Mtäs sitten kun jakasanta loppuu totaalisesti, kuten nyt? Suunnitelmana on ampua itteni kohta,
Äijä on sammunu, eikä ole tehnyt kämpässä mitään enää pitkään aikaan. Sen koira juoksentelee jossain.
Mä olen töissä 12 h vrk ja 2 tai 3 h jää aikaa hoitaa talo, pyykit, puhtaanapito, piha autot, raha-asiat, kanat ja myös äijän koira.
Ei ole elossa olevia sukulaisia, ei ystäviä jolle voisi soittaa. Eikä lapsia, luojan kiitos. Työkavereille ei voi tätä asiaa ilmoittaa, koska sitä tultaisiin käyttämään jyrkästi minua vastaan tarpeen vaatiessa.
tähän asti olen kestänyt omien rahojen takia, mut nyt alkaa olee sama kuka mut perii. tuikkaan tuleen koko kämpän
Täysin Masentunut näökäpalkkasoturi
TAPAN ITTENI
8
156
Vastaukset
- seu-rai-lee
Taidat satuilla. Eläkeläiset tekevät 12 h päiviä vain vapaaehtoisesti. Olet ollut jo eläkkeellä ainakin vuosikymmenen verran.
Aloittaja on satutäti eikä ole minä. Minä kyllä jaksan paiskoa hommia tässäkin iässä
"It's one hell of a lifestyle
but then it brings in the pay"
(Wetton)
https://youtu.be/nX7XrfR3e3Q- hgfdhhuuu
Ja taas valehtelet
Senkin sikaidiootti. - kylaolennalkapalkkkasotu
nälkäpalkkasoturi kirjoitti:
Aloittaja on satutäti eikä ole minä. Minä kyllä jaksan paiskoa hommia tässäkin iässä
"It's one hell of a lifestyle
but then it brings in the pay"
(Wetton)
https://youtu.be/nX7XrfR3e3QTuli korppi, velhon lintu.
Munat laski paskat ruiski,
siitä skeptikot sikesi,
valtavat valehtijat nousi.
Skeposet valtaa veivas,
Pilsut sulle, massi mulle,
Rahaa haaskalle lekurille,
Kultasuulle kusettajalle.
Tuli hoito hirmuinen,
energiat ovella ärjyi,
sokeripillerit dosetissa paukkui.
Skepo parka huokaeli,
huokaeli, henkäeli,
Vesi silmässä valitti:
"Näimpä tiesin, Näimpä luulin,
arvelin ala ikäni:
Tiedot, luulot rakkahat repivät,
sokkotutkimukset paukuttavat.
Minä valheessa likoan.
- paperoiatlopoospaa
Tää skeposten kylttyyrirynö avittaa ja parantaa pahan olosi ja masennuksesi ja skitsofreniasi;
"Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
Tuo huuto on Suomessa syyri,
Mut mikä se on se kyltyyri?
Kas, siinäpä pulma on jyyri.
Se on yhdelle ooppera-kyyri,
taas toiselle Tukholma-tyyri,
Duncan, Forssellin figyyri
tai Parisin polityyri.
Tuhatkarvainen on kyltyyri -
se on Kiinassa Kiinaan myyri -
mut Suomessa Suomen kyltyyri
tuon kaiken on karrikatyyri.
http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml - skepponen
Tuli korppi, velhon lintu.
Munat laski paskat ruiski,
siitä skeptikot sikesi,
valtavat valehtijat nousi.
Skeposet valtaa veivas,
Pilsut sulle, massi mulle,
Rahaa haaskalle lekurille,
Kultasuulle kusettajalle.
Tuli hoito hirmuinen,
energiat ovella ärjyi,
sokeripillerit dosetissa paukkui.
Skepo parka huokaeli,
huokaeli, henkäeli,
Vesi silmässä valitti:
"Näimpä tiesin, Näimpä luulin,
arvelin ala ikäni:
Tiedot, luulot rakkahat repivät,
sokkotutkimukset paukuttavat.
Minä valheessa likoan.- Kaukas-likka
> paskat ruiski,
Kassi nukkaa sitten vain, "empaattinen" palstan vakiohäirikkö. Näin hienoja aloituksia tehtailee palstan KD-hörhö. Vai onko se joku vaihtoehtoilija oikeasti? Voiko edes olla "oikeasti" vaihtoehtoilija, koska totuudelle ei ole "oikeaa" vaihtoehtoa? - Kaukas-poika
Kaukas-likka kirjoitti:
> paskat ruiski,
Kassi nukkaa sitten vain, "empaattinen" palstan vakiohäirikkö. Näin hienoja aloituksia tehtailee palstan KD-hörhö. Vai onko se joku vaihtoehtoilija oikeasti? Voiko edes olla "oikeasti" vaihtoehtoilija, koska totuudelle ei ole "oikeaa" vaihtoehtoa?Noh, noh Toivo!!!
Ei tommosii saa kirjoitella palstoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818