Kissan nirsous

Kuinka se voi olla niin nirso! Heti tietää, jos jokin uusi ruoka ei käy. Kääntää vaan selkänsä. Tietenkin kaikki ruuat annamme juuri avattuina. Kalliita palstoilla kehuttuja tuotteita tarjotaan olevinaan vaihteluksi. Mutta itse haluaa päättää. Syö tosi vähän, on kyllä sopusuhtainen malliltaan ja terve. Ei syö mitään ihmisten ruokia, niinkuin juustoa tai kermaa tai kinkkua. Hän on vaan niin herkkis kisu...

2

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidänpossu

Mulla on ollut monta kissaa, ja aina olen saanut taiteilla ja pähkäillä, mitä nämä nirppanokat oikein söisivät. Mutta nyt nuorimmaisen, 1 vee, opetin ihan pienestä asti syöämään ihan kaikkea! Annoin kuppiin hyvin pieniä määriä raakaa lihaa/jauhelihaa, kermaviiliä, kalanpaloja ym. aina vaihdellen. Ja kyllä on nyt niin helppo poika syöttää, kun syö ihan mitä vain!! :)
      Kuppiin kannattaa laittaa aina vaan pieni pieni annos, oppii syömään kupin tyhjäksi. Poika odottelee sivummalla aina, kun vanhemmat katit syövät, sitten käy tyhjentämässä niittenkin kupit! Luonnollinen ruoka, lihat ja kalat, ovat mielestäni parasta ravintoa, valmisruokia vain silloin tällöin.

• kikkaroita

Ei se kissa ole herkkis. On vaan oppinut siihen että parempaa saa tuolla keinoin, kun omistaj on heti lässytämässä "voivvooooi kun se ei syö no otappa tästä herkkua nooooin"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe