Olen 12v jolla aika pieni kikkeli se on 6cm ja ku seiso 9cm karvoja todella vähän, onko se ihan normi mitoissa?
Olen muutaman kerran runkannu ja jotain jo tulee mut ei aina.
Olen nähnyt muutaman kaverin kikkelin ja heidän on ollut paljon isompi mut ei kaikilla ole ollut karvoja.
Pallit mulla kai pienet ihan mantelin kokoiset ja ei niissä ole yhtään karvaa.
Koska kikkeli alkaa kasvamaan
11
674
Vastaukset
- Vänrikki777
Katsoppa tuosta.
https://www.vaestoliitto.fi/nuoret/murrosika/pojan-keho/ Ei tytöillä kasva kikkeli.
Eikös tässä päde sama kuin myöhään kehittyvien tyttöjen rinnoissa: hyvää kannattaa odottaa.
- joksteri
Sinä olet murrosiän alkuvaiheessa ja kikkelikin seisoo ja toimii jo ihan
normaaleissa mitoissa ikääsi nähden joten ei syytä huoleen.
Jokainen meistä kehittyy omaan tahtiin, joten vertailu kavereihin
ei kerro vielä mitään. Karvoituskin kasvaa vielä aikuisenakin.
Sinusta kasvamassa tosi mies. - öinobgfajbhckj
Siinä vaiheessa kun se on penis/kyrpä/kulli eikä kikkeli/pippeli.
- eräs.seksitauti-
Miehen sukupuolielintä kutsutaan siittimeksi. Lapselliset, vulgaarit ilmaisusi eivät asiallisille kansalaisille kuulu.
- averemaria
13vee ja muna kovana 11cm ilman karvoi, lötkönä 5cm
- naapurinheikki
Minä 12vuotias ja kalu 8cm karvaton ja kovana vain 9cm eikö kalun pitäisi olla isompi kovan?
- Hakkai
Mullakin on ruohonleikkuri.
- kiinnostuinleikkuristasi
minkä merkkinen? onko päältä ajettava vai työnnettävä?
Ikäviä uutisia kaikille palstalaisille. Kikkelin pituus on luonnon tuomio, josta ei voi kuin valittaa. Jos kikkelinne vaikuttaa pieneltä nyt, miettikää kuinka paljon pienemmältä se tuntuu kun olette itse isompia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun355922- 793422
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823175Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3152745- 412272
- 542201
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251490Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491379
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281313