miksi ei toimi, sama vika olla sinulla?
Chatti olla rikki
9
586
Vastaukset
- lätti
ei kai se ole toiminut vuosiin kunnolla, ylläpito ei osaa hommia, chatin kellokin on rikki ja näyttää mitä sattuu, ohjeet ja säännöt linkit ei vie mennekkään, ääkköset ei toimi jne
- sivustaseurannut
Joku on varmaan tehnyt taas rikosilmoituksen, koska ei saakaan tehdä lasta chatmiehen kanssa.
- sattuuxnivustyrämuute
Ei lapsia voi kieltää ku ne on nii södei. Säkin oot varmaa joskus ollu sellases iäs ett sä oisit voinu saada niit jos siis oisit voinu. Mut oliks sulla joku silloin henkine nivustyrä koko sen hedelmällise ajan sitte ja et voinu saada. Ny ku sä et oo enää kovinkaa hedelmälline nii ei mitää hätää koska neki kelpaa lannotteeks jokka on hedelmättömii.
Eikä siihe ees tarvii sättimiehii ku voi ottaa luovutettua lapsisiementäki. Aattele jos oot miäs niin sä oisit voinu luovuttaa (jos siis oisit päässy läpi niistä tarkoista testeistä että ookko idiootti tai joku kuka ei saa luovuttaa) ja jos oot sit miesmäine naine niin sä oisit voinu ottaa sellast luovutettuu siement mut oisikko tiänny mihin sitä lorautetaa?
- noeitoimiei
Laittakaa infoa tonne: http://www.suomi24.fi/palaute
Laitoin sinne viestiä ja minulle vastattiin näin:
Hei!
Kiitos viestistäsi.
Valitettavasti chat-palvelussa oli teknisiä ongelmia, mutta ne on nyt korjattu ja chattiin pääsee taas normaalisti.
Pahoittelemme asiasta aiheutunutta harmia!
Ystävällisin terveisin
Käyttäjätuki
Oona
Chat ei kuitenkaan toimi.- Hasta-La-Vista
Juurikin näin! "chattiin pääsee taas normaalisti" palaute kertoo kaiken ylläpidon tasosta.
19.04 kello nyt enkä ole iltapäivän jälkeen päässyt chattiin, joten ei ole ongelmaa korjattu, näyttää kyllä että ihmisiä olisi chatissä sisällä, mutta minut heittää aina tyhjälle sivulle :(
- Samavika
Täälläkin. Heittää vaan tyhjälle sivulle
jospa ne viimeinkin lopettaa koko chatin, ennalta ilmoittamatta. se vaikutti olevan lähellä tuossa pari vuotta sitten.
- vanhah
ehkä näinestetään alaikäiset täältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437