Sellainen uutinen oli Iltalehdessä. Onko paikallisilla tietoa kuka on menehtynyt? Oliko muualta muuttanut vai ihan perus-Veteliläisiä?
Henkirikos Sikaharjulla!
25
6722
Vastaukset
- Töttörööööö
Tuskin paikallisia
- huhuako
onko perää että olis matu jos preää on ei haittaa
- Juluppi_
Suomen Sisu harventanut populaatiota......
- jeppisläinen
oli kotoisin pietarsaaresta. mukava heppu,iloinenja semmonen kaikkien kaveri. ei ikinä tehny kenellekkään pahaa! jäi 10v poika nyt ilman isää :(
- jeppisläinen
siis jos tämä on se tapaus kun heitetty autonkyydistä ja jätetty tienposkeen ja eilen löydetty ...
- Jeppishöpö
jeppisläinen kirjoitti:
siis jos tämä on se tapaus kun heitetty autonkyydistä ja jätetty tienposkeen ja eilen löydetty ...
Jeppisläinen, mistä tiedät että heitetty autonkyydistä? Eikös se pietarsaaresta kadonnut ollut jo kuukauden hukassa, nyt löytynyt ilmoitettu kadonneeksi edellisenä päivänä, joten taidat nyt sekoittaa tapaukset. Kannattais miettiä mitä kirjoittelee!
- jeppisi
Jeppishöpö kirjoitti:
Jeppisläinen, mistä tiedät että heitetty autonkyydistä? Eikös se pietarsaaresta kadonnut ollut jo kuukauden hukassa, nyt löytynyt ilmoitettu kadonneeksi edellisenä päivänä, joten taidat nyt sekoittaa tapaukset. Kannattais miettiä mitä kirjoittelee!
Jeppisläinen on ihan oikeassa,uhri oli pietarsaaresta ja ilmotettu kadonneeksi päivää ennen.tunsin uhrin monen vuoden takaa.
kuukauden hukassa ollutta ei ole löydetty. - Jeppisteppis
Oliko uhrin nimikirjaimet S.S?
- jeppisläinen
Ei...
- jeppisläinen
J siis entiedä satavarmsksi mitä tapahtunut mut näin itse kuulin. Tuskin tuola hartoilis itekseen yksin että varmasti auton kyydillä tuonne joutunut.
- Myöskin_Jeppisläinen
Nyt on menny monta hyvää tyyppiä lyhyen ajan sisään :(
- alibistalöytyy
Onks siel sarjamurhaaja ?, hukuttaaks se uhrit ?
- hyväätietoa
Yllättävän paljon konkreettista tietoa löytyi Kokkolasta muunmuassa se, että rikoksen mahdollisuutta ei ole suljettu pois eli vielä et voi mitenkään väittää, että kyseessä olisi nimen omaan henkirikos lue lisää tuolta...
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14787285/sikaharjusta-loytyi-vainaja - Vetelilää
Onko tietoa tekijästä/tekijöistä? Mitä sielä oikee hommattu
- entinenjeppisläinen
oli hieno tyyppi ei olis kärpäsellekkään teheny pahaa osan otot omaisille
- Totuutta_en_tiedä
Huhut - korostan sanaa huhut - kertovat seuraavaa: Olisi kosto noin kk sitten Pietarsaaressa tapahtuneeseen paloittelumurhaan. Että tumma seurue olisi pistänyt kylmäksi paloittelumurhan tehneen sukulaisen. Uhri noin 40v mies joka muuttanut Veteliin Pietarsaaresta. Skaalan tehtaan pihalta olisi löytynyt kauhean suuri verilammikko ja uhri sitten muutaman kilsan päästä Sikaharjun kohdalta hiekkatieltä, joka kulkee 13-tien vieressä. Joku tiesi sanoa, että olisi ensin ammuttu ja sitten muusattu ruumista autollakin. Tai sitten toisinpäin...
- Sfgh
Uhrissa ei ollut ulkoisia väkivallan merkkejä.
- Tekijäkiinni
1994 syntynyt keskipohjalaismies vangittu teosta!!
- mokkoli
Tietääkö kukaan oliko tekijä Kaustisella?
- selvä_tapaus
Jonkun pohjolaisen älykköperheen vesa varmaankin.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/vetelissa-taposta-epailty-1994-syntynyt-vangittiin-ohikulkijat-loysivat-ruumiin-tienvarresta/6371158 - tyttytyyy
Uhri ei asunut vetelissä missään vaiheessa vetelissä,vaan ihan pietarsaaressa koko elämänsä. Ei ole mitään sukua kirsi ja rami pakariselle (paloittelihat)!!! Uhri ei joutunut romanien koston uhriksi....
- Hilluko
Miksi asiakirjat salaisia?
- AsiastaToiseen_
Sikaharju?...ihan alkoi veteliläisenä pohdituttamaan että mistä se nimi onkaan peräisin :D
- NimiAsiasta
Metsäsika eli mäyrä viihtynyt paikan soraharjuilla, helppo kaivaa pesäluolia ja käytäviä siitä tullut nimi paikalle.
- Hulluaxx
Miksi tekijä nyt vapaalla jalalla????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569