehen lapset menettää isänsä lopullisesti. Niin nyt voit miettiä ruahssa sanojani. Mieti ja kerro mihin tulokseen tulit? En usko että kehut itseäsi, etköhän häpee ja kadu sydämesi kyllyydestä? Kyllä sitä sinä teet.

        Ei sit yhtään kolahtanut äitienpäivänä lapset äidillä ja puoliäiti voi viettää omien lastensa kanssa


      • Häpeepilkkuoot kirjoitti:

        Taispa kolahtaa!! Näinhän se on kun tuntuu pistos sydämessä niin provoksihan sitä pitää moittia.
        Kannattaisko seuraavan kerran sun miettiä, rikkooko toistenperheen vai etsiikö vapaan miehen? Kohta on puistot täynnä vapaitamiheiä, senkun sieltä valkkaamaan, ei tarvi rikkoa koossa olevia onnellisia perheitä.
        Rikkoja saa erittäin huonon maineen ja miehen lapset menettää isänsä lopullisesti. Niin nyt voit miettiä ruahssa sanojani. Mieti ja kerro mihin tulokseen tulit? En usko että kehut itseäsi, etköhän häpee ja kadu sydämesi kyllyydestä? Kyllä sitä sinä teet.

        Niin lapset asuu minun ja vaimoni luona mut äitienpäivänä he ovat äidin luona


      • äitipuoletonparhaita
        radikaal kirjoitti:

        Niin lapset asuu minun ja vaimoni luona mut äitienpäivänä he ovat äidin luona

        Jokainen kurittaa lapsiaan miten haluaa ja kiusaa heitä, mutta lapset kuuluu sinne missä on kokonainen perhe. Jos lapsilla on äitipuoli niin tottakai lapset muistaa häntä kukkasin, lahjoin, kortein j aonnitteluin, sehän on selvä. Äitipuoli on kuitenkin se kasvattaja ja tietää kaiken.


      • äitipuoletonparhaita kirjoitti:

        Jokainen kurittaa lapsiaan miten haluaa ja kiusaa heitä, mutta lapset kuuluu sinne missä on kokonainen perhe. Jos lapsilla on äitipuoli niin tottakai lapset muistaa häntä kukkasin, lahjoin, kortein j aonnitteluin, sehän on selvä. Äitipuoli on kuitenkin se kasvattaja ja tietää kaiken.

        Älä läskipää selitä sinä et tiedä muusta kuin käskyttämisestä etkä rakasta kuin köskyttämistä miehes lapset on sinulle vain piikoja palvelijoita


    • parastanäinolla

      Joo, meillä on suunniteltu näin: Miehen tenavat tulevat yöksi meille, aamulla he tekevät aamupalan mulle ja siälleen ja tuovat ne sänkyyn,laulavat mule äitienpäivälaulun, ja jentavat kukat, lahjat ja kortit ja halaavat ja toivottavt mulle paljon onnea.
      Sitten siirrymme iltapäivällä ravintolaanjossa mies tarjoaa äitienpäiväolounaan, lapset laulavat minulle autossa ja halivat, sitten mennään mun äidille jossa miehenlapset onnittelevat mun äitiä ja juomme kakkukahvit. Kotiin tullaan sillten josku illalla ja vielä syömme iltapalan ja miehenlapset viel onnittelevat ja halivat ja pelaamme jotain peliä.
      Siovimmenäin kun olen heille hempi kuin äiti. Entinen äiti sitten saa lapsensa maanantaina illansuussa, joten juhlivat sitten jos juhlii.
      Tärkeää on kuitenkin äitipuolen juhla, jotta saa kokemusta mitä on olla äiti ja miten lapset kunniottavat minua.
      Vaikka ne aina ärsyttää niin on nhienoa että tykkäävät minusta todella paljon, vaifkke oo molemminpuolista. Lapset tuli tähän suhteeseen ylimääräisenä joita ei voi laksea lukuun, mutta äitienpäivänä on kiva kun tuovat lahjoja, Toivottavsti suunnitelmani toeutuu, näin toivon.

      • lissuonhempi

        Kuules "hempi"montako trinksua olet jo ottanut?


      • HoitoonMars

        Voi herranjestas! Eihän tuota lorua pystynyt edes lukemaan kun ei ollut päätä eikä häntää ja täynnä kirjoitusvirheitä. =(


    • Onneksinäin

      Minulla ei ole mitään kokemuksia äitipuolista, joten en kyllä yhtään tiedä miten he haluaisivat äitienpäivän hoituvan.

      • tarujasepittävät

        Eihän niitä ole edes olemassakaan. Ne on kateellisten, katkerien ja epätoivoisten lapsettomien naikkosten keksimä nimitys itselleen, kun leikkivät ko´tona että heillä on miees, heillä on lapsiia, ja he elikkivät koia... sairasta.

        Se on katkeruutta, kun itsellä ei ole mitään eikä miehiä riitä kaikille kaikkosille.


    • jkuio

      Koko Äitien ja Isänpäivät joutaisivat kokonaan lopettaa, sillä niiden luonne on muuttunut, on tullut juuri nämä köpsät äitipuolet ja koko touhu on vain yhtä kaupallista vouhotusta, samoinhan on ystäväpänpäivät, naisten päivät.
      Päivien tarkoitukset ovat täysin hukassa ja kaupallinen vouhotus, joka puolella on osta sitä tai tätä.
      Kun kerrankin oltaisiin yhdessä ja katettaisiin yhteinen ruokailu, ilman mitään kaupallista rihkamaa.

      • äitipuolimaanmainioin

        Äitien pävän voisi lopettaa ja ottaa tilalle äitipuolen päivä. Nykyiset äidit eivät välitä kasvattaa kiukasti omia lapsiaan vaan se jää äitipuolen tehtäväksi tuo kasvatus ja hyvä niin silloin lapsita tulee ongelmattomia ja normaaleita ihmisiä kun äitipuoli kasvattaa ja opettaa.
        Nykyisellään äitienpivä on vaan pintaa mutta oieka äitipuolenpivä on juhlaa. Meillä säännöt laatiiminä ja katson että miehen lapset niitä noudattaa. Tiukasti mutta varmasti ja olen pystynyt suuren osan ongelmista jo korjaamaan. Olen niin hyvä komentamaan ja pomottamaan, riitaa tulee mutta siitä ei kannata välittää, minä päätän olen sen verran upea ihminen.


      • oletalkkis

        Olet täyspaska ihminen ja sitäpaitsi ei sulla ole miestä/naista, eikä lapsia, olet tyhjänpäiväinen vanha alkoholisti ja tyhmä kun mikä.


      • äitipuolepäiväksilippu
        oletalkkis kirjoitti:

        Olet täyspaska ihminen ja sitäpaitsi ei sulla ole miestä/naista, eikä lapsia, olet tyhjänpäiväinen vanha alkoholisti ja tyhmä kun mikä.

        Mistä olet katkera? Et voi tietää mitä kelläkin on tai ei ole. Mutta siitä olemme kumpakin samaa mieltä että äitien päivä on turha sillä äitipuolet ovat joutuneet nousemaan entisen äidin paikalle. Se on kurja juttu, mutta jonkunhan on äidin tehtävät tehtävä, ei lapsia voi jättää kasvattamatta, ja siihen äitipuoli on onnen omiaan. Siis äitipuolen päivä olisi nyt paikallaan, se antaisi pontta panostaa äitipuolen rooliin, kasvatukseen ja kuriin. Vai mitä, eikö? Kyllä olet vamrasti täysin samaa mieltä. Me kaikki suomlaiset olemme aisata hyvillään jos näin käy.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe