Kyselisin onko helppo vaihtaa Note 1,6- 07 Ilmansuodatin onko suojakuvun alla 2 pulttia näkyisi olevan ? Missä sijaitsee raitisilmasuodatin ? Ei käsikirjassakaan ollut tietoa on vaihtoväli mennyt pitkäksi 3vuotta :)
Kiitokset etukäteen vastauksista :)
Noten suodattimien vaihto
5
2736
Vastaukset
- Sartsa_1968
=D =D Et tiedä missä on raitisilmasuodatin? Ja kyllä siellä niitä pultteja on enemmän kuin 2. Nyt silmä kämmenelle ja katsele. Ehkä parempi, että hurautat merkkikorjaamolle, jos noin tumpelo olet. Minä naisihmisenä vaihdan huollan autoni itse.
- secoseco
Tämä on tätä tasa-arvon aikaa. Minä miesihmisenä en huolla autoani koskaan itse.
- outolempii
Tumpelo auton omistajat, sarjassamme!
- Noteisti
Kiitos olipa hyviä neuvoja :)
- nissannote
No niin, ensin se moottorin ilman ilman suodatin, avaa konepelti ja huomaat että akku on siinä oikeassa reunassa, siitä välittömästi n. 5 cm kuljettajaan päin siis rintapeltiin päin on mustamuovikotelo jonka kansi on noin 8 x 15 cm ja reunoissa 2 muovi klipsiä joilla se on kiinni, vaikka puukonkärjellä tai ruuvimeisselillä voi vähän siitä raosta kammeta niitä klipsejä auki, vedät kantta ylöspäin ja se irtoo ja sen alta nykäiset ylös sen moottorin ilmasuodattimen. Ja sitten se sisäilma suodatin, se on auton sisällä apumiehen jalkatilassa alhaalla keskellepäin, hanska lokero kannattaaruuvailla irti muutamilla ruuveilla on kiinni ja vedetään pois paikaltaan taaksepäin niin helpottaa huomattavasti hommaa, se sisäilmasuodattimen kansi on n. 5 x 15 cm musta kansi ja sen auki kammettua tulee suodatin vetämällä ulos. ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669