Minkä vuoksi kaikissa hauhaun kuivatuissa herkuissa on suositus, ettei sitä annettaisi alle 9kk ikäiselle koiralle? Ne 100% lihaa namit. Onko siitä nyt haittaa kun oon tolle mun 4kk ikäiselle ipanalle antanut namina kanaa, kanakierrettä ja lammasta.
Hauhau kuivatut herkut
2
168
Vastaukset
- Kääpiösusi
olen miettinyt samaa.. En tiedä, mutta arvailen että saattavat sisältää jotain haitallisia aineita ( esim. säilöntäaineita, tai sitten jotain epämääräisiä myrkkyjä, hormooneja, antibiootteja..)
Hauhaun lihathan tulee Kiinasta, missä tunnetusti ei ole EU-tyyppisiä tiukkoja säädöksiä. Ja varsinkin kun puhutaan eläinten ruuasta ("rehusta"), ei silläkään mitään kummempia laatukriteereitä ole. Joku aika sittenhän oli juttua että koiria on kuollu ja sairastunu makupaloista joissa kiinalaista siipikarjaa. Minäki huomasin että Hauhaun ankkalastut aiheutti janoa koiralle, ilmeisesti munuaiset oli kuormituksessa.. (varmaan melkein vuosi tästä aikaa siis). Tosin olen silti välillä ostanu HHC-kuivamuonaa, enkä ole siitä huomannu mitään ongelmia.
Aika varovasti annan koiralle makupaloja joissa on tuollaisia tiukkoja rajoituksia. Mutta ei sun kannata säikähtää vaikka olet pennulle niitä antanut, jos pentu voi hyvin. Varmaan noi rajoitukset on laitettu vähän "varman päälle", ettei firmaa haasteta oikeuteen tms haittavaikutuksista.. - Oudoksuttaa
okei joo, jotain tollasta itekkin ajattelin. Varmaan laitan loput säilöön ja annan varmuuden vuoksi vasta silloin, kun pakkauksessa suositellaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125