olin kuulustelussa ja

olinkuulustelussa

poliisi sanoi että allekirjoita kuulustelupaperi,ei ois ollu aikaa lukee kun seuraava jo kuulemma tulossa. pelotti mut sanoin et luen laput. muutaman kohdan halusin korjata ja korjaukset merkittiin viimesen paperin loppuun. onkohan tuo normaali menettelyyapa? muutoin kuulustelu meni ok mut poliisi antoi ristiriitaisia viestejä. eka sanoi ettei tiedä käsitelläänkö koko asiaa edes kuinka pitkälle ja sit sano et voin yksityiskohtia kertoa sit oikeudessa. jäi ristiriitaiset fiilikset. ehkä joku kuulustelumetodi?

4

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurristi

      Et kertonut missä asemassa kuulusteltiin, mutta todennäköisesti rikoksesta epäiltynä.
      Jos näyttö on selvä, niin on aivan sama, mitä sinä tai poliisi toisillenne kerrotte, tai paperiin on kirjattu. Kyse on vain muotoseikasta, sillä asia ei tule vireille, ellei epäiltyä ole kuultu.
      Jos näyttöä ei olisi, niin vasta tällöin kertomuksellasi olisi merkitystä. Kuulusteltavalla on oikeus korjata, tai muuttaa kertomustaan ennen allekirjoitusta, joten poliisin menettely on aivan kuten pitääkin.
      Kuulustelijan esimiehenä oleva tutkinnanjohtaja päättää tapauksen jatkoista ja siitä, lähetetäänkö pöytäkirja syyttäjälle.
      Kuten poliisi kertoi, niin oikeudessa voi kertoa niitä yksityiskohtia, joita ei ole kuulustelupöytäkirjaan merkattu.

    • oikeusmurhattu

      Olisiko mahdollista saada tietää mitä asia koski ? tapaus on hyvin lähelle samanlainen jolla minulle tehtiin oikeusmurha, silloinkaan ei ollut aikaa kuulla
      minun kertomustani van poliisi sanoi että hän tekee kysymyksiä ja minä vain vastaan niihin, kun yritin asiaan lisätä taustoja niin sepä ei sopinutkaan, olen
      jälkeenpäin ymmärtänyt että olin sinisilmäinen luottaessani siihen että totuus
      kaivetaan esille viimeistään oikeudessa, näin ei käynyt vaan kuulustelevan
      poliisin mielipide olikin sama kuin tuomio.

    • erkkipoieka

      vakavasta rikoksesta kyse. syylliselle tulis linnaa. kun yritin sanoa jotakin poliisi huusi suorastaan mut hiljaseks ni mua pelotti.

    • Ainaneparkuujakirkuu

      Ei poliisin kuulustelupöytäkirjaa tarvi allekirjoittaa. Huutaminen on poliisin tyypillinen tapa manipuloida. Opettele kestämään huutamista, kyllä maailmaan huutoa mahtuu. Ainahan poliisi huutaa ellei märise tai avaudu, miten hänellä on vaikeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe