Saarenkuljetus Työnantajana?

Rahtipoika

Onko mitään kerrottavaa kelläkään millainen työnantaja?

Hakee kuskeja aktiivisesti.

Haemme yhdistelmäajoneuvonkuljettajaa. Työ voi aloittaa heti. Työ on kappaletavarakuljetusta: jakelu ja runkoliikenne. Kuljettajan ammattipätevyys ja ADR ja digipiirturikortti on vaatimuksena. Asemapaikka on Ylivieska tai Kärsämäki.

16

465

    Vastaukset

    • No ei hyvältä näytä jos voimassa oleva digipiirturikorttikin on vaatimuslistalla jos meinaa töihin tulla. Onko tosiaan niin,että Saarenkuljetus ei ota töihin vaikka olisi tekijämies jos digikortti on mennyt vanhaksi. 105 eur jos siitä kiikastaa ettei Saarenkuljetus halua kyseistä korttia maksaa niin eipä se sitten varmasti maksa mitään muutakaan sopimusten mukaan.

      • Ilman digikorttia ei voi aloittaa töitä välittömästi jos on kiire saada työntekijä. Ja mitä olen kuullut niin kaikki maksetaan tes mukaan


    • Ei taida saada enään työkkärin kauttakaan kuskeja, saati vapailta markkinoilta, kertoo jo jotain....

    • Onko tämä Saari niitä Iveco autoilijoita ? Eikö ne oo vähän joka firmassa pyörimässä ?

    • Iveco on todella hyvä kuorma-auto. Iveco ei tee kenestäkään autoilijasta epäpätevää yrittäjää. Ei ole Ivecon vika jos Suomeen ei ole edelleenkään saatu toimivaa huoltoa tai ei ole osattu markkinoida sellaista vaikka se olisi todellisuudessa olemassa.
      Jo 1990 -luvulla Ivecot olivat hyviä ajettavia ja Iveco maansiirtoajoneuvot on alansa mestareita.Ihan samanlaista mihinkään tosiasiaan perustuvaa ihannointia on Scanian
      kohdalla. Upea auto ja todella vähän vikoja.Sitten vähätelty MercedesBenz työkone karu ja suunniteltu Arabimaihin kuten ABC-baarien kööri on sopinut.Scania vastaan MB. Huoltokulut MB:ssä pienemmät ja polttoaineen kulutus huomattavasti pienempi jopa 10 l /100 km. Se on iso raha yrittäjän kukkarossa. Scanian ihannointi ei perustu mihinkään factoihin vaan mielikuviin jotka ihmiset on luonut omaan päähänsä. Itse ajan Scanialla olen siitä ylpeä....mutta en maksa polttoainekuluja,koska olen kuski. Jos olisin yrittäjä niin todennäköisesti ostaisin Ivecon tai MB:n . Ymmärrätkö kupletin juonen?

    • Ei kannata olla ylpeä minkään merkkisestä työkalusta. Onhan se ihan turha väittää että Iveco menee 10l/100km alle muiden. Taitaa se Iveco olla semmonen tuppervaaren kierrätyspeli. Mutta mitä mieltä olet tuosta alkuperäisestä aiheesta: Saaren kuljetus ???

    • Niinpä jos olisit lukenut jutun huolella ja rauhassa niin olisit kommentoinut asiasta josta kirjoitin.Kirjoitin Scania vastaan MB polttoainekulutus. Otetaan esimerkiksi Scania 360 vaihderobotilla vastaan MB:ltä kunnon Axor 1829. Kaupunkijakeluajoa eli ei siis olla valtatiellä. Scania vie economy-asetuksilla kesällä 33 litraa ja talvella 38 l/100 km. Manuaalivaihteisella Mersulla pääsee 25 l ja talvella 28 litraan kun noudattaa taloudellisen ajon oppeja.Silloin jos ei tule ajokilometrejä paljon päivässä niin näillä asioilla ei ole merkitystä. Kyllähän jokainen myöntää ,että Scania tai sitten FH/FM Volvo on unelma-autoja eli kuskien toiveautoja. Silloin jos kilometrejä tulee esim 100 000 km vuodessa kyseessä on iso raha eli 10 000 litraa polttoainetta vuodessa.
      Jokainen yrittäjä laittaa mieluummin kyseisen summan omaan lompsaansa.
      Ivecon kulutuksista en tiedä mitään joten en niitä kommentoi. Kyllä tiedän varsinkin 1990-luvulla Ivecoissa oli paljon sähkövikoja ja kääntösäde oli valtava. Mutta maantiellä oli kelpo pelejä ajaa .Ajat on muuttuneet ja Yhdistynyt MagirusDeutz-Fiat=
      Nykyinen Iveco on varmasti laatua parantanut ,muutenhan autojen valmistus olisi loppunut. Asiakkaat kun äänestää jaloillaan. Paskaa ei osteta. Saaren kuljetuksesta en myöskään ole mitään mieltä kun en ole kyseisen yrittäjän autoa ikinä edes nähnyt.
      Mutta onhan se huolestuttavaa jos työpaikan saannin ehtona on digikortti kuten se ensimmäinen kommentoija kirjoitti. Eli joku mättää kyseisessä yrityksessä.

    • Voieiei. Taidat olla nuori kuski siis hyvin nuori.Kerrot,ettei kannata olla ylpeä minkään merkkisestä työkalusta. Ihan tuli taas mieleen tuo Turun lahja koko suomenkansalle nimimerkki Bussissa/pankkiautomaatti/pakettiautomaatti.Olenko väärässä??Kirjoitus oli sen tyylinen,että kyllä vanha konkari haistaa palanneen käryn. Ihminen voi olla ylpeä monesta asiasta elämässään. Miksi ei voisi olla ylpeä työkalusta eli kuorma-autostaan jos se on palvellut sinua luotettavasti jopa 10-15 vuotta.Olet ollut mukana
      auton suunnittelussa jotta autosta tulee juuri sinulle mieleinen. Kaikki asiat on toteutettu siten kuten sinä olet itse ajatellut.10 vuotta joka arkipäivä 8-11 tuntia hytissä siitähän on muodostunut toinen "koti" jos on ollut kelpo menopeli ja toiminut hyvin miksi ei saisi sanoa;on ollut muuten hyvä menopeli. Minulla on ollut Volvoa,Scaniaa ja Mersua ja ne kaikki on olleet kelpo pelejä viimeiset 35 vuotta.

    • Totta turiset.Poika varjoiselta kujalta eli Turun ent.Runosmäen Siwan eli nykyisen k-marketin varjosta esitti tuossa aiemmin kommentin asiasta josta ei mitään ymmärrä.Hän esittää paljon mielipiteitä vaikka ei ole ihan aikuisten oikeasti ollut töissä. Tuoreessa muistissa on pekkasvapaat. Miten niistäkin voi kommentoida kun ei ole edes kuukautta ollut samassa työpaikassa.Kaikki hänen työnantajansa ovat olleet näitä Ali Hassaneita tai muita pellejä joille yrittäminen on suuri seikkailu ilman rajoja.
      No näinhän tällaisia ihmisiä käytetään hyväksi työelämässä jotka itsekään eivät ymmärrä oikeuksiaan.Pitkät vapaat on se tärkein asia Hallelujaa vaan.

    • Hyvä työnantaja,maksaa oikein,rehellisesti,rehti kuskeja kohtaan kuten myös toisinpäin,autoilla työt tekee,merkillä tuskin väliä kun ei oma nimi lue kyljessä. Vapaata saa kun tarvii,joustavuutta molemmin päin. Jossain paikoissa blingblingin määrällä kuitataan palkkalapussa olevat puutteet ja sehän nykyään kelpaa monelle,tuolla ei blingillä juhlita mutta tilinauhassa onkin kaikki oikein

      • Saarenkuljetuksella on bensa lopussa!


    • Kelpo trolli taas kuittaa ,että bensa lopussa. onneksi tämän alan menopelit pelittää naftalla.Ja se ei lopu ,ei muuta kuin usvaa putkeen.

    • Kuskit taitaa olla urakkapalkalla kun ajetaan rajoitinta vasten tai liekkö käytössä ollenkaan, kun menee hetki kun ovat jo horisontissa menossa ja itse ajaa kumminkin 85km/h.

    • Kuskit ammattilaisia. Kaluston maksaa työnantaja, palkan lisäksi. Suosittelen!

    • Miesten työ paikka eli niin sanottujen ammattilaisten!

    • Täällä tehdään työt eikä itketä tienkäyttäjän linjalle ku pelottaa niin paljon 😔

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Vuosi Tinderissä oli järkytys

      Ei mikään ihme. Tinder on ihan syvältä. https://yle.fi/uutiset/3-11212319
      Sinkut
      131
      6569
    2. Haavisto aikoo jatkaa

      ulkoministerinä ri­ko­se­päi­lyis­tä huolimatta https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pekka-haavisto-kommentoi-esitutkintapyyntoa-aikoo-jatkaa-ulkomin
      Maailman menoa
      103
      1181
    3. Maisa perhelomalla Levillä

      Mikko ilmestyi myös Leville odottamatta. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ystavanpaivana-avioitunut-maisa-torppa-koki-romanttisen-yllatyksen-per
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1099
    4. Tietäisittepä

      Mitä meidänkin työpaikalla varatut touhaavat työpäivän aikana... Kesken työpäivän ottavat vapaata pari tuntia että puolisot luulevat olevan töissä ja
      Uskottomuus
      20
      682