Minut heitettiin suljetulle osastolle pakkohoitoon vajaaksi pariksi viikoksi. Unilääkkeeksi sain 40 mg tenoxia ja 75 mg ketipinoria. Kotiin päästessäni minulle ei kuitenkaan annettu tenoxia vaan pelkällä ketipinorilla pitäisi nyt pärjätä ja hoitaa ahdistustani. Onkohan tämä silkkaa kiusantekoa? Lääkäreiden täytyy ymmärtää bentsojen olevan neuroleptejä parempia ja turvallisempia vaihtoehtoja. En halua ottaa ketipinoria mutta se on vaan pakko kun ei muutakaan tarjota. Taidan ruveta vetämään näitä oikein urakalla.
Taikka ei sittenkään! En halua syödä noita mömmöjä.
Olisiko jotain vaihtoehtoisia hoitoja tilalle, ettei tarvitsisi syödä noita mömmöjä? Yrttilääkkeitä tms.?
Olen suhtautunut vähän kielteisesti noihin voaihtoehtohoitoihin, koska lasken itseni skeptikoksi, mutta nyt haluaisin kokeilla!
kolikärrynakseli
kolikärrynakseli
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132