Pelican Rouge työpaikkana

Sivustaseurannut

Älkää vaan ihmiset erehtykö menemään tänne töihin. Ihmiset vaihtuu / lähtee jatkuvalla syötöllä ja muutenkin on huono yhteishenki ym ym

13

3731

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viihdyntyössäni

      Huomaa että olet sivustaseuraaja kun et tiedä mistä puhut, itse en katsele sivusta vaan keskeltä ja voin vain kehua työnantajaa sekä ilmapiiriä työpaikalla! Taisit pudota jo kirjallisessa hakemusvaiheessa kun katkeruus paistaa lauseestasi niin selkeästi

      • Kihunaspa

        No se on kyllä huomattu, että teillä on paskaa. Aina kun teidän aspaan joutuu oman työn vuoksi soittamaan, niin ”asiakaspalvelijat” vaan vittuilee ja on ikäviä. Meillä siis ohjeistuksena soittaa teille, mutta jos soittaa niin teidän päädyssä vittuillaan. Joku aspa-koulutus tekis vissiin ihan hyvää.


      • työntekijänä

        Ja työntekijöille sitten vittuilee pomo....


    • kuulopuheita

      palkkaus on ainakin duunarilla eli koneiden huoltajilla todella surkea työ tehtäviin nähden!!!

    • KokemustaOnPaikasta

      Joo en minäkään suosittele sitä lafkaa kellekkään.
      Olen ollut sielä töissä ja onneks pääsin muualle.
      Työyhteisöstä löytyy myös mukavia tyyppejä, mutta silti.

    • Eienään

      Minäkin lähdin sieltä ja sain kivan paikan muualta.

    • kjmsn

      Ihmiset eivät viihdy kun niitä kyykytetään.

    • jumbo

      Näin on myös minulle kerrottu.

    • Eihyvääpäivää

      Ja taas on potkittu pari pois...

    • Dunlop

      Kuka hullu tuonne menisi töihin?

    • Numerovalinta_2

      Meillä on duunissa nuo pelicanin kahviautomaatit ja ainakin yksi nainen on pysynyt samoissa hommissa jostain 2010-11 asti. Ihmiset tekee kaikenlaisia hommia palkkansa eteen, ei kai tuo sen kummempaa ole kuin moni muukaan matalapalkkahomma.

    • Anonyymi

      Joo porukka vaihtunut.
      Toimari,myyjät,varasto päälikkö,huolto päälikkö,talous ja operatiivinen ja huoltajat lähtee kilpailijoille.

    • Anonyymi

      Täältä kans yks kommentti että ei kannata mennä ellei halua heittopalloksi joutua. Olin 6kk töissä (0h soppari mutta täydet tunnit joka viikko). Sain todella paljon palautetta hyvästä työstä ja asennoitumisesta työhön mutta kappas vaan, aluevastaava halusi pullauttaa yhtäkkiä mut tarvittaessa töihin kutsuttavaksi vaikka töitä mulle olisi kyllä riittänyt.

      Tässä työpaikassa vallitsee idioottien ja laiskojen työntekijöiden pumpulikulttuuri eli huonoille työntekijöille todetaan ainoastaan että voi voi tee ensi kerralla paremmin, sen sijaan että laitettaisiin pihalle ja etsittäisiin sellainen työntekijä ketä se työnteko kiinnostaa. Mattopuukkojenkin käyttö on nykyään kiellettyä (mikä mielestäni on suhteellinen relevantti tässä työssä) ja työntekjät joutuvat käyttää niitä "lasten mattopuukkoja".

      Työttömäksi jäämisen jälkeen laittoivat vielä viestiä perään että pääsisinkö tuuraamaan niin sanoin että olen jo työllistynyt, enkä menisi enää, vaikka kuinka maksettaisiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe