miksi ei toimi, sama vika olla sinulla?
Chatti olla rikki
9
543
Vastaukset
- lätti
ei kai se ole toiminut vuosiin kunnolla, ylläpito ei osaa hommia, chatin kellokin on rikki ja näyttää mitä sattuu, ohjeet ja säännöt linkit ei vie mennekkään, ääkköset ei toimi jne
- sivustaseurannut
Joku on varmaan tehnyt taas rikosilmoituksen, koska ei saakaan tehdä lasta chatmiehen kanssa.
- sattuuxnivustyrämuute
Ei lapsia voi kieltää ku ne on nii södei. Säkin oot varmaa joskus ollu sellases iäs ett sä oisit voinu saada niit jos siis oisit voinu. Mut oliks sulla joku silloin henkine nivustyrä koko sen hedelmällise ajan sitte ja et voinu saada. Ny ku sä et oo enää kovinkaa hedelmälline nii ei mitää hätää koska neki kelpaa lannotteeks jokka on hedelmättömii.
Eikä siihe ees tarvii sättimiehii ku voi ottaa luovutettua lapsisiementäki. Aattele jos oot miäs niin sä oisit voinu luovuttaa (jos siis oisit päässy läpi niistä tarkoista testeistä että ookko idiootti tai joku kuka ei saa luovuttaa) ja jos oot sit miesmäine naine niin sä oisit voinu ottaa sellast luovutettuu siement mut oisikko tiänny mihin sitä lorautetaa?
- noeitoimiei
Laittakaa infoa tonne: http://www.suomi24.fi/palaute
Laitoin sinne viestiä ja minulle vastattiin näin:
Hei!
Kiitos viestistäsi.
Valitettavasti chat-palvelussa oli teknisiä ongelmia, mutta ne on nyt korjattu ja chattiin pääsee taas normaalisti.
Pahoittelemme asiasta aiheutunutta harmia!
Ystävällisin terveisin
Käyttäjätuki
Oona
Chat ei kuitenkaan toimi.- Hasta-La-Vista
Juurikin näin! "chattiin pääsee taas normaalisti" palaute kertoo kaiken ylläpidon tasosta.
19.04 kello nyt enkä ole iltapäivän jälkeen päässyt chattiin, joten ei ole ongelmaa korjattu, näyttää kyllä että ihmisiä olisi chatissä sisällä, mutta minut heittää aina tyhjälle sivulle :(
- Samavika
Täälläkin. Heittää vaan tyhjälle sivulle
jospa ne viimeinkin lopettaa koko chatin, ennalta ilmoittamatta. se vaikutti olevan lähellä tuossa pari vuotta sitten.
- vanhah
ehkä näinestetään alaikäiset täältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483827PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1651513Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3691464En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O151424Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn481263Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81041Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45938En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔93783